Bemutatkozás/Prológus szerű

10.4K 352 28
                                    

Remélem tetszeni fog az első fanfictionom, melyben többnyire az  OldMagcon tagokkal találkozhattok. 😉

Nyugodtan írjatok véleményt; hideget meleget elfogadok. 

Ne felejtsetek el voteolni sem!


Sziasztok Zoe Black vagyok. Á francokat! Minek kezdem ilyen unalmasan a bemutatkozást! Szóval amit dióhélyban kell tudni rólam:

Kor: 18 – végre legálisan ihatok alkoholt és vásárolhatok cigit – de persze ez most nem azt jelenti, hogy alkoholista vagyok vagy  rendszeresen cigizek.

Szem👀: Kék, mindenki szerint ritka és gyönyörű stb stb... én nem igazán vagyok el érte, túl feltűnő, meg világos...

Haj: Barna, asszem világos... ja és hátközépig érő.

Állapot❤💔💪: Bonyolult kapcsolat a képzeletbelimmel. Várom, hogy a szerencse hátba szúrjon. (legelsőnek ide azt akartam írni, hogy megb*sszon, mint az unalom, szóval senki sem hal meg szűzen, de végül nem írtam azt mert, azért nem vagyok annyira undorítóan perverz... annyira😂😂😂👌 - írói szerk.)

Család👪: Van egy húgom Sophie, ő 16 éves. És van egy önfejű bátyám, féltesóm, akit persze azért szeretek, ő lenne Adam, de sokszor csak úgy becézem, hogy a kurvafaló vagy ehhez hasonló kis becenév találmányaimmal illetem. Erre persze én megkaptam a csicskakurva nevet. Remek kis család vagyunk mondhatom. Szegény húgom... húgunk csak nézi amikor ki vagyunk akadva és általában röhög rajtunk. 

Aztán ott van anya és apa... ők folyamatosan utazgatnak huzamosabb időkre is a munkájuk miatt, ezért én látom el olyankor a két testvérem. Egy kezemen meg tudom számolni hányszor vittek magukkal.

Baráti kapcsolat: Én jól megvagyok magammal is. Egyébként van 5 lány és 15 fiú az osztályomban. Mondhatni remek. De valahogy jól megvagyok én a fiúkkal is, mert igazán nem vagyok az a visszahúzódóbb lány tipus, amit a fiúk kedvelnek. De azért a legjobban akivel kijövök az Cara, akivel szinte minden faszságot megtettünk és rengeteg mindenen keresztül mentünk. Na de nem úgy, mint a kis aranyos lányok, úgy mint az élő lányok. Minden pillanatot ki kell élvezni... főleg ha bulizásról van szó. A mi kapcsolatunk érdekes Cara-val. Nem vagyunk olyan öribarik meg minden, inkább csak néha együtt lógunk, mert neki van egy nagy baráti társasága, de én velük nem igazán érzem jól magam, ezért olyankor külön vagyunk, szóval nem mondhatom, hogy fényesen állok a baráti téren. És ott van Max, a nőfaló. Komolyan mondom nagyobb nőcsábász még a tesómnál is, de ahhoz képest jó fej és sokat lógunk együtt.

Életkörülmény: Tökéletes úgy ahogy van egy eléggé nagy otthonos házban.

Város🌇: Los Angelestől nem messze East Los Angeles-ben élünk boldog családként. Egyébként szeretem a várost és rengeteget utazunk Los Angelesbe, mert egy 15 perces autó útra van, amit szívesen megteszek a bátyámmal közös autónkkal.

Stílus: Mi az hogy stílus? Azt veszek fel, ami nekem tetszik és kényelmes. Na jó azért néha követem a divatmagazinokat, de azt is annyira megszelektálom, hogy egy kollekcióból 3-4 darab marad, ami tetszik nekem. Egyébként a stílusommal semmi gond nincs és néha... mindig szeretek öltözködni.

Zene: Minden tetszik az ég világon, amit a fülem elvisel és a hangulatom diktál

Kedvenc szín: Az meg minek? Jó, amúgy a fekete, ha választani kell

Sport: Minden félében benne vagyok. De a legjobbat választom, a futást, kocogást. Reggel a legjobb, ameddig nem rontja el a kedvem a drága bátyám.

Asszem ennyi lenne... Ja igen eléggé kiállok a saját véleményem mellett, céltudatos nem mondhatni hogy vagyok, de célratörő az inkább, szeretek néha egyedül lenni csendben, néha kicsit pofázni is tudok és van olyan hangulatom, hogy ne szóljanak hozzám, mert robban a bomba vagyis képes vagyok papolni mindenről, innen is jön a szókimondó tulajdonságom.
Most már így tökéletes. 

Ez lennék én Zoe Black (and White or Gray :'D )  

Lost in you Cameron Dallas (ff.)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora