-
-
-
İyi Okumalar...
Sırf bu kıza inat oynamayı reddedecektim.
"Seninle inatlaşmaya hiç niyetim yok Cansucuğum"dedim ve bir tane mısırı alıp ağzıma attım.
"Hadi ama Beren" diyen Berke'ye ters ters baktım.
Bunlar benim adımı nereden biliyor?
"Ben kararımı belirttim. Siz oynayabilirsiniz" dedim ve mısır kasesini kucağıma alıp yemeye başladım.
Cansu, Buse'yi dürtüp masanın üzerinde ki içki şişesini almasını söyledi. Buse oflayarak şişeyi alıp yere bıraktı.
Herkes Uraz hariç yere oturup şişenin etrafına dizildi. Kerem, Uraz'a bakıp,
"Abi sende mi?"diye sorunca Uraz omzunu silkip koltuğa daha da yayıldı.
"Çocukça oyununuza beni karıştırmayın!"
"Hadi ama aşkım, benim için"diye dudağını sarkıtan Cansu'ya burun kıvırdım.
Eğer böyle yaparak tatlı ve sevimli olduğunu sanıyorsa yanılmaların en büyüğünü yaşıyordu.
"Uzatma Cansu!"
"Aşkolsun aşkım, beni kıracak mısın?"diyerek kaşlarını çatıp dudağını büzdü.
Allah aşkına, yapma şöyle şeyler cidden çok gülünç oluyorsun!
"Hadi abi ya zaten Beren oynamıyor bari sen oyna"dediğinde, derinden bir 'of ' çekip ayağa kalktı. Tabi bunu gören Cansu, dizlerinin üzerinden kalkıp heyecanla alkışladı.
Sanki, Justin Bieber ile Selena Gomez barıştı, bu ne heyecan.
Töbe töbe...
Uraz'da oyuna katılıp Cansu denen Fondöten kutusu'nun ısrarıyla yanına oturdu.
Bu kız yüzünde ki o tonca makyajı nasıl taşıyordu. Hiç yorulmuyor muydu?
Emre, şişeyi eline alıp hızla döndürdü...
Şişe, Cansu ve Kerem arasında durdu.
Soru soran taraf Kerem'e, cevaplayan tarafta Cansuya geldi."Doğruluk mu? Cesaretlik mi?" Diye sordu.
"Doğruluk"
Kerem düşünmeden lafa atıldı.
"Uraz'ı gerçekten seviyor musun?"diye sorduğunda Cansu, Uraz'a bakıp,
"Tabi ki seviyorum"dedi.
Ah, ne büyük başarı...
Peki Kerem neden böyle bir soru sormuştu ki?
Acaba Cansu'yu mu seviyordu?
Hımmm...
Şişeyi Cansu çevirdi...
Şişe, Sarp ve Mert arasında kaldı.
Soru soran taraf Mert'e, cevaplayan tarafta Sarp'a geldi."Kardeşim, Doğruluk mu Cesaretlik mı?"diye sordu.
"Cesaretlik" dediğinde Mert haince sırıttı.
Ne geçiyordu bunun aklından?
"Sevenleri kavuşturalım bakalım..."deyip bana döndü. Gözlerimi kısıp ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalıştım. Sarp'a dönüp,
"Beren'i öp"demesiyle yediğim mısırın boğazımda kalması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN BİTTİ
Teen FictionDünya yerinden oynasa ben sadece tutuklu kaldığım bedende hapsolmayı isterim... Acımasız ve duygusuzluğu ile kendine yol çizen, kendisini o yolda hiç olmadık bir duygunun içinde bulan Karanlık bir genç çocuk... Aşk oyununda tutkunun ateşine kapı...