15.Poglavlje

149 16 2
                                    

- "Ali zašto mi nisi rekla? Kako si mogla to sakriti od mene Jane?"glasno je govorio

"Ali nisam znala kako ćeš to prihvatiti. Niall beba promjeni čitav život. Promjenit će tvoj život"rekla sam

"Ali znala si koliko želim bebu,koliko želim biti tata. A ti meni prešutiš za to"rekao je

"Izvini Niall molim te. Bilo me je strah da kada shvatiš da ćeš postati otac da nećeš htjeti. Izvini"rekla sam te nisam si uspjela pomoći. Hormoni su proradili te sam zaplakala.

"Nemoj plakati bebo. Shh uredu je. Previše sam burno reagovao. Nanervirao sam se što si mi prešutila za to. Ali sam toliko sretan što ću postati tata. Hvala ti što si mi to omogučila puno. Nemoj plakati ljubavi"zagrlio me je te me poljubio u kosu. Odmaknuo se od mene te digao majicu te stavio ruku na moj stomak. Zatvorio je oči te ga mazio.

"Idemo jesti?"upitala sam ga. Klimnuo je glavom te me digao kao mladenku i tako me nosio do trpezarije. Hana je sjedila na svom mjestu te joj je gospođa El davala da jede. Sjedi smo te počeli jesti tjesteljinu.
Kada smo završili El je sve pospremila.

"Niall mediji će primjetiti da sam trudna. Šta ćemo?"upitala sam ga dok smo sjedili u dnevnoj sobi.

"Ne znam. Možemo nekako sakriti i kada uđeš u 5 mjesec objaviti da ti trudna i eto"rekao je dok mu je Hana sjedila pored njega i igrala se na njegovom mobitelu.

"Hana znaš li da ćeš postati starija seka? Da ćeš dobiti bracu ili seku?"upitao je,a ona je skočila

"Postat ću seka. Dat ću joj svoje igračke da se možemo igrati zajedno"rekla je

"A ako bude braco?"upitala sam je

"E onda ću mu ja s tatom kupiti auta"nasmijali smo se.-

________________

"Šta želite da radimo danas?"upitao je Niall

"Ja danas od 2 do 4 sam na intervju. Možete biti sa mnom ako hoćete"rekao je

"Pa ne znam. Ne želim da mi smetamo"rekla sam

"Ljubavi kako mi mogu smetati žena i djeca?"rekao je

"Pa ne znam ali.."prekinuo me je

"Jane ljubavi vi meni nikad ne smetate. Ići ćete sa mnom i eto"klimnula sam glavom

"Dobro. Sada mi je El poslala poruku hoćemo li na njihovu vikendicu sa njom i Louisom ići 7 dana"

"Pa ne znam. Idel ti se?"upitao me je. Ponekad me iznervira jer uvijek pita mene hoću li.

"Ide li se tebi?"upitala sam ga

"Pa ide"rekao je

"Hoćemol reći da može i pitat je jel samo nas 4 ili sa djecom"rekla sam te je on klimnuo glavom.
Poslala sam joj poruku. Otrčala sam do svoje radne sobe te počela editovat posljednji vlog. Nakon 2 sata sam ga editovala te na insta stori i na snep sam objavila da će video izaći oko 1. Pošto je bio malo duži odlučila sam da ga odma počnem objavljivat jer mu stvarno treba dugo vremena da se objavi jer dugo traje.

"Ljubavi za sad vremena mi počinje intervju trebam uskoro biti tamo"ušao je Niall u sobu.

Bio je već spreman.

"Uredu samo da se spremim"rekla sam te otišla u sobu sa odjećom. Problem je što se meni stomak vidi šta god da obućem. Jedino kad obućem Niallove majice tu se ne vidi.

"Niall neću ja ići"proderala sam se

"Što ljubavi?"čula sam njegov glas iz naše sobe te sam otišla do njega

Dream/n.h.Where stories live. Discover now