Bölüm 10 'Yağmur'

305 27 1
                                    

-
-
-
-

İyi Okumalar...




URAZ'DAN...

Sabah alarm'ın o iğrenç sesiyle gözlerimi açıp alarmı kapattım. Bu okul'u bulan kişiyi eşek sudan gelinceye kadar dövmek şarttı. Sabahın köründe okul mu olur lan!

Küfürleri sıralaya sıralaya banyoya gidip yüzümü yıkadım. Banyodan çıkıp komodinde ki telefonu elime alıp gece gelen ama yorgunluktan açamadığım telefonun ekranında çıkan mesaja baktım.

Beren Soyal ve Sarp Büyüküstün'ü araştırması için görev verdiğim adamdandı.

Ekran kilidini açıp mesajlar bölümüne tıkladım. Diğer mesajları es geçip Vacip yazan yere tıklayıp mesajı okudum.

Gönderen: VACİP

Abi dediğin kişiyi araştırdık.

Öz geçmiş

Tam Adı- soyadı: Beren Duru Soyal

Doğum tarihi- yer: 14 Eylül 1999- Almanya, Bavyera.

Cep Telefonu: 05** *** ** **

Kardeşleri: Deniz Soyal -16 yaşında.(Kayıp)

Öğrenim: Ignaz Kögler Lisesi (3 yıl) Ortaokul ve İlkokul bilinmiyor

Meslek:-

Eğitim: Öğrenci - Özel Halil Erman Anadolu Lisesi

Gittiği şehirler: Antarktika, İngiltere, Fransa ve Amerika.

Baba Adı: Ceyhun Soyal

Anne Adı: Berna Soyal

Sürekli gittiği spor salonu- MACfit

Dövüş hocası- Çağatay Şahan

Fobi: Klostrofobi(Kapalı yer korkusu)

Hobi: Basketbol, kick boks


Yatağa oturup bilgileri tekrardan gözden geçirdim.

Demek Ceyhun Soyal'in kızıydı. Neden şımarık ve kendini beğenmiş olduğu belli oldu. Ceyhun Soyal'in iki kızı olduğunu duymuş ama bunun Beren olduğu aklımın ucundan bile geçmemişti.

Türkiye'ye de 2 yıl önce gelmiş. Ve bayağı ülkeyi gezmiş.

Dövüş dersleri aldığını biliyordum ama dersler verdiğini bilmiyordum.
Bayağa sert ve kendi tabiriyle asi bir kızdı. Onun yüzünden kardeşim dediğim kişi-Kerem- ile kavga etmiştim.

O gün revir'deyken bana söylediği şey ile sinirlenmiştim. Kapıyı çarpıp çıkmasıyla da reviri birbirine katmış anca sakinleşmiştim. Kavga'da yediğim yumruklar bile bu kadar ağır gelmemişti.

Kimse bana diklenemez bu kardeşim bile olsa!

Kavgayı bile onun yüzünden yapmıştık.

Kerem Beren'i seviyordu. Bunun içinde Beren'e karışan Ozan ve çetesine Beren'den uzak durmalarını söyleyip kendi başına ders vereceğini sanmıştı ama öyle olmamıştı. Biz içeri girdiğimizde Kerem Ozan'nın yumrukları ile dans ediyordu.

O arada gerizekalı Berke'nin Cansu'ya haber vermesiyle Cansu yanımıza gelmiş arkasından da ne hikmetse Beren'den belirmişti. Beren Kerem'in yanına giderken Cansu'ya benim yanıma gelmişti. Kerem'i kurtaran Beren daha sonra da Berke'yi piçlerden birinin elinde kurtarmıştı.

OYUN BİTTİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin