- Pjevali su neku svoju pjesmu. Niall je napisao malu pjesmicu Hani i svako malo je pjevaju. Preslatki su. Bila sam na mobitelu na instagramu i ušla na Harryev profil. Bilo je par slika sa onom djevojkom te sam ušla na njen profil. Listala sam njene slike. Te došla do godine kada su Niall i ona bili zajedno. Bilo je puno slika s njim.
"Nije obrisala vaše slike"rekla sam Niallu te mu pokazala
"Ta djevojka misli da ću ja s njom bit opet. Nikad više. Ne znam što sam bio s njom uopšte. Nebitno neću da se zamaram s njom"rekao je te parkirao auto. Uzela sam torbicu te izašla iz auta. Izvadila Hanu iz sjedalice te je uhvatila za ruku i polako smo hodale. Drugu ruku je dala Niallu te smo tako hodali do bazena. Zapravo su to bili bazeni u hotelu. Ušli smo u svlačionicu Hana i ja a Niall je u drugoj svlačionici muškoj. Skinula sam haljinicu te stavila u onaj prostor za odjeću. Ponjela sam torbu i zajedno sa Hanom izašla i čekala Nialla. Kada je izašao zajedno smo otišli do bazena. Bilo je puno djece i roditelja. Nadam se da će se sprijateljit s nekim Hana. Pronašli smo dvije ležaljke i ostavili stvari. Stavila sam peškire na ležaljke te sjela na jednu od njih. Izvadila sam Hanine stvari te je stavila pored sebe. Niall je ležao na drugoj ležaljci.
"Hana hoćemo u vodu?"upitao je Niall.
"Daa"ustao je Niall te je uzeo.
"Ajde ljubavi"uzeo me je za ruku te smo došli do stepenica koje vode u vodu
"Ljubavi polako hodaj klizavo je"rekao je Niall. Klimnula sam glavom te polako ulazila. Voda je bila mlaka. Nije bila ni hladna ni topla. Taman. Niall je sa Hanom već bio u vodi. Polako sam ušla i ja u bazen te sam sada ja uzela Hanu a Niall je otišao po dječiji šlaf. Stavili smo je unutra te se ona samo smijala. Gurnemo je malo te je privučemo. Zatim je Niall otišao zajedno s njom na tobogan. Stavio je u krilo te su njih dvoje se spuštali niz tobogan.-
______________
Ja sam ležala na ležaljci i gledala njih. Slikala sam ih par puta. Kada su izašli iz bazena. Odma sam je stavila u peškir i stavila je na ležaljku. Bilo je već 14:29. Vrijeme joj je da spava. Ali neka se malo osuši pa će onda spavati.
"Jesi gladna Hana?"upitala sam je
"Jesam"rekla je.
"Uredu sad će mama otić kupit nešto. Niall idem kupiti da jede brzo ću."uzela sam haljinicu te je obukla i stavila torbicu oko vrata.
"Imaš na prvom spratu supermarket"rekao je
"Uredu. Hoćeš ti nešto?"upitala sam ga
"Kupi nam krofne sa prelivom od čokolade i kafu"klimnula sam glavom te se okrenula i izašla sa bazena. Sišla sam na prvi sprat kako mi je Niall rekao i ušla u market. Kupila sam krofne,picu, veliku čokoladu Niallu i meni i Hani njenu omiljenu čokoladu.
"Oprostite može slika?"prišla mi je neka djevojka
"Da naravno. Trenutno sam ružna ali oke."rekla sam te stala da se slikam. Nakon nekih 5 minuta sam platila i vratila se na bazene. Pojeli smo sve odma i nekako sam Hanu jedva uspavala. Legla sam pored nje na ležaljku te je pokrila i nekako uspavala.
"Mislim da joj se sviđa"rekao je Niall.
"Da. Puno je djece pa joj je zanimljivije."rekla sam tiho da je ne probudim.
"Jel ono Liam i Bear?"pokazao je prstom iza mene
"A ja mislim da jest on"rekla sam. Niall je ustao te otišao do Liama. Pozdravili su se te je Niall uzeo Beara i zagrlio ga. Mislim da se nisu upoznali. Niall je pokazao na mene vjerovatno mu je pokazivao gdje smo mi jer mi je Liam mahnuo sa osmjehom. Otišla bi se pozdraviti ali ne mogu ostaviti Hanu samu. Nakon par minuta i Niall je došao te se vratio na ležaljku.
"Pozdravio te je Liam"rekao je
"Otišla bi se pozdraviti ali ne mogu Hanu ostaviti samu"rekla sam
"Da znam skontao sam. Dođi kod mene"rekao je te sam se ja polako se odmicala od Hane da je ne probudim. Sjela sam ispred Nialla te se naslonila na njega. Njegove ruke su bile oko mene te mi je par puta poljubio vrat i obraz.
"Lijepo ti stoji prsten"rekao je te sam digla ruku u zrak te se osmjehnula
"Da. Prelijep je. Sigurno vrijedi više od mene"rekla sam.
"Ne vrijedi. Ti puno više vrijediš. Prsten je samo vrijedan materijalno a ti.."poljubio me je
"Ti puno više od svega"rekao je te sam se osmjehnula.
"Daj mi ruku"rekla sam te sam mu uzela ruku i stavila na stomak.
"Osjetiš li?"upitala sam ga.
"O Bože da"osmjehnuo se te je sekunda falila da zaplače.
"Hvala ti što si me učinila ovako sretnom"rekao je te me poljubio. Nastavili smo ležati na ležaljci. Niall me je snimao na snep i objavio. Te je snimio nas dvoje kako se smijemo. Ja sam slikala Hanu kako spava i naravno nas dvoje te objavila.
Kada se Hana probudila bili smo još malo na bazenu kupali se te smo se kući vratili oko 7 poslije podne. El nije bila tu. Uz put smo kupili neku brzu hranu i kada smo došli jeli smo. Okupala sam Hanu pa sam se ja okupala i na kraju Niall. Već je bilo 9 sati. Obukla sam Hani i sebi piđamu te sam joj ja očešljala kosu baš kao i svaki put. Nije imala veliku kose ali sam volila da joj očešljam kosu. Osušile smo kosu i legle u Niallov i moj krevet. Niall je bio u svojoj sobi sa gitarama te je nešto svirao. Našla sam neki crtani film te sam ga ostavila i gledala ga sa Hanom. Hana je nešto od kako smo došli od kako smo ušli u auto bila nemirna i samo je plakala. Baš i sad. Počela se po krevetu izvijat te vrištat i plakat.
"Dođi mami"htjela sam je uzet u ruke ali nije htjela. Ubrzo sam čula kako je Niall prestao svirati gitaru te se za par trenutaka našao u sobi.
"Šta je bilo?"upitao me je
"Ne znam stavila sam je u krevet da gledamo crtane al je počela plakat i vrištat. Ne mogu je uopšte uzet u ruke."Niall je prišao krevetu
"Hana smiri se dođi ajmo se igrati"pokušavao je uzeti u ruke ali ne može. U jednom trenutku je Niall uzeo u ruke jer se sigurno umorila.
"O Bože Jane pa ona gori. De donesi toplomjer"brzo sam otišla do kupaonice te donjela. Stavila sam joj ispod ruke te je Niall čuvao. Pogledali smo te vidjeli da joj je temperatura 39.3°.
"Da li da idemo odma u bolnicu ili da joj mi probamo smanjiti temperaturu?"upitao me je.
"Idem napraviti čaj"rekla sam. Otišla sam u kuhinju te brzo napravila čaj te se vratila u sobu. Uzela sam je ja u naručje te sjela na krevet i dala joj flašicu. Čaj nije toliko vruć jer nisam stavila da prokuha već da je samo topao.
"Idem ja u njenu sobu da je uspavam nekako."rekla sam te otišla u njenu sobu. Legla sam na onaj krevet pored kreveca i kada je popila čaj pokušavala sam je uspavati ali nije htjela. Nije mogla ne znam. Uzela sam svoj mobitel te joj dala mobitel. Tako da se malo smirila. Niall je ušao u sobu te sjeo pored mene.
"Sutra u 9 imam intervju. U 12 imam snimanje spota za novu pjesmu. Ne znam do kad to traje. Ako joj ne spadne temperatura otići ćemo ujutru kod doktora"rekao je te me poljubio u kosu.
"Možda joj je bila hladna voda u bazenu"rekla sam
"Voda je bila 25 stepeni. Da je izašla mokra na vjetar nije. Ne znam od čega je"
"Ljubavi ajde idi ti spavaj. Umoran si ja ću biti s njom sve vrijeme ne brini"rekla sam zijevajući na kraju.
"Ajde bit ćemo ovdje oboje"rekao je. Legao je na krevet. Ja sam uzela Hani mobitel jer su joj se oči sklapale. Stavila sam s druge sttane kreveta jastuke da ne bi pala i zagrlila je. A Niall je zagrlio mene. Niall je već zaspao ja sam Hanu nekako uspavala te sam na kraju i ja zaspala.
____________
Twitter:@lovric_selenaAko imate neke savjete MOLIM VAS da mi pišete u komentar ili ako imate neke ideje da ubacim u neki nastavak javite mi se u DM. Ostavite lajk i komentar❤
ESTÁS LEYENDO
Dream/n.h.
Fanfic"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...