-
-
-
-İyi Okumalar...
"Nasıl gidiyor işler bakalım"diyerek her zaman elinden eksik olmayan içkisinden bir yudum aldı. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
"İyi birazda olsa akıllarında kalabildim."biten içkisini doldurup tekrar eline aldı. "Akıllarında kalman yetmez daha derinlerine girmen gerekir"dedi. Daha nasıl derinlerine girebilirim acaba. Uraz beni gördüğü yerde boğmamak için zor duruyordur."Tamam... "dedim daha sonra ayağa kalkıp" Çıkabilir miyim?"diye sordum. İhtiyar bu hareketime şaşırmış olacak ki tek kaşını kaldırıp dudağının bir kenarı hayretle yukarı kalktı.
"Tamam... Çık!"dedi. Kapıya ilerleyip kulpunu çevirerek dışarı çıktım. Odama girip dolaptan çıkardığım ama ihtiyar sayesinde giyemediğim formalarımı giyip siyah opak bir çorapıda giydikten sonra aynanın karşısına geçip saçlarımı düzelttim. Rimel ve parlatıcımı da sürdükten sonra sırt çantamı alarak aşağı indim. Mutfağa girip su alacakken mutfakta birşeyler atıştıran Sarp'ı gördüm. Umursamayıp bir bardak çıkararak sürahiden su doldurup bir yudum aldım. Bardağı elime alarak Sarp'ın yanına gidip masada karşısına oturdum.Okula gelmiş kantinde Sarp ile oturup tost ve çaylarımızı yiyip içiyorduk.
Çayımdan bir yudum alıp tostumu yemeye devam ettim.
Oturduğum sandyenin yanından iki sandalye daha çekilince gelen kişilere baktım.
Sude ve Esra...
"Selam"diye güler yüzle konuşan Sude ile gülüp,
"Selam" dedim. Sarp bana 'bunlar kim?'diye bakarken güldüm.
Sesimi düzeltip Sude ve Esra'yı göstererek, Sarp'a döndüm.
"Bu tatlı arkadaşlar Sude ve Esra"deyip daha Sonra Sarp'ı gösterip kızlara dönüm.
"Bu arkadaşta..."deyip Sarp'a dudak büzüp devam ettim." Sarp"deyip önüme döndüm.
"Tanıştığımıza memnun olduk"deyip elini uzatan Sude ve Esra'ya sırıttım.
Ders zili çalmış Sarp ile zar zor merdivenleri çıkarak sınıfa ilerledik.
Sırama oturduğum anda hocada kapıdan içeri girmişti.Hoca derse başlarken gözüm arka sırada Uraz ve Kerem'in oturduğu sıranın boş olduğunu görünce endişeyle açıldı.
Neredeydi bunlar?
Birşey mi olmuştu?
Daha önce hiç derse geç geldiklerini görmemiştim.
Cansu'ya döndüğümde onunda endişeyle telefonuna baktığını görünce birşey olduğunu anlamıştım.
Aniden telefonuna bakıp ayağa kalkarak hızla sınıftan kapıyı çarparak çıktı.
Ne oluyor ya!
Bende hemen ayağa kalkıp sınıftan çıktım. Bir sağa bir sola bakıp Cansu'yu aramaya başladım. Koridorda ilerleyip bodrum kattaki merdivenleri inen Cansuyu görmemle koşarak bende peşinden gittim.
Merdivenleri inip Cansu'yu takip etmeye devam ettim. Spor salonundan gelen seslerle Cansu hızla kapıyı açıp içeri girdi. Koşarak bende kapıyı açıp içeri girdim. Girmemle 5,6 kişilik grubunun Uraz ve Çetesiyle kavga ettiğini görünce şokla gözlerim büyüdü.
Bu grub Sarışın çocuk ve arkadaşlarıydı!
Sarışın çocuğun Uraz'ın suratına yumruk atmasıyla geriye doğru sedeleyip kafasını spor aletlerinden birine çarptı. Cansu Uraz'ın yanına koşarken bende Esmer çocuğun üstüne çıkıp yumruklarını suratına yediren Kerem'in yanına koştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN BİTTİ
Teen FictionDünya yerinden oynasa ben sadece tutuklu kaldığım bedende hapsolmayı isterim... Acımasız ve duygusuzluğu ile kendine yol çizen, kendisini o yolda hiç olmadık bir duygunun içinde bulan Karanlık bir genç çocuk... Aşk oyununda tutkunun ateşine kapı...