- Felejtsd el.-halottam meg Apám hangját lentről. Mit is mondhatnék baromi jó érzés, úgy kezdeni a szombati napodat, hogy az édesapád üvölt valakivel.
- Nem lehetne halkabban?-sétáltam le a lépcsőn és az ajtóban álló idegent pillantottam meg. Aki már nem is volt számomra annyira idegen.-Enzo.-mosolyogtam a férfira és összehúztam magamon a köntöst.- Mit keresel itt?
- Téged keresett, de megmondtam neki, hogy nem vagy itthon.-válaszolt helyette Apu, majd a látogatómra csapta az ajtót.
- Apa.-csattantam fel és kinyitottam a bejárati ajtót. Szerencsémre Enzo még mindig ott állt.
- Magunkra hagynál?-fordultam szeretett gondviselőm felé.
- Rendben.-bólintott. De ne hívd be a házba.-figyelmeztetett és megindult a konyha felé.
- Nem is tudnám.-szóltam utána, hisz a ház az ő nevén van.
- Cuki pizsi.-bökött a köntösöm alatt lévő pizsamára.
- Ezért jöttél?-vontam fel a szemöldökömet.
- Isten ments.-horkant fel.-De ha már itt tartunk, volna kedved velem jönni?-vigyorodott el sejtelmesen.
- Miért is hoztál ide?-fordultam körbe a Salvatore házban.
- Talán, mert itt lakok?!
- Ezt tudom.-szögeztem le.-De mi a valódi ok?
- Kérsz valamit inni?-próbálta húzni az időt.
- Nem.-ráztam a fejemet.-De azért köszönöm.-mosolyodtam el. Mire ő csak megvonta a vállát és leült velem szembe.- Hol vannak a többiek?
- Stefan Elenánál, Damon pedig gondolom, éppen eszik valakiből.
- Szóval...miért is vagyok itt?-tettem fel a költői kérdést ,ami már percek óta foglalkoztatott.
- Az a helyzet, hogy a múlt heti ivászatunk nagyon megmaradt bennem.-célzott arra, amikor mindenki kiteregette a szennyesét, egy jó whiskey társaságában.- Szóval.-kezdett bele és látszott rajta, hogy eléggé tartott a reakciómtól.-Szeretnék neked egy alkut ajánlani.
- Miféle alkut?-vontam fel kérdőn a szemöldökömet.
- Mi lenne, ha elvinnélek a pasidhoz és együtt visszakapcsolnánk az emberségét?-vetette fel az ötletet.-Beszéltem egy-két New Orleans-i haverommal és Kol eléggé padlón van.-dobta be az aduászt.
- Meg...megtennéd értem?- hatódtam meg egy pillanatra.
- Persze.-simított végig a karomon. -De semmi sincs ingyen.
- Ezt hogy érted?-értetlenkedtem.
- Én is szeretnék valamit.-komorodott el egy pillanatra.-És te segítesz nekem megszerezni.-nézett végig rajtam vigyorogva.Sziasztok! Ismét eljött a következő fejezet, néhány kérdéssel megfűszerezve.(ezek a hasonlatokxd)
1, Szerintetek mi az alku másik része? Vajon mit akar Enzo Jess-től?
2, Kol mit fog szólni?
3, Egyébként ti hol tartatok a sorozatban?
4, Van kedvenc szereplőtök? És ki az, akit nagyon nem bírtok? (Gondolok itt akár a történetre, akár a sorozatra)
5, Spoiler...nektek mi a véleményetek Arcadius-ról, ismertebb nevén Cade-ről?
ESTÁS LEYENDO
Stay with me-Kol Mikaelson fanfiction
VampirosJessica Parker,az édesapjával együtt Mystic Fallsba költözik,ekkor persze még fogalma sincs arról,hogy mekkora hibát követett el. Természetesen már az első nap "összefut" Damon Salvatore-val ,ezután pedig a Mikaelson család két oszlopos tagjával is...