18.Poglavlje

147 17 2
                                    

- "Ajde sad budi u maminoj i tatinoj sobi. Uključit će ti mama crtani da gledaš da se mama može okupati"rekla sam te je ona potrčala u sobu i legla na krevet i kao što sam joj rekla upalila sam joj crtani a ja sam uzela donje rublje i unjela u kupaonicu. Ostavila sam malo vrata otvorena da znam da je tu ako padne i to. Oprala sam kosu i istuširala se za nekih 20 minuta. Kako sam tako brzo uspjela ne znam. Obukla sam donje rublje te očešljala kosu. Prosušila sam je. Ostala je mokra na krajevima. Ušla sam u sobu i vidila Hanu kako još uvijek leži te sam se začaš obukla.

"Ajde da mama napravi posteljinu"rekla sam te sam je premjestila na fotelju. Zategnula sam posteljinu u našoj sobi i u Haninoj sobi. Još samo da u gostinjskoj sobi pripremim sve. Promjenila sam posteljinu iako je i ova bila čista ali je dugo stojala pa sam promjenila. Stavila sam nove peškire u kupaonici te namirisala čitavu kuću sa nekim mirisom. Kada sam završila čula sam Niallov glas

"Ljubavi došli smo"

"Daj mi rukicu pa da idemo dole zajedno"rekla sam Hani. Sišle smo te je ona potrčala prema Mauri.

"Zdravo Maura"zagrlila sam je

"Kako je moj unuk ili unuka?"upitala me je

"Dobro je hvala Bogu"rekla sam te sam se nasmijala.

_______________-

"Nadam se da je let bio uredu."rekla sam a ona je klimnula glavom.

"Drago mi je. Sjedite u dnevnu idem ja napraviti kafu"rekla sam te ustala i otišla u kuhinju. Stavila sam vodu u kuhalo te pripremila sve za kafu. Gledala sam u jednoj knjizi šta da napravim da jedemo. Osjetila sam ruke oko mog struka i kratke poljubce po mom vratu te sam se nasmijala i okrenula prema Niallu.

"Nisam te pozdravio jutros"rekao je te sam se nasmijala. Poljubila sam ga te je on mene pa ja njega i nastavili smo se ljubit. Prekinulo nas je kuhalo koje je završilo te sam se ja okrenula i počela sipat vodu.

"Ljubavi de iznesi ima u toj latici keks i ne znam ni ja šta ima stavi u ovu zdjelu"klimnuo je glavom te uradio što sam mu rekla kada sam htjela da izađem zaustavio me je te me poljubio još jednom

"Dobro jutro ljubavi"rekao je te sam se nasmijala i uzvratila poljubac te zajedno izašli.
Nasula sam u filđane(fildžane) te sjela pored Nialla. Hana je pored Maure.

"Kada idete?" upitala je

"Oko pola 2 ili u 2. Kada jedemo."rekao je Niall

"Šta želite da jedete?"upitao je Niall stavljajući ruku oko mene

"Ja sam doručkovala djeco ne morate zbog mene"rekla je Niall i ja smo se pogledali i sekunda je falila da se nasmijemo

"Mi smo čekali tebe mama da jedemo svi zajedno"rekao je Niall. Stavila sam ruku na usta da se ne nasmijem.

"Ajde može onda jest ću i ja"rekla je Maura

"Naruči donere"rekla sam mi te je on klimnuo glavom te naručio dva mala i jedan veliki doner. Svi smo sjeli u trpezariju i pojeli. Kada smo završili ja sam stavila suđe od kafe u mašinu te upalila je.

"Ovo će za nekih dva sata pištat tj.završit će za dva sata. Soba je pripremljena. Hana ide leć spavat oko devet,deset. Ovdje ima kamera i to ako zaplače. Služavka sutra dolazi rano ali ne moraš se buditi ima svoj ključ i ostaje do 5-6. Zavisi. Šta god da se desi zovi nas dolazimo odma. I hvala vam."rekla sam te je zagrlila dok je Niall stavljao kofer u auto.

"Ma ne brinite se ništa sve će bit dobro"rekla je. Digla sam Hanu u naručje.

"Ljepotice mamina slušaj majku i budi fina. Dogovorili smo se kako da se ponašaš. Zvat ćemo vas na mobitele i moći ćemo pričati. Znaš da te mama puno voli i da mi već nedostaješ"rekla sam

Dream/n.h.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora