15.fejezet

2.3K 109 11
                                    

Hihetetlenül örültem Kol-nak és az ajánlatának. Remélem, hogy ezt már nem szúrom el. Miután az utolsó órám is eltelt, a Mikaelson rezidencia felé futottam. Ahol a legfiatalabb Mikaelson nyitott ajtót.
- Szia.-mosolyodtam el, kissé zavartan. -Bemehetnék?-böktem befelé. Kol elállt az utamból, én pedig beléptem a házba. Miután összeszedtem a gondolataimat, az ősi vámpír felé fordultam, majd megszólaltam.
- Sajnálom.-mondtam ki, az első eszembe jutó szót.-Önző voltam. Én csak...fogalmad sincs, hogy mit érzek irántad.-böktem ki, egyre kétségbeesetteben.- Egyszerűen megőrjít az a tudat, hogy bármikor elveszíthetek.-folytattam tovább a monológomat, miközben hadováltam a kezemmel. -Nekem, nem az volt a bajom, hogy el akarsz menni.-ráztam a fejemet. -Hanem hogy egy vámpírokkal teli városba. Egy idegen vámpírokkal teli, veszélyes városba.-magyaráztam.-Kérlek.-köszörültem meg a torkomat, a könnycseppeket pedig igyekeztem visszatartani.-Kérlek, mondj valamit.-könyörögtem, miközben próbáltam nem elveszni az ősi szemeiben. Azokban a gyönyörű szép barna íriszekben.
- Szeretlek.-ölelt magához. Én pedig hirtelen azt sem tudtam, hogy mit tegyek. Végül visszaöleltem.
- Én is.-fúrtam a fejemet a nyakába. Ennyi, kész, nem bírtam tovább. Kitört belőlem a zokogás. Kol, nyugtatóan elkezdte simogatni a hátamat, mire ismételten felsírtam. Annyira hiányzott már, a hangja, az érintésé, az egész lénye. Ebben az ölelésben pedig, benne volt az elmúlt 4 nap. Az a kínkeserves 4 nap.
- Sajnálom.-szipogtam. Annyira hülyén éreztem magam, pláne a kiborulásom miatt.
- Nincs semmi baj, tökmag.-kezdett el körkörösen simogatni, miközben elmosolyodtam, a becenevem hallatán.
- Felmegyünk?-bökött a szobája felé. Aprót biccentettem a fiúnak, aki egyszerűen menyasszony pózba felkapott és felsuhant velem az emeletre.
- Kol.-nevettem el magam, miután letett az ágyra. Körbe néztem a barátom szobájába, egy pillanatra. Hihetetlen, még ez is hiányzott. A bézs szoba, a hatalmas ágy. A mellette lévő tükör.
- Bekereteztetted.-böktem mosolyogva az egyik közös képünk felé.

-böktem mosolyogva az egyik közös képünk felé

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

- Igen.-bólintott ő is, vigyorogva.-Jól nézek ki rajta.-húzta ki magát magabiztosan.
- Hé.-álltam fel az ágyról, miközben szembe találtam magam az ősivel.- Én is jól nézek ki.-kértem ki magamnak.
- Jól nézel ki, tökmag.-húzott magához a derekamnál fogva. Majd ráerősen megcsókolt, én pedig beletúrtam a hajába. Úgy éreztem, mintha csak ő és én lennék. A külvilágot teljesen kizárva csókoltuk egymást.
- Jess. Jess.-cirógatta Kol az arcomat egyre kétségbeesettebben. -Rebekah.-ordította el magát Kol.-szólj Elijah-nak.-váltott át egyszerre ijedt és könyörgő hangvételbe. Mielőtt bármit is szólhattam volna, elsötétült előttem az egész világ.

Sziasztok! :)

Néhány kérdéssel érkeztem hozzátok,szóval...

Vajon mi történt Jessicával? Kol tett vele valamit? Szerintetek mi fog történni a következő részben? Ti minek örülnétek?

A válaszokat, komment formájában várom.:D
A következő fejezetben remélhetőleg minden ki fog derülni.

Sok puszi.:D

Stay with me-Kol Mikaelson fanfictionDonde viven las historias. Descúbrelo ahora