Bölüm 11'Vurgun'

263 23 1
                                    

-
-
-
-
-

İyi Okumalar...





Sabah gözlerimi başka bir odada açınca hızla doğrulup etrafa bakındım.

Neredeydim ben?

O arada açılan kapıya döndüm. Elinde sırt çantamı ve bir poşet olan Sarp ile karşılaşınca derin bir nefes aldım.

Bir an kaçırıldım sanmadım değil hani!

"Günaydın civciv"deyip yatağın üstüne koyduğu poşetlerle yatağa oturdu. Boğazımda ki acıyla elimi oraya koydum. Dün neler yaşamıştım ya bir psikopat tarafından boğularak öldürülecektim neredeyse!
"Günaydın"deyip oturur bir pozisyon'a geçip pikeyi karnıma kadar çektim. Sarp'ın getirdiği poşetler gözüme takılınca "Onlar ne Sarp?"diye sordum. Sarp yeni farketmiş gibi hızla poşeti alıp bana attı. Önüme düşen poşeti alıp içine baktığımda okul formamla karşılaşınca başımı Sarp'a çevrip 'bu ne?' der gibi baktım. Bana' salak mısın?' der gibi karşılık verdi. Daha sonra gülerek başını iki yana salladı.

Sessiz sinema oynuyoruz da benmi bilmiyorum?

"Sarp konuşmayı mı unuttun?"diye sordum.
"Beren salak olduğunu biliyordum ama bu kadar olduğunu bilmiyordum. Neye benziyor... Okul formaların işte"dedi. Bende görüyorum okul forması olduğunu ama neden?
"Okul'a gideceğiz Beren ne nedeni. Çocuk bilmeden kafana falan mı vurdu?"diye söylenip iyice yayıldığında yataktan kalktım. Bu çocuğun düşüncelerimi okuyup okumadığını düşünmeye başlamıştım. Herşeyi söylemeden cevap vermesi normal değildi. Saçlarımı üstünkörü bir topuz yapıp komodinde ki defterin üzerinde ki kalemle sabitledim. "Hatırlatma şunu ya!"deyip yukarı sıyrılmış olan tişörtü mü düzelttim. Banyoya girip yüzümü yıkayıp havluyla duruladım tam o anda aynada gördüğüm şeyle küçük çaplı bir şok geçirdim.

Boynumu çepeçevre saran morartı ile elim istemsizce oraya gitti. Resmen morarmıştı. Hassas bir cildim yoktu en ufak bir şeye izi kalacak şekilde ama o psikopat cidden çok sıkmıştı boğazımı yani bu durum normaldi ama okula böyle gidemezdim.
Havluyu hemen bir yere fırlatıp banyodan çıktım. Sarp'ın odadan çıkmasına sevinsem mi şaşırsam mı bilemedim ama galiba sevinecektim.

Hemen bu morartıyı kapatmam gerekiyordu. Etrafa bakındım çekmecelere, dolaplara olabilecek her yere baktım ama yoktu. Burası kimin evi onu bile bilmiyordum.

Gözüme ilişen bir tane fuları bulmamla derin bir nefes verip hemen sandyenin üzerinde ki çiçek desenli fuları kaptım. Yatağın üzerinde ki poşeti de alıp banyoya koştum. Sarp'dı bu her an odaya dalma olasılığı vardı.
Banyoya girip poşet ve fuları banyoda ki konsolun üzerine koyup üzerimi çıkardım. Beyaz üzerinde okulun adı yazan gömliği çıkarıp beyaz atletimin üzerine giydim. Deve tüyü renginde ki fileli ve çizgili okul eteğini de giyip poşetin içinde  opak çorap aramaya koyuldum ama bilekten bir adet siyah çorapla karşılaşınca bugünlük böyle idare edip giydim. Gömleğimin önünü ilikleyip fuları alıp aynanın karşısına geçtim.

Kapatıcı olsa biraz olsa giderdi ama bununla idare etmem gerekiyordu. Fuları boğazıma bir güzel dolayıp saçlarımın arasında ki kalemi çekip saçlarımın omuzlarıma düşmesine izin verdim.
Gözlerimin altındaki rimel kalıntılarını bir peçete yardımıyla silip pijamaları poşete tıktım.

Bir dakika... bu pijamalar kimin ve üzerime kim giydirdi?

Sarp giydirmiş olamaz değil mi?

Banyodan çıkıp beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Yatağın üzerinde ki sırt çantamı ve kenarda duran siyah yağmurluğumu alıp aşağı indim. Salonda oturmuş televizyon izleyen Saep'ın yanına gidip çantamı ve yağmurluğumu koltuğun koluna koydum. Sarp'a dönüp,

OYUN BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin