Multimedya: Uraz
Bölüm 21'Urazdan Uzaklaşmak!'
Keyifli okumalar...
Güneş ışığının yüzüme çarpmasıyla yada öperek uyandırılmayı beklerken hayallerim yerle bir olmuştu. Esra'nın bir kolunun yüzüme çarpmasıyla acıyla yerimden doğrulmuştum. Bir hışımla yataktan kalktığımda bana yapıştığı için benimle birlikte Esra'da gelmişti. Kahkahalarım odada yankılanırken Esra yerden kaşları çatık bir şekilde kalktı. "Pis hain insan böyle uyandırılır mı?" Esra açılan pijamasını düzeltirken söylediği şey ile ellerimi belime koyup " Koala gibi yapışmasaydın sende" dedim. Gözlerini devirip, odada ki banyoya girdi.
Odadan saçımı topuz yaparak çıktım. Dün ki maceradan sonra gece geç gelmiştik. Haliyle bizim ayrılmaz ikilide koltuklara serilmişti. Cansu'nun cadı kostümü ile içeri girmesi ile bütün gençler kahkahayı basmıştı. Bir yandan dalga geçilmiş bir yandan da videoya çekilmişti. Çekilen videoyu sosyal medyada paylaşılmış altına da 'Hazin son, Acı intikam..' gibi bir çok yorum almıştı.
Gözlerimi koltuklara gelişigüzel yayılıp, uyuyan ikiliye çevirdiğimde içimde ki şeytanın dürtüsüyle yanlarına ilerledim. Sehpanın üzerinde ki su bardağına uzanacakken koridordan gelen sesli ayak sesiyle ve Buğra'nın kıpırdanmasıyla içimden terbiyeli(!)bir küfür savurdum. Esra bana ne yapıyorsun der gibi baktığında sinirli bakışlarımı gönderip, "Kızım sessiz olsana!" diye sessizce tısladım. Kaldığım işe devam edip, bardağı avuçlarımın arasına aldım. Buğraya mı? Sarpa mı? Buğra'nın uyku sersemi neler yapacağını kestiremediğim için kim bilir bir yumruğu suratıma geçirir falan o yüzden yolumu Sarp'a çevirdim. Koltukta başı yana yatık bir eli yerde diğer eli karnın üstünde bacağı bir oraya bir buraya savrulmuş bir şekilde yatarken bardağı yavaşça yüzüne yaklaştırdım. Şimdi suyun kaldırma kuvvetini deney yoluyla açıklığa kavuşturacaktım. Bardağı bir açıyla eğip, suyun Sarp'ın sağ yanağına dökülmesine izin verdim.
Ne olduğunu anlamadan bir küfür savurup, hışımla ayağa kalktı. Bu haline gür bir kahkaha patlattım. "Suyun kaldırma kuvveti denenmiş ve onaylanmıştır!" diye kahkahamın arasından konuşurken sarsılmam nedeniyle elimde ki bardak hem üstümde ki pijamama hem de yere dökülüp, nasibini aldı.
Benim sonu gelmez kahkaham ile Esra'da koltuğa zıplayarak kahkaha atmaya başladı. Bizim kahkahalarımız havada uçuşurken Buğra "Ne oluyor lan!" diyerek uyku sersemi yattığı yerden doğrulurken elimde ki suyun sarsılarak dökülesiyle altından damlayan su damlacıklı bardağı gösterdim. "Bir deney üzerinde konuşuyorduk" diyerek işaret parmağımla sinirli bir şekilde elini tersiyle yüzünde ki su damlacıklarını silen Sarp'ı gösterdim. Buğra gösterdiğim yere dönerken uyku sersemi halinden ayrılıp sırıtarak Sarp'a baktı. Laf atmaktan da geri kalmadı. "Kardeşim, yarabbi şükür diyeceğine küfür ediyorsun" diye dalga geçtiğinde Sarp koltuğun üzerinde ki desenli yastığı Buğra'ya attı.
Yastık Buğra'nın suratı yerine duvara çarparken sırıttım. Sarp elini saçlarına geçirip "Berenden ders alsam iyi olacak" dedi. İsabet konusunda deneme tahtam olduğunu nasılda belli ediyordu.
"Bu kadar eğlence yeter okula geç kalacağız!" diye durumun içine eden Esra'ya hepimiz ölümcül bakışlarımızı gönderdik. Bugün Cuma'ydı. Dün ki eğlenceye eklenen eğlence ile okulun Cansu'nun videoları ile çalkalanacağı gündü. Cansu'nun benim gibi rezil olacağı ve koşu yarışının olduğu gün. Koşu yarışı mı! Ah, nasılda unutmuştum! "Bugün koşu yarışı var!" diye şokla söylediğim şey ile Buğra sırıttı. Koltuğa yaslanıp, elini başının arkasına koydu. "Size iyi dersler" demesiyle kaşlarım çatılırken elimde ki bardakta dibinde kalmış suyu Buğra'ya attım. "Hassiktir!" diyerek yüzünü silerken Sarp da Buğra'ya gönderme yaptı. "Kardeşim, yarabbi şükür diyeceğine küfür ediyorsun... cık, cık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN BİTTİ
Teen FictionDünya yerinden oynasa ben sadece tutuklu kaldığım bedende hapsolmayı isterim... Acımasız ve duygusuzluğu ile kendine yol çizen, kendisini o yolda hiç olmadık bir duygunun içinde bulan Karanlık bir genç çocuk... Aşk oyununda tutkunun ateşine kapı...