~17~

4.5K 227 14
                                    

- Köszönjük. – válaszolt helyettem is Cara, aki már egy sült krumplit rágcsált és én is hamar társultam hozzá, ezért gyorsan elfogyasztottuk az ebédünket.

Ahogyan a fiúk mind eltávoztak a konyhából Cara azonnal elkezdett tátogni ezt-azt. Pontosabban olyanokat tátogott és mutogatott, hogy hogyan tudok ezekkel élni, úgy hogy nem halok meg, és hogy az egész milyen helyes és ő mindjárt kiájul és teljesen odavolt azért, hogy vettek neki kaját. Amint ettünk hirtelen a nappaliból hangos zene szólalt fel és nem telefonból, hanem a hangfalból.

-Jaj, hogy ezek mindenhez hozzápiszkálnak... – kortyoltam bele a még mindig hideg kólámba. 1-2 perc múlva végeztünk is és csatlakoztunk a nappaliban a fiúkhoz, akik már a tévénket babrálták, Youtube-ról engedték a zenéket.

-Na legalább engednétek valami jó zenét! – mondtam, amire a kis Jack betette a Like That-et.

- ÚÚÚÚ ezt ismerem. – kezdtem el örvendezni.

- Megtisztelés, hogy ismered a zenénket. –mondta Gilinsky büszkén.

- Mi???

- Nem csak mi ketten Jhonson's baby-vel. – húzta mgához az említettet és széttúrta a haját a kis szőkeségnek.

- Ezt nem gondoltam volna, hogy ti, mert Sophie megszerettette velem és én mindig dalszöveggel hallgattam. – mosolyogtam.

- Még milyen zenéitek vannak? – kérdeztem tőlük, amire elindítottak számomra még egy ismerős dallamú zenét. Pár perc múlva Sophie lépett be a házba nyomában legjobb barátnőjével Emmy-vel.

- Fiúk ő Emily a legjobb barátnőm.

- Sziaa! – szökkent hozzá Tay és megölelte, majd még pár fiú hasonló mozdulatokat tett vele. Esküszöm annyira aranyosak a fiúk, hogy minden rajongójukat, számukra idegen embert ilyen szívesen megölelelnek.

- Na iszunk valamit?? – kérdezte Soph bemenve a konyhába. Biztosan meglátta a hatalmas mennyiségű alkoholt az asztalon.

- Ez ilyen kis piás csaj? – kérdezte meglepetten Aaron.

- Ja, csak vigyázni kell vele. Tavaly szilveszterkor egymás után nyomta le a vodkákat és szerencsére időben letudtuk állítani és túlélte rosszullét nélkül.

- A nővére is ilyen kis piás?

- Talán nem ennyire. – nevettem.

- Hallod Cartah olyan jó Vodka narancsot csinál meg kell kóstoljátok ti is!

- Én benne vagyok, abban úgyis válogatós vagyok. – mondta Cara.

- Na akkor iszunk vagy nem? – kérdezte Soph.

- Iszunk. – indult meg a konyha fele Tay és Carter.

- Amúgy valaki nem hiányzik? – vágódott le a kanapéra a húgom.

- De Shawn. Lelécelt egy zeneüzletbe.

- Ah a kis művészalkat. Am nyomassunk már valami jót is. – mondta Soph és elkérve a telefont berakta a Blasterjaxx-Heart starts to beat-ot. Hamarosan az ital is a kezünkbe került, ami tényleg nagyon jóra sikerült. Jó néhány pohárkát magunkba tűrtünk és rengeteg zenét hallgattunk, meg énekeltünk. Közbe Shawn is idetalált. Amikor már teljes jókedv határán lehettünk Tay felhozta az üvegezés játékot.

- Na mitszóltok egy kis üvegezéshez, nagyjátékban. – vigyorgott.

- Mi az hogy nagyjátékban?? – kérdezte Cara.

Lost in you Cameron Dallas (ff.)Where stories live. Discover now