- Kezdd te.-kértem Enzo-tól ,majd az út felé fordultam. Ha már a kormány mögött ülök. Gilbert gyűrű ide vagy oda, nem akarok autóbalesetet.
- Ma lesz egy buli, amit valamilyen Elijah rendez.
- Kol bátyja.-bólintottam.
- Ja. Ha jól értettem, akkor békekötés céljából. Hisz a mocsárban lévő vérfarkasok nincsenek jóba a vámpírokkal.
- És pontosan hol lesz a buli?-kérdeztem, majd lekanyarodtam a főútra.
- A francia negyed központjába. Ó és Jess.-fordult felém a vámpír, én pedig a szemöldökömet felhúzva hallgattam a férfit.-Egy bizonyos Marcel Gerard ott a góré, nem pedig Klaus.
- Még sosem hallottam róla.-reagáltam a névre.
- Klaus fogadott fia. Több mint 200 éves.
- És?
- Ő ott a góré. Mindenki neki nyalizik, vagyis nem fog tudni megvédeni sem a pasid, sem az ősi család.-szólalt meg.
- Nem félek sem Marcel Gerard-tól, sem a talpnyalóitól.
- Tudom.-szögezte le. -Csak annyit kérek, hogy maradj mindig a hátam mögött, megértetted?
- Meg.-haraptam az ajkaimba, és leszorítottam dühösen a kormányt.
- És te mire jutottál?-kérdezte.
- Nyisd ki a kesztyűtartót.-kértem Enzo-tól. Aki elröhögte magát, miután meglátta az én tervem eredményeit.
- Te komolyan kukkoltad a Jeremy Gilbert-et?- Igen. A kesztyűtartóban valóban Jeremy félmeztelen fotói voltak.
- Enzo.-csaptam tarkón a férfit.- Két héten keresztül követtem mindenhova a gyereket. Az edző terembe, úszásra, szó szerint mindenhova. Szóval értékeld.
- De minek?-értetlenkedett.
- Mit tudsz a vadászokról?-fordultam egy pillanatra a férfi felé.
- Öhm, vámpírokat ölnek?-tette fel a költői kérdést.
- És a megölt vámpírokból, kialakul egy tetoválás a vadász testén. Az a térkép a gyógyírhoz.-feleltem kimérten.
- Ez tök jó.-lelkesült be.- De itt csak Jeremy-t látom félmeztelenül, tetkók nélkül. És be kell vallanom, hogy nem gerjedek rá.
- Mivel egy vadász tetoválását, csak egy másik láthatja.
- Aha.-kezdte kapisgálni. -És honnan szerzel egy vadászt?
- Már találtam egyet.-húztam ki büszkén magamat.
- Az ebay-en?-horkant fel és habár ezt, nem viccnek szánta én mégis nevettem.
- Apu széfjében volt a telefonszáma. Találkoztam már vele. Rendesnek tűnt. Elküldtem neki a fotók másolatát.
- Ühüm.-hümmögött.-Találkozni akarok vele.
- Ki van zárva.-szögeztem le.-Utálja a vámpírokat.
- Még is segít egynek.-Ez mondjuk jogos.
- Azért mert alkut kötöttem vele.-sóhajtottam.-Illetve vele is. Megígértem, neki hogyha segít nekem, akkor feldobok neki, pár vámpír nevet.
- Remélem, engem nem szándékozol feldobni.-jegyezte meg.
- Dehogy. -ráztam a fejemet.
- Legalább a tag nevét mondd meg.-célzott a vadászra.
- Connor Jordan.-mondtam, mire Enzo elővette a telefonját és erőteljes pötyögésbe kezdett.
- Most mit művelsz?-vontam fel a szemöldökömet.
- Lecsekkolom Facebookon.-vont vállat. Igen...így repesztettünk New Orleans felé.
- Gyönyörű vagy.-ámult el egy pillanatra Enzo.
- Köszönöm.-sütöttem le zavartan a szememet, miközben a cipőmet fixíroztam.- Szerinted befognak engedni minket?-kérdeztem tőle.
- Hát.-gondolkozott el egy pillanatra.-Én már elmúltam 18.-röhögött fel.
- Ne.-fogtam a hasamat, miközben elkapott a röhögőgörcs.-Edward Cullen is mindig ezt mondta.
- Remélem, hogy igen.-komorodott el egy pillanatra.-A többi vámpírt nem tudom megigézni.
-Ő ott Thierry.-mutatott egy férfira, aki épp a szórakozóhely előtt állt, egy másik férfi társaságában. Gondolom, ők voltak a kidobók.-Ő Marcel jobbkeze.-suttogta.-Ha tudnád, milyen jól trombitál.-nézett végig a vámpíron.
- Ő az informátorod?
- Egy bűvész sem fedi fel a titkait.-vigyorgott rám eszelősen.- Amúgy egész jó arc, leszámítva azt a tényt, hogy egy boszorkánnyal kavar. Öreg hiba.-rázta a fejét.
- Thierry.-köszönt oda neki, mikor közelebb értünk hozzájuk. Enzo lazán besétált a szórakozóhelyre, én azonban a „jó arc" mellkasával találtam szembe magam.
- Te ki vagy?-sziszegte nekem, mire hatra hőköltem.
- Ő Jessica és velem van. Nyugi, haver.-veregette hátba a kidobó gyereket.-Teljesen ártalmatlan.-közölte, mire rávigyorogtam a férfira. Thierry és a másik pacák vállat vont, Enzo pedig behúzott a buliba.
- Klaus fent vár téged.-bökött az emeletre egy férfi. Gondolom ő is vámpír volt, már épp megindultam volna, amikor Enzo az utamat állta.
- Jess.-szólalt meg.-Lehet, hogy csapda.-vetette fel.
- Ne aggódj...-simítottam végig az öltönyén.- a gyűrű rajtam van.
ESTÁS LEYENDO
Stay with me-Kol Mikaelson fanfiction
VampirosJessica Parker,az édesapjával együtt Mystic Fallsba költözik,ekkor persze még fogalma sincs arról,hogy mekkora hibát követett el. Természetesen már az első nap "összefut" Damon Salvatore-val ,ezután pedig a Mikaelson család két oszlopos tagjával is...