Másnap este
Este 8 órára oda voltam rendelve Sophie szobájába és vártuk... a mit is? Ja igen, a csodát, hogy mi kelljen menjünk erre az unalmasságra! Annyira nincs kedvem hozzá, de amikor látom Sophie arcát, hogy milyen boldog és izgatott kissé megesik rajta a szívem és győz a testvéri szeretet.
- Jaj annyira helyesek mind, főleg Cameron!! - csillogott a nagy fan szeme.
- Ki? - kérdeztem.
- Ahj... - legyintett. - És Nash szemei? Úristen!! Ha sikerül velük élőben találkoznom elmondhatom magamról, hogy én vagyok a világon a legszerencsésebb. - vigyorgott.
- Szerintem te vagy a világon a legnagyobb fanjuk.
-Közzé tették!! – mondta és dobott egy frissítést a facebook oldalra, miközben egy kezével erősen szorította a csuklóm és a szemeit is olyan erősen összeszorította, hogy majdnem könnyezett. Én már készítettem is neki a zsepit minden lehetséges esetre.
- Betöltötte! – szóltam, amire kinyitotta a szemét és lennebb görgette az oldalt.
Nem számítottam semmire, mert engem ez rohadtul semmilyen téren nem kötött le, de próbáltam úgy tűnni, mint aki szívben lélekben vele van.
- Úristen Zoe!! – kiáltott fel, amikor meglátta a nevünket.
- Megyünk Vegasba! – vigyorogtam.
- Végre láthatom és megölelhetem Cam-et és Nash-t és Shawn-t... Vajon fog nekem énekelni? Aaron cuki arcát is láthatom élőbe... És Jackék... Úristeeeennnn!!! – ugrándozott örömében, majd egyenesen anyáékhoz futott én pedig felálltam az ágyáról és nyugodtan követtem őt a konyháig.
- Anyaaaa!!! Megnyertükk!!!
- Mit? Szívem mi lett? – kérdezte meglepetten anya.
- Megyünk Vegas-ba! – ugrándozott, amire anyának kezdett leesni, hogy miért ez a nagy öröm.
Mivel kész volt a vacsi, ezért aközben Sophie egész végig áradozott erről az egészről.
Evés után hívott segíteni valami válasz levélhez.
-Tulajdonképpen most mit is nyertünk? – érdeklődtem. Igaz már tegnap elmondta, de elfelejtettem. Hát igen tapsot nekem.
- Ingyenes belépőt két főre, az előadásra és a VIP részlegre, ahol találkozhatunk velük és csinálhatunk képet velük. És még egy városnézési napot is kaptunk, amit velük tölthetünk. Gondolj már bele!!! Maga a királyság!
- Az. - mondtam kevésbé lelkesen egy erőltetett mosollyal az arcomon.
Lassan én is nyugovóra tértem. Elvégeztem az estéli teendőimet, majd zuhanyzás után belebújtam a pizsamámba, ami szokás szerint most is egy bővebb pólóból és egy franciabugyiból állt.
És itt még nem is sejtettem, hogy mi lehet ez után...
Na?? Hogy tetszik? Tudom nem valami szuper, de most több nem telt. Kérlek írjátok meg a véleményeteket, hogy szerintetek érdemes-e folytatnom?
VOUS LISEZ
Lost in you Cameron Dallas (ff.)
Fanfiction- Szeretem, de félek, hogy pofára esek... - Az emberek követnek el hibákat és azokból tanulnak. De ha nem szegsz meg szabályokat, akkor nem élsz. Valld be magadnak, hogy szereted, ne állíts falat közétek. Élj és vessz el benne... FIGYELEM! A történe...