-
-
-
-
-İyi Okumalar...
"Hangi kız demiştin çocuğum?"
"Hocam, şurada ki sarışın, mavi gözlü olan"diyerek parmağıyla beni gösterip, sırıttı. Çocuğa ağız eğip hocanın bana dönmesiyle hemen şeklimi düzeltip, gülümsedim.
"Yeni öğrencimiz, Beren Soyal"dedi müdür.
Yanlış, Asya Akman!
Acaba biraz yalakalık yapsam serbest bırakır mıydı?
O ne öyle suçlu gibi!
"O kişi ben oluyorum, galiba"dedim.
Öğrencilerden gelen kahkaha sesiyle müdüre tedirgince baktım."Evet, şimdi sen hemen benim odama çıkıyorsun ve beni bekliyorsun!"diye kesin birşey söyleyince,
"Hocam, bence buna hiç gerek yok"dedim. Müdür tek kaşını kaldırıp bana soru sorarca baktı.
"Yani hocam demek istediğim ben arkadaştan..."deyip sarışın çocuğa baktım. Kendine gelmişe benziyordu. Hatta oturmuş müdür ile bizim atışmalarımızı bile dinliyordu.
Hocaya geri dönüp üzgün bir yüz şekline takınıp " özür dileyeyim konu da burada kapansın" dedim.
Hoca tam ağzını açmış birşey diyecekken sarışın hıyar lafa atladı.
"Hocam kabul etmiyorum vurduğu yer hala acıyor"dedi üzgün gibi dudaklarını aşağı sarkıttı.
"Beter ol, hıyar!"diye içimden geçirdim zannederken yine herşeyi elime yüzüme bulaştırmış kendimi rezil etmiştim.
Allah aşkına hıyar nedir?
Başka kelime mi bulamadın Asya!
Etraftan gelen kahkaha sesi ile yerin dibine girmek istemiştim.
Hayır yani siz hiç salatalığa, hıyar demediniz mi?
İlla ki biriniz demiştir.
"Kesin sesinizi..."diyen hoca bana dönüp "... Beren sende git arkadaşından özür dile"dedi.
Yapacak birşey yoktu.
Sarışının yanına ilerledim. Tam yanında durup yüzünü inceledim. Bu tiple anca köyde ki bahçenin korkuluğu olurdu. Net.
"Özür dilerim sarı kafacım"dedim. İlkten gülümsedi ama Sarı Kafacım deyince gülümsemesi soldu. Aldırmayıp arkamı dönerek ilerledim.
"Bittin kızım sen!"diyerek neşeli bir ses tonuyla konuşan sarı kafayı umursamadan ilerledim.
"Eee, anlat bakalım o çocuk kim?"diye soran Sarp'a anlamaz bir ifadeyle baktım.
O sabah ki sarı kafa ile olayımızın ardından 2 ders geçmişti. Şuan 4. Derse gidiyorduk Sarp ile yerimizde oturmuş Sarp'ın sorularını cevaplıyordum.
"Buğra, küçüklük arkadaşım"dedim Sarp şaşkınca bana bakıp,
"Şansın da bu kadarı" deyince, güldüm.
"Herşeyi biliyor. Başıma gelenleri oyun oynadığımızı, herşeyi."dedim. Sarp ışık hızıyla bana döndü.
"Sen ne yaptın sen, ya başkalarına söylerse?"
"Birşey söylemez "dedim.
"Bu kadar rahatlık neden?"
"Küçüklük arkadaşım ve de sırdaşım olduğu için"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN BİTTİ
Fiksi RemajaDünya yerinden oynasa ben sadece tutuklu kaldığım bedende hapsolmayı isterim... Acımasız ve duygusuzluğu ile kendine yol çizen, kendisini o yolda hiç olmadık bir duygunun içinde bulan Karanlık bir genç çocuk... Aşk oyununda tutkunun ateşine kapı...