~21~

3.6K 235 10
                                    

- Max. Nem. Hagyjál már békén. Nem vagyok a ribancod.

- De az vagy és teljesíted a parancsom. Ez a legjobb ajánlatom. Nincs itthon senki! - hallottam csábás hangját. Na de most mi legyen? Itt van mellettem egy nagyon helyes pasi, akivel itt sétálok a parton és itt van vonalban egy másik pasi, aki most ajánlott fel egy hancúrt. Nem vagyok kurva, de egye fene.

- Jó oké, kb félóra s ott vagyok. 

- Elő vagyok neked készítve baby. - a francba, lehet meg kellett volna kétszer gondolnom. Na de most az van, hogy valahogy lerázom magamról ezt a palit. Ez lesz az utolsó menetem vele és több semmi. Csak az a baj ezzel a gyerekkel, vagyis nem is gyerek már 20 éves és végzős, mert bukott egy évet, de ez ilyen titokszerű dolog, szóval nem sokan tudják na és az a baj vele, hogy bántalmaz, ha nem teljesíted a kívánságait, olyan 'apucinak' tekinti magát a lányok felett.

Na és akkor most mit mondjunk Cam-nek?

💫Cameron szemszöge💫

Ahj asszem ez így nem lesz jó. Tudom nem illik hallgatózni, de véletlenül arra tévedt a fülem, amint Zoe tuti azzal a Max gyerekkel beszélgetett. Közben hívott Nash, ezért felvettem.

- Hallod asszem baj van.

- Miért?

- Zoe ahhoz az erőszakos Max-hez vagy kihez akar menni AZÉRT. Valamit muszáj csinálnunk, nem hagyhatjuk.

- Izé ki voltál hangosítva. - mondta Nash. Ó a picsába a többiek nem mind tudják, hogy mit gondolok Zoe-ról.

- Mindegy.

- Hallod Cam. Ha hagyod, hogy a nővérem ahhoz a balfaszhoz menjen, hogy megdugja, akkor én leszedem a pöcsödet. - mondta eléggé idegesen Sophie.

- Miért az enyémet?

- Mert most te vagy ott vele és gondolom el fogja magát furikáztatni a palihoz. Szóval értve vagyunk?

- Jah, de mit csinálhatnék? - nyeltem nagyot.

- Te vagy a fiú.

- Kösz.

- Hallod te buzi gyerek! Bírom a búrád, de ha megbántod valamikor a húgicám... bármelyiket... A sírodba forgatlak érted? - szólalt meg Adam is. 

- Ne mind baszassátok szegény gyereket! Van elég baja. - jött védelmemre Jennifer.

- Na szóval szerinteeem menj oda és valahogy sunyiba lopózz be a házba és szedd le a csávókát Zoe-ról. - tanácsolta Nash.

- Oké valamit csinálok! Csá. - nyomtam ki a telefont, mert közben Zoe is a közelembe érkezett.

- Figyu... - kezdte. - Nem megyünk hazafele és akkor be tudnál dobni egyik barátomhoz?

💫Zoe szemszöge💫

Cameron épp telefonált, ezért egy picit vártam, majd amikor végzett odamentem hozzá és kissé félve.

 - Figyu... - kezdtem. - Nem megyünk hazafele és akkor be tudnál dobni egyik barátomhoz?  

- De igen.

- Oké. Köszönöm. - mondtam és elindultunk az autóhoz, majd mondogattam neki hogy merre menjen és sikeresen el is értünk Max-ék házához. Hogy miket megteszek azért, hogy valahogy lerázzam magamról ezt a palit. 

- Köszi szépen. Szia! - és otthagytam Cam-et, aki elhajtott autójával.

- O hello! Már vártalak! - köszöntött Max ajtót nyitva egy perverz vigyor kíséretében és két puszit nyomott arcomra. A fenébe! Nem kellett volna most idejönnöm. 

- Szia! - mondtam kissé fintorogva és beléptem a házba, amivel egy időben Max erőteljesen a falnak nyomva elkezdte vadul falni ajkaimat. Ez így nem lesz jó, nagyon érződik rajta, hogy ivott alkoholt, nem is keveset. 

Megérthető miért van oda érte több száz lány. Amit csinálnia kell azt nagyon jól csinálja.

- Magamévá teszlek kicsi lány! - súgta fülembe és elkezdte szívni és harapdálni a nyakam. 

- Én ezt nem akarom! - löktem el magamtól. - Max azért jöttem, hogy elmondjam, hogy ezt fejezzük be!

- Még el sem kezdtük!

- Épp ez az! Én ezt nem akarom! - ellenkeztem.

- Dehogy nem. - markolt bele fenekembe és elkezdett a kanapé felé lökni, amire hamarosan le is huppantam és mivel Max volt felettem, így teljesen az ő kezében volt az irányítás és sajnos nem nagyon tudtam ellenkezni. Hol van ilyenkor Cam? Ahj nem kellett volna egyedül jöjjek ide...

- Hagyjál már! - mondtam és éreztem, ahogyan az első könnycsepp megkezdi útját.


💫Cameron szemszöge💫 

Ahogy Zoe kilépett az autóból pár házzal arrébb mentem az autómmal és leparkoltam, majd kiszálltam és visszasétáltam a házig. Na jó lehet ez magán szféra sértésnek vagy minek számít, de nem érdekel. Zoe épsége fontosabb, mint hogy most megszegek egy törvényt.

- Engedj el! - hallottam Zoe sikítását a ház előtt.

- Befogod a szád ha jót akarsz! 

Baszki most mi a faszomat csináljak? Na jó most vagy soha Zoe-ért!

Benyitottam és a látvány, ami fogadott teljesen lesokkolt. Zoe a pali alatt feküdt fehérneműben sírva és folyamatosan mozgolódva, de semmi esélye nem volt a szabadulásra.

- Te meg ki a faszom vagy?!

- Cam! - nyögte hallkan Zoe.

- Szállj le róla! - léptem hozzá a sráchoz és lerántottam Zoe-ról.

- Ki a fasz vagy te, hogy csak így berontasz hozzám? Zoe ha a palid akkor én megölöm! - fordult a síró lány felé, aki összekuporodva rejtette meztelen testét apró kezeivel. Én vettem az alkalmat és behúztam egyet a srácnak.

Be kell valljam megértem miért vannak oda a lányok, helyes, biztosan pénzesek a szülei és jó teste van.

- Zoe menj innen! - szóltam rá, aki azonnal elkezdte kapkodni a ruháit.

Közben a srác kicsit észhez tért és felém ütött volna, de szerencsére kivédtem az ütését és még egyet behúztam neki, így a földre esett és kissé eszméletét is vesztette. Gyorsan az ajtóban figyelő Zoe után igyekeztem mielőtt felkelne a srác. Ahogy becsuktuk magunk után az ajtót Zoe ölelésbe vont. Meglepett a tette, de hamar karjaim közé zártam kis törékeny testét.

- Köszönöm. - nyögte síró hangon.


Na gyerekek itt van egy kövi rész! Köszönöm szépen a rengeteg vote-ot és megtekintést :) 💕💕💕


Lost in you Cameron Dallas (ff.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin