- Ušla sam u poruku brzo da vidim ko je. Vjerovatno je El. Uh nije El. Nepoznat broj.
"Ljepotice,nedostaješ."
Ok. Šta? Ljepotice? Nedostajem? Šta? Tako me samo zove Niall. Izašla sam iz poruke,ali je ponovo došla još jedna.
"Poželio sam te. Jesi ti mene?"
Ma ko je ovo?
"Ljepotice zaboravljaš me?"
Poslije ove poruke sam odlučila odgovoriti toj osobi.
"Ko si ti?"
Čekala sam par sekundi te sam dobila poruku.
"Ljepotice"
Samo je napisao ljepotice. Zašto samo ne kaže ja sam taj i taj? Ostavila sam mobitel na stomak te nastavila jest čips. Trznula sam se kada mi je počeo zvonit mobitel ali sva sreća pa sam ugasila zvono pa samo je vibriralo. Pogledala sam ko je. Bio je to onaj nepoznati broj što mi šalje poruke. Odbila sam poziv. Ali on ne prestaje. Nalon 5 propuštenih poziva odlučila sam se javiti na šesti.
"Am ljubavi idem provjeriti djecu"poljubila sam ga te brzo izašla iz sobe i otišla na sprat i javila se.
"Halo"šutio je samo sam mogla čuti njegovo disanje
"Ko je to? Halo?"taman da prekinem čujem njegov glas.
"Ljepotice"odma sam prepoznala glas. Zaledila sam se. Brzo sam ušla u prvu sobu koja je bila a to je bila Theova soba.
"Šta hoćeš od mene? Rekla sam ti da me više ne zoveš"rekla sam te je Theo počeo plakati. Brzo sam uzela Thea u ruke a mobitel ostavila na komodu pored.
"Shhh mamino jedino. Šta je bilo ljubavi? Lave moj nemoj plakati. Jesi gladan? Dođi da jedeš. Hoćeš li mrkvicu? Otvorila sam njegovu hapu te ga počela hraniti.
"Ljubavi"
____________-
"Ljubavi"čula sam Niallov glas te sam ga pogledala uplašeno
"Oprosti što sam te prepao. Čuo sam Thea da plače pa sam došao da ga vidim. Nisam znao da si ovdje"poljubio me je u čelo te sjeo pored mene.
"Ljubavi tatina dođi. Dođi tati."uzeo je Thea te ga on nastavio hraniti. Ustala sam te počela sklanjat njegove igračke.
"Mislim da nije više gladan. Počeo je izbacivati hranu"rekao je Niall te sam uzela zdjelicu te hrane njegove i ostavila na sto.
"Sad ću ga ja uspavati"rekla sam te ga uzela i legla na krevet.
"Laku noć lave"poljubio ga te je napustio sobu. Zatvorio je vrata i ja sam počela pričati nešto Theu kao neku priču koju sam baš u tom trenutku izmislila. Nije mu trebalo dugo da zaspi. Vratila sam ga u krevetić te krenula izaći iz sobe. Slučajno sam pogledala na komodu te vidjela svoj mobitel. Shit. Upalila sam ga i vidila da je poziv još trajao. Već 18 minuta traje. Progutala sam knedlu koja mi se odjednom stvorila u grlu te prislonila slušalicu uhu.
"Osjetim kako dišeš"uvjerila sam se da nema nikog ispred vrata.
"Harry molim te"
"Izgleda mi kao dobar otac"
"Harry zašto me zoveš? Tražila sam od tebe samo jedno,a to je da pustiš više mene i moju porodicu na miru."tiho sam govorila da me ne bi Niall čuo
"Jane tako si divna. Poželio sam tvoju djevojčicu."potrčala sam prema njenoj sobi te vidjela da je dobro da leži i spava da nema nikog u sobi.
"Harry molim te. Nemoj mi dirati porodicu"
YOU ARE READING
Dream/n.h.
Fanfiction"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...