- Pokucao sam lagano na vrata naše sobe.
"Ljubavi"rekao sam ali nisam dobio nikakav odgovor.
"Mogu ući?"upitao sam ali ponovo ništa.
"Otključaj vrata molim te"rekao sam
"Ne"bila je pored vrata. Čuo sam njeno jecanje.
"Donjeo sam ti ručak. Napravio sam ja sam. Nadam se da će ti se svidjeti jer je meni dobro"čuo sam otključavanje vrata i otvaranje ali nju nisam vidio. Krenuo sam ući u sobu ali sam čuo njen glas.
"Ostavi na pod tu"uradio sam kako je i rekla. Zaključala je ponovo sobu. Sjeo sam ispred vrata.
"Sviđa mi se kako izgleda"prošaputala je.
"Drago mi je. Znaš kada sam bio mali sa mamom sam stalno nešto pravio za jelo"rekao sam.
"Niall Horan poznatiji kao kuhar"rekla je te sam čuo njen prigušeni smjeh.
"Pričaj mi o svom djetinstvu"rekao sam.
"Nema ništa zanimljivo" da mi je ko rekao da ću pričati sa zaručnicom kroz vrata ismijao bi mu se.
_________-
"Kako tvoj youtube?"upitao sam
"Postavila sam bila novi video kada tebe ovaj nije bilo kod kuće"rekla je. Osjećao sam se grozno kada je rekla'kada tebe nije bilo kod kuće'.
"Nisam ga odgledao. Možemo nas dvoje snimiti nešto. Kao boyfriend ili girlfriend tag? Ili nešto tako."htio sam samo da izađe iz sobe da je zagrlim.
"Ne znam."rekla je.
"Mogu ući?"upitao sam
"Ne možeš"zatvorio sam oči te udahnuo.
"Hoću da te zagrlim"rekao sam
"Dobro. Ja tebe neću"rekla je hladno.
"Jane"
"Znaš ja bi sad trebala da te izbacim iz stana kao što si ti mene ali neću"otvorila je vrata te gurnula prazan tanjir i sve što sam donjeo.
"Donesi mi grickalice i šta slatka"rekla je. Ustao sam te otišao u kuhinju. Našao sam čips,kikiriki,čokolade i njene omiljene medenjake. Donjeo sam te joj ostavio i ona je to uzela. Sjeo sam ponovo na podi počeo joj slat snepove. Nakon par minuta neko je pozvonio na vrata. Otišao sam otvoriti.otvorio sam o vidio Harrya.
"Šta hoćeš?"upitao sam ga. Okrenuo je mobitel prema meni te sam pročitao poruku od Jane prije par minuta. Zvala ga je da dođe. U moju kuću ga je zvala. Krenuo je ući ali mu nisam dao.
"Ajde odjebi iz mog stana"rekao sam mu te stao na vrata tako da ne može ući.
"Glupane pusti ga unutra ja sam ga zvala"čuo sam njen glas iza sebe te je uhvatila njegovu ruku i uvela ga unutra i odvela u našu sobu. Zatvorio sam vrata te sjeo u trpezariju. Cupkao sam nogom te gledao u jednu tačku. Došla mi je obavjest na snepu od Jane. Ušao sam te sam vidio video nje i Harrya. Ona je snimala. Bili su na krevetu. Poljubila je njegova leđa te ga zagrlila.
(Nešto ovako slično)Stavio sam mobitel u džep te ustao i otišao u sobu. Sjedio je na početku kreveta dok je ova sjedila iza njega. Zagrlila ga je rukama i nogama. Kada je vidila mene nije se ni pomjerila. Imala je malo skoro i neprimjetno uplašeno lice. Znam da mi to namjerno radi ali..
"Hvala ti"rekao sam. Već su mi oči bile pune suza. Nisam htio da plačem kao malo dijete. Ali me je to stvarno pogodilo kada sam ih tako vidio. Izašao sam iz sobe. Uzeo ključeve i mobitel te obukao patike. Sačekao sam par minuta da vidim da li će doći.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Dream/n.h.
Fanfic"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...