17.fejezet

2.2K 112 4
                                    

Borzalmasan nézek ki.-állapítottam meg, hiába a korrektor és szempillaspirál sem segített rajtam, így unottan előkerestem a megfelelő ruhaszettet.

-állapítottam meg, hiába a korrektor és szempillaspirál sem segített rajtam, így unottan előkerestem a megfelelő ruhaszettet

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Legalább jól nézzek ki, ha már az életem romokba hever. Ráálltam a fürdőszobában lévő mérlegre, ahol kiderült, hogy 8 kilót fogytam, alig 1 hónap alatt.
Kösz Kol.- Ami, az eredeti vámpír barátomat illeti szakítottunk. Illetve szünetet kért. Esther üzenete óta, Klaus-szal járja New Orleans utcáit.
Rebekah és Elijah Mystic Fallsban maradt, de velük is keveset beszélek. Sőt, nem is beszéltem még velük. Bár nem is akarok, hisz minden Kol-ra emlékeztetne.
Komolyan tisztára Alkonyat hangulatom van, leszámítva persze azt a tényt, hogy Kol nem akar meghalni értem...sőt. Van egy olyan érzésem, hogy azt sem tudja hogy, ki vagyok. Pláne, ha kikapcsolta az érzéseit.
- Igen?-vettem fel a telefonomat.
- Szia.-csiripelte Caroline a készülékbe.-Figyi arra gondoltunk, hogy suli után beülünk a Grillbe.-mesélte.-Nincs kedved velünk jönni?
- Aranyosak vagytok, de...-bizonytalanodtam el egy pillanatra.- Nem érek rá, de tényleg hálás vagyok, hogy gondoltatok rám.-mosolyodtam el.
Ez volt az a pillanat, amikor elmosolyodtam. Egy hónap alatt most először. Nem tudom, de Caroline-ék jófej szándéka mosolygásra késztetett. Hiszen ki akarna egy tömegronccsal haverkodni, ha nem ők?
- Léptem.-köszöntem el Aputól, majd kiléptem az utcára.
- Héé kis Ric.-suhant elém Damon. Annyira meglepődtem, hogy ijedtemben majdnem hátraestem.
- Nincs jobb dolgod, mint ártatlan emberekre hozni a szívinfarktust? -vontam fel a szemöldökömet és már éppen ki akartam kerülni a férfit, ám az elkapta a karomat.
- Damon.-szóltam rá erélyesen.-Mennem kell.
- Mindjárt ránk esik az ég.-mutatott felfelé.
- Mit akarsz?-bazsalyogtam.
- Nem jössz át hozzám?-vigyorodott el.
- Öhm..-tűnődtem el.-Nem.
- Halottam, hogy a szöszit is lepattintottad.-célzott Caroline-ra.
- Nem pattintottam le.-próbáltam ki magyarázni, de Damonnek más tervei voltak. Az idősebb Salvatore ugyanis elkapta a karomat és elsuhant velem együtt.
- Damon.-téptem ki a karomat a szorításából, majd körbenéztem. – Te komolyan idehoztál?-böktem a Salvatore rezidenciára.
- Yeepp.-bólintott.-Na, haladjál.-bökött a ház felé. Óvatosan lenyomtam a kilincset, majd benyitottam.
- Meghoztad az ebédet?-suhant elém egy fiatal srác, akinek a szemei vérben forogtak.
- Neked komolyan nincsenek normális haverjaid?-fordultam Damon felé, aki jót mosolygott ezen.
- Ő itt kis Ric.-mutatott rám Damon.-és TABU.-betűzte le az utolsó szót.
- Óóó.-komorodott el egy pillanatra.-Enzo vagyok.-nyújtotta felém a kezét az ismeretlen, immáron vámpír fogak és ijesztő tekintet nélkül.

Stay with me-Kol Mikaelson fanfictionTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang