- Mislim da mu se spava. Umoran je sigurno."rekao je Niall te me lupio po guzici.
"Niall"nasmijala sam se
"I tebi se to svidjelo. A znaš šta će ti se još više svidjeti?"
"Niall djeca su tu"
"Šta? Pa znam. Ja sam mislio na palačinke i krofnu. Na šta si ti mislila?"pokušavao je sakriti osmjeh sa lica ali na kraju se nije više mogao suzdržati pa se odvalio smijati što sam mu se i ja odma pridružila.
"Stavila sam djecu da spavaju"sjela sam pored Nialla te se skupila pored njega dok je on igrao neke igrice.
"Napokon"ostavio je igrice sa strane te me je položio na krevet i počeo me ljubiti.
"Poželio sam te nenormalno"pričao je kroz poljubce. Skinuo je svoju majicu i nastavio me ljubiti po vratu.
Brr brrrr
Čuo se Niallov mobitel. Ali on se nije zaustavljao.
"Ne obračaj pažnju"progovorio je
"Javi se. Možda je šta bitno"tiho sam rekla te se malo odmaknula od njega. Ljuto se odmaknuo od mene i javio se na mobitel.
"Ejj.. Daa..uredu..uredu..kada..dobro..sa djecom ili bez djece..uredu uredu. Važi vidimo se sutra."prekinuo je.
"Šta je bilo?"upitala sam ga.
"Zvao me je Louis. On i El nas zovu na večeru kod njih. Bit ćemo samo nas četvero. "
"Odo se ja onda prvi istuširati. Možeš mi se priključiti neću se bunit"poljubio me je i pokupio svoj čist donji veš iz latice i neku trenerku i majicu te ušao u kupaonicu. Zagrizla sam usnicu te ustala.
___________-
Otišla sam do ormara te počela tražiti šta bih mogla obući. Ne bi sad neke haljine jer imam stomak a nešto bi obukla u čemu mi je udobno.

Ovo bi moglo proći. Ostavila sam na stolicu te se otišla istuširati jer je Niall već završio. Kada sam se istuširala kosu sam uvila na blage lokne i malo se našminkala. Otišla sam po odjeću te se brzo obukla. Malo se namirisala i gotovo. Otišla sam do Nialla koji je bio sa djecom u dnevnom boravku. Pozdravili smo se sa djecom te otišli u auto. Novinara je bilo puno jedva smo od svoje kuće do njihove kuće došli. Sve vrijeme su nas pratili. Kada smo došli ispred njihove kuće morali smo parkirati skroz pred ulaz kako bi se kapija zatvorila i ne bi nas novinari gnjavili.
"Idemo?"Niall mi je otvorio vrata te me uhvatio za ruku. Zatvori je vrata te smo zajedno prišli ulaznim vratima i pokucali.
"Niall zaboravili smo ponjeti nešto kao poklon"tiho sam mu rekla
"Ma de nema veze ovo je Louis i El"rekao je te me poljubio u čelo baš kad je Louis otvorio vrata.
"Broo"pozdravili su se Niall i Louis pa onda Louis i ja. Niall je stavio svoju ruku oko mog struka te smo tako otišli do dnevne sobe. Pozdravili smo se sa El te smo sjeli. Niall i Louis su pričali nešto svoje,a El i ja svoje.
"Večeras ću mu reći"tiho je šapnula skoro da je ni ja nisam čula. Zatvorila sam oči i napravila sam liniju od usana nekoliko sekundi pokušavajući je vrisnuti. Otvorila sam oči te je pogledala u nju.
"Tako sam sretna zbog vas dvoje. Zagrlila bih te ali ne mogu baš sad"rekla sam.
"Znam. Nego,šta je bilo sa Nialla danas?"
"Ništa,samo je bio umoran"pogledala sam u njega koji je objašavao Louisu kako je neki klub dao go jer Louis nije gledao.
"Nije mi se tako činio ali uredu."zastala je par sekundi te je nastavila
"Kakav je on kao otac?"
"Niall? Pa dobar. Ne pravi razliku između Hane i Thea. Pazi da im šta ne fali. Dobar je stvarno nemam riječi" nastavile smo još nešto bezveze pričati. Nakon pola sata smjestili smo se u trpezariju. Louis je sjedio na čelu stola,sa desne strane sjedila je El a sa lijeve Niall i do Nialla ja. Uvijek sam mrzila ove velike stolove za kojima jede malo osoba.
El je postavila večeru te smo odma krenuli da jedemo. Svi smo bili gladni. Niall i Louis su pili pivo,a El nije htjela ništa zapravo nije mogla ali ja sam znala razlog pa sam rekla da ne želim ni ja alkohol. Tako da smo nas dvije pile neki negazirani sok."Uredu ja imam neke poklone za vas. Pa bi volila da vam sada dam. Nadam se da će vam se svidjeti"Louis je El čudno pogledao.
"Kakve poklone?"upitao je dok je ona nosila dva manja poklona i jedan malo veći.
"Ljubavi ne brini se i ti si učestvovao u poklonu"poljubila ga je te nam podijelila poklone.
Louis je počeo otvarati poklone a i Niall."Niall. Polako, nek prvo Louis otvori. "Tiho sam mu rekla i stavila mu ruku na koljeno. Ali je spustio poklon i gledao u Louisa. Louis je držao poklon u ruci. Skinuo je ukrasni papir i vidio Adidas kutiju za patike. Otvorio je i izvadio iz nje manju crvenu kutijicu. Izgledala je kao da je u njoj sat ili neka naruknica.
"Jel ovo onaj sat što sam ga uvijek htio imati?"držao je kutijicu u ruci gledajući u El koja je sam slegla ramenima i nasmijala se. Otvorio je polako kutijicu i vidio test za trudnoću. Pogledao je u nju sa otvorenim ustima. Izvadio je test i držao u rukama čitajući da je trudna.
"Čestitam Louis. Postat ćeš tata"El je rekla te je njemu samo suza iz oka skliznula dok je gledao u nju.
"O moj Bože. El jel stvarno? Jel sanjam?"ustao je i stao pored nje
"Ne ljubavi ne sanjaš"rekla je te i ona počela plakati. Louis je zagrlio i počeo ljubiti i zahvaljivati joj se za ovakav poklon. Niall je bio u šoku. Ustali smo te im čestitali.
"A sad vi pogledajte poklone"iskreno ne znam šta je nama uzela. Uzeli smo te smo dobili naruknicu na kojim piše Kum i Kuma.
"El"iskreno nikad ovo nisam očekivala da bi bila nečijem djetetu kuma,a Niall kum.
"Znam da smo trebali oboje to odlučiti ko će biti ali ti si već znala i ono baš smo dobri."
"Ispravno si odlučila ljubavi. Ljudi ja ću postati otac"vrisnuo je Louis.
"Hvala vam. Rado ovo prihvaćamo"rekla sam i Niall se složio sa mnom i zahvalio se.
Vratili smo se za sto svi da bi pojeli desert. Bio je neki predobar kolač. Znači ubili smo se dok smo ga jeli. Kada smo završili muški su otišli u dnevnu a ja sam pomogla El da pospremi. Pričale smo nešto u vezi trudnoće. Davala joj neke savjete. Dogovorile smo se da sve što joj treba da se meni obrati da ću joj rado pomoći. Ostali smo još malo Niall i ja te smo se vratili kući. Kada smo došli djeca su već spavala pa smo ih samo poljubili i ostavili ih u njihovim sobama. Presvukla sam se u piđamu i obavila svu higijenu u legla u krevet. Uzela sam mobitel te gledala E-Mailove koji su mi stigli. Sutra imam još jedan intervju ali ovaj put u 7 naveče. Bila sam umorna. Ostavila sam mobitel na noćni ormarić i okrenula se na svoju stranu i zatvorila oči. Osjetila sam Nialla pored sebe. Pokrio se te me je poljubio u obraz zatim u vrat i u rame te sam se ja okrenula prema njemu."Niall umorna sam."vratila sam se na svoju stranu te sam mogla čuti kako je otpuhnuo i legao pored mene. Pomislit će da sam ljuta na njega ili nešto. Okrenula sam se prema prema njemu te ga poljubila i legla mu na prsa.
"Laku noć"tiho sam rekla
"Laku noć ljubavi"poljubio me je u glavu i ja sam osjetila kako se gubim u snu.
______________
Twitter:@lovric_selenaDragi moji,
Nadam se da će vam se svidjeti ovaj nastavak. Mislim da će uskoro biti kraj ovoj priči. Tako da ću se potruditi da napišem što bolje i što duže nastavke.
1.Kakav vam je novi nastavak?
2. Da li ste očekivali trudnoću od El?
3. Šta mislite kakva će se radnja dešavati u sljedećim nastavcima?
5. Šta bi željeli da se desi na kraju priče?
4. Mišljenje o nastavku?
✴VOTE?
✴COM?Love ❤
YOU ARE READING
Dream/n.h.
Fanfiction"Izvini što smetam,ali samo bih htjela vratiti čokoladicu"pogledao me je. Imao je plave oči kao nebo plave. Prelijepe. "Zašto bi je vračala?"upitao me je dok je držao mobitel u ruci "Pa ne želim da mojoj kćerci daje neka nepoznata osoba čokoladicu"...