- "Bil volila još djece?"upitao me je
"Pa ne znam. Niall tek smo dobili jedno dijete. Ja imam već dva djeteta. Polako"nasmijali smo se. Ali ne stvarno. Ono tek sam se porodila. Ne mogu baš odma.
"Koliko bi ti volila djece da imaš?"upitao me
"Ne znam,možda dvoje ili troje. Troje maksimalno."rekla sam
"Ja bi volio da imam troje. Imamo dvoje i još jedno i taman. Možda kad Theo bude imao dvije godine da tad imamo dijete. Hana će imat četri godine."objašnjavao je. Mark je prišao stolu i izvadio stolicu i sjeo pored Nialla.
"Brate polako sa djecom"nasmijali smo se svi.
"Niall mislim da bi bilo vrijeme da krenemo jer svi novinari su tu i fanovi. I ispred kafića ne znam kako ćemo vas do auta odvest."rekao je Mark.
"Samo da dovršimo"rekao je Niall te je uzeo kafu i popio je do kraja. Ja sam prije završila. Ustali smo te me je Niall uhvatio za ruku.
"Auto je onaj novi momak doveo što je bliže moguće ali opet ćete morati hodati"rekao je Mark. Niall me je jednom rukom zagrlio oko struka a drugoj držao me za ruku.
"Mi smo spremni"rekao je Niall. Slobodnom rukom sam držala torbicu. Mark je otvorio vrata te su odma oko nas bila grupa tjelohranitelja i polako smo hodali do auta. Nismo mogli prolaziti od ljudi.
"Samo se nemoj obazirat na komentare"čula sam Nialla kako mi šapće na uho te sam klimnula glavom.
"Molimo vas da se odmaknete"čuo se Mark dok sam je gurao kroz masu ljudi. Nekako smo došli do auta i odma krenuli prema hotelu.
____________-
Kada smo ušli u sobu skinula sam sa sebe odjeću i obukla neki šorc malo širi i bijelu majicu. Uzela sam mobitel i legla na krevet. Nazvala sam Deniz te pričala s njoj malo i sa djecom. Djecu hoće da uspava pa je morala ić jer su bili nervozni. Niall je nazvao Grega i pričao nešto s njim pa onda je nazvao Mauru. I s njom pričao i kada smo se ispričali sa svima onda smo se slikali za Insta storija i odma sam objavila sliku tu,a Niall je na Insta storiju slikao naše noge i objavio.
"Koji film ćemo gledati?"upitao me je.
"Ne znam nađi neku komediju."rekla sam
"Hoćemo Specialne agentice? Ne znam kad sam zadnji put taj film gledao"
"Oj može. I ja isto ne sjećam se kad sam ga gledala zadnji put." Donjela sam nam kokice te smo legli u krevet i počeli gledati film.
Zazvonio je Niallov telefon te sam se ja malo pomjerilada bi on uzeo svoj telefon."Halo... Šta je sad bilo?...kako? Dobro jeste vi normalni...koliko...uredu" prekinuo je poziv te ustao i bez riječi izašao iz sobe i otišao u drugu sobu.
Prekinula sam film te ustala i krenula za njim."Niall"glasnije sam rekla da bi me čuo. Ali on je šutio.
"Moram ići u London hitno."rekao je te kupio stvari i stavljao u kofer.
"Uredu čekaj da se spremim"rekla sam
"Ne ovaj...ti ostaješ ovdje. Ja idem samo"uzeo je kofer te stavio ga pred vrata. Presvukao se u druge pantole i majicu i krenuo prema ulaznim vratima sa koferom.
"Niall stani. Šta se dešava? Idem s tobom"rekla sam
"Ne ne ne. Ja idem sam. Provedi se fino uživaj ovih 5 dana odmori se. Djeca će biti u Irskoj. Mislim da su već u avionu. Bit će tu Mark i ostali. Ljubim te"poljubio me je u obraz te izašao iz sobe i ušao u lift.
"Niall. Niall. Vrati se. Stani. Niall"otišao je samo. Šta se dešava? Ovo ne sluti na dobro. Zaključala sam vrata te otrčala do kreveta. Uzela mobitel te okrenula njegov broj. Gledala sam kroz prozor i vidjela sam kako ga tjelohranitelji vode do auta. Pogledao je u mobitel te prekinuo poziv. Okrenuo se prema prozoru i kad me je vidio samo je ušao u auto. Pokušavala sam ga dobiti na mobitelu ali stalno je prekidao pozive. Okrenula sam sada broj od Deniz ali mi se nije javila. Okrenula sam Gregov broj ni on mi se nije javio. Okrenula sam Mauru i ona mi se javila
YOU ARE READING
Dream/n.h.
Fanfiction"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...