23-24-25-26 fejezet

2.3K 102 4
                                    

- Szívem.-tépte fel az ajtót Klaus. Igen a „buli" után felajánlotta, hogy náluk maradhatok néhány napot, így Enzo visszament Mystic Falls-ba ,hogy rendezze a sorait. Na meg hogy, beszéljen Connorral. Rebekah-val karöltve, ugyanis miután a szőke ősi meghallotta, Enzo egy telefonbeszélgetését, rájött, hogy neki is kell a gyógyír. 

- Mondd.-ültem fel az ágyban, miközben ásítottam egyet. A szobában hirtelen Elijah is megjelent.
- Niklaus te velem jössz és hagyod, hogy legalább öt percre kettesben legyek Sophie Deveraux-al-fordult az öccse felé.- Te pedig itt maradsz és vigyázol Hayley-re.-intézte most már nekem a szavait. Miután Elijah elsuhant, Nik felém fordult.
- Ki választotta őt főnöknek?- jegyezte meg, majd kelletlenül elhagyta a szobát. Miután birtokba vettem a fürdőszobát, lementem a konyhába, ahol szembe találtam magam az állapotos vérfarkas lánnyal.
- Te meg ki a fene vagy?-mért végig, miközben a szemei sárgában játszottak.
- A bébiszittered.-vontam meg a vállamat és megindultam a hűtő felé.-Szóval tegyél egy szívességet és ne az én felügyeletem alatt halj meg.
- Ááá.-ugrott be neki hirtelen.-Veled szokott hemperegni Kol?-vigyorodott el.
- Igy is fogalmazhatunk.-töltöttem ki a narancslevet. -És hogy vagy?-néztem végig rajta, majd szürcsölni kezdtem az édes italt. Megpróbáltam oldani, a köztünk felmerülő esetleges cicaharcot.
- Francia negyed beli vámpírok támadtak meg, egy olyan házban kell élnem, amihez tartozik egy titkos várbörtön, tele koporsókkal. És majdnem megöltek a boszorkányok, akik szinte biztosak benne, hogy a babám maga Lucifer.-ezen egyszerűen muszáj volt felnevetnem.- Csak a szokásos.-sóhajtott fáradtan.
- Szóval kislány lesz?-böktem mosolyogva a pocakjára.
- Uhh.-fújta ki fájdalmasan a levegőt.
- Jól vagy?-kaptam utána, majd gyorsan leültettem, az egyik székre.
- Persze. Csak sokat mozog.-simított végig a hasán.
- És gondolkoztatok már a neveken?-kérdeztem tőle, hisz, ahogy láttam, csak pár hete lehetett hátra.
- Jelenleg Lucifernek hívja mindenki.-forgatta meg unottan a szemeit.
- Mit szólnál a Hope-hoz?-vetettem fel az egyik számomra legszebb lánynevet.
- Ez tetszik.-mosolyodott el, amire a kislánya felrúgott.-Hope Mikaelson.-motyogta, amire muszáj volt fel nevetnem.
- Mi az?-jegyezte meg.
- Nem tudom, elképzelni Klaus-t, amint pelenkát cserél.
- Mutatok valamit.-állt fel a székről, majd felsétált az emeletre és bevezetett az egyik szobába. Méghozzá a gyerekszobába.

- Mit szólsz?-kérdezte, miközben felmértem a terepet

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

- Mit szólsz?-kérdezte, miközben felmértem a terepet.

- Gyönyörű.-ámultam el.

Hayley hirtelen fel sikított, én pedig szinte azonnal mellette termettem. A farkaslány egyszerűen tűzforró volt...csodáltam, hogy nem gyulladt fel.

- Hívd fel Elijah-t.-kérte, miután lefektettem, az egyik szobába és a homlokára helyeztem a vizes ruhát.

- Elijah.-szóltam, a telefonba.- Hayley rosszul van...

 Szerencsére Elijah, elég hamar visszatért közénk, egy másik nő társaságában. Gondolom, hogy, ő Sophie.
- Ő meg mi a fenét keres itt?-sziszegte Hayley a boszorkány felé.
- Segíteni próbálok.-emelte fel a kezét a nő védekezően.
- Miattad van ez az egész.-tápászkodott fel az ágyon a farkaslány ülőhelyzetbe.
- Ezt hogy érted?-suttogtam kíváncsian, miközben a homlokához nyomtam újra, a vizes ruhát.
- Össze vagyok kötve ezzel.-köpte a szavait Sophie-hoz.
- Jessica.-hallottam meg Elijah rendre utasító hangját, miután hátra fordultam az ősihez, folytatta.-Sophie írt neked egy listát.
- Gyógyfűvek.-vágott közbe a boszorkány.-Ezzel lejjebb vihetjük a lázát.

Stay with me-Kol Mikaelson fanfictionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang