- Te hánnyal nyaltál már össze? - kérdezte dülöngélve.
- Sophie! Feküdj le ALUDNI!! - tanácsoltam neki, mert eléggé rosszul nézett ki és ilyen témákat nem szokott velem megosztani.
- Csáááásztooook! - csatlakozott hozzánk JackJ. Na már csak ez hiányzott még ide.
- Szevasz! - köszöntötte Cam.
- Nem iszunk valamit?
- Te épp eleget ittál! - mondtam neki.
- Jól van... akkor csináljunk már egy képet! - vette elő a telefonját és hát nem ellenkeztünk, csináltunk egy képet. Hogy megfogják bánni egyesek erről a buliról közzétett fotóikat.
A képek után rajta voltam, hogy megkeressem a bátyámat, mert kezdtek eluralkodni a dolgok a házban. Legelsőnek a kertbe mentem, de ami után meggyőződtem róla, hogy ott biztosan nem tartózkodik a szobáját céloztam meg. Kettőt kopogtam az ajtón, de mivel nem hallottam választ, ezért benyitottam.
- Baszkii! - fagytam le, amikor rájöttem, hogy rányitottam Adam-ra, miközben egy kurvát döngetett. Hát csodálatos.
- Bazdmeg Zoe! Menj már a picsába! - szólt rám, amire én sebesen elhagytam a szobát és becsuktam magam mögött az ajtót. Nem ez volt az első alkalom, hogy akció közben rányitottam a bátyámra, de akkoris ez most meglepett. Na mindegy.
Visszamentem a tánctérre és mostmár Sophie után keresgéltem. A nappaliba rá is találtam, de amikor rájöttem, hogy mit csinál, a lábam a földbe gyökerezett. Egyszerűen nem fogtam fel a pillanatot. Ott állt tőlem 2 méterre a tömegben a húgom és Cameron, amint egymás szájában koslattak. Nagyon fájt ezt látni. Nem tudom miért... Csak álltam és a levegőt szaporán egyenletlenül vettem, levert a víz, de ugyanakkor a hideg is rázott és eluralkodott rajtam egy iszonyatos düh. Igen, sajnos én voltam a gyengébb fél és kicsit jobban megkedveltem azt az egoista barmot, mint kellene. És nem is ez fáj, hanem, hogy Sophie ezt pontosan jól tudta, de mégis megtette.
Esküszöm nem is tudom kire haragudtam a legjobban, Spphiera, Camre vagy magamra, amiért megszerettem azt az egoistát. Egyszerűen csak elvarázsolt a viselkedése és azt hiszem hogy valamit érzek vele kapcsolatban, ha még szerelmet nem is de egy apró köteléket biztosan.Egy pillanatban erősen megszédültem és már éreztem is, hogy elborulok, amikor két erős kar megtartott. Nash volt.
- Zoe? Minden rendben van? - kérdezte. Beszélni próbáltam, de nem jött ki hang a számon a bólintás is nehezemre esett, miszerint minden rendben van. - Nagyon fehér vagy. Hozzak egy kicsi vizet? - kérdezte és mostmár összeszedtem annyi erőm, hogy egy határozottat bólintsak. Bementünk a konyhába és ittam egy pár korty vizet. Picit vissza is nyertem az életerőmet.
- A faszomat! - mondtam és odamentem az asztalhoz valami erősért. Nem tudom mi volt, de azonnal legyűrtem és csak élveztem a torkomon a kaparó érzést. Jól esett, de aztán jött egy kis emlékezetkiesés. Annyit tudok, hogy bementem a nappaliba és ott aztán nekifogtam a táncolásnak. Legalább 10-en letapizták a fenekem, de nem érdekelt. Összenyaltam egy idegen pasival és hát hűh kurva jó volt. Aztán meg faszom, nem érdekelt Sophi, ő is átbaszott, én is átbaszom. Valahogy csak úgy jött a pillanat én ültem a konyhapulton, amikor betalált a helyiségbe Aaron. Ő odaállt elém és elkezdtünk dumálgatni perverzségekről és hát egyszercsak közeledett felém, én pedig nem löktem el. Dehogyis, még inkább magamhoz húztam és vele is összenyaltam. Ez sem volt rossz, csak kár, hogy Sophie nem látta. Ahj baszki, hogy utálom azt a kurvát, hogy ezt megtette velem, én pedig itt ülök és nézve a vodkás üveget húzom be a tartalmát, mintha ettől minden jobb lenne, de nem. Ez csak időszakos feledésre jó.
Reggel a szobámba ébredtem egy idegen pasi és JackJ közt. Baszki, ez hogy jött nekem össze? Főleg, hogy fehérneműben feküdtem köztük. Hm, azért azt meg kell hagyni, hogy az idegen pasi valami kurvahelyes adonisz alak volt. Valahogy kikászálódtam a srácok karjai közül és felültem az ágyamon. A telefonom ott volt az éjjeliszekrényemen, a ruháink pedig szétdobálva a földön. Remélem semmi olyat nem csináltam, amit nem kellett volna.
Felálltam az ágyból, fogtam a telefonom és lebaktattam a lépcsőn.
- Baszki életem legnagyobb hülyességét csináltam meg. Ezt nem hiszem, hogy megbocsájtaná... - hallottam Cam hangját. Na aztán az is mit csinált az este?
- Nyugi minden rendben lesz. Ne ess szét. - mondta Nash neki. A hangok hallatán megtorpantam a lépcső aljában. Tudom nem illik hallgatózni, de bezavarni sem akartam, így vártam egy picit.
- Baszki, de én szeretem. Ezzel máris szétestem és bűnbe. Én esküszöm nem akartam azt megtenni csak elragadott a hév és benne is csak őt láttam. De ő egyszerűen annyira rak maga köré egy burkot a közelemben, hogy nem tudok közelebb férkőzni hozzá.
- Pasi vagy, mutasd ki az erős oldaladat és ne sírj már! - vágta a fejéhez Nash.
- A kurva életbe! - mondta Cam és akkor beléptem a konyhába. Ránéztem és hát tényleg eléggé szét volt esve. A szemei könnyekben úsztak, a haja szanaszét állt rendezetlenül, a másnaposság is jól meglátszott arcán. Azt hiszem picit többet bámultuk egymást egy másodpercnél, így megtörtem ezt amint sikerült kapcsolnom.
- Jó reggel! Vagyis izé nem hiszem hogy ilyen atommásnaposan az lenne de nah... - magyarázkodtam össze vissza mert kicsit zavaromban voltam.
- Ja. Van kávé az asztalon. - utasított Nash. Odamentem és elvettem. Megcukroztam, beletettem egy kis tejet és leültem Nash mellé. Tudom geciség most kicsit, de ők úgy sem tudják hogy én hallottam a beszélgetésüket, viszont mindenképp ki akartam deríteni, hogy Cam kiről beszélhetett.
- Na és milyen volt a buli? - kérdeztem.
- Kurva jó. Még barátnőm is lett. Ennél jobb nem is lehetett volna. - vigyorgott Nash.
- Hogy mi??? Jennifer-rel mi van? - néztem döbbenten.
- Öö hát ő lett a barátnőm... Nem emlékszel, még te adtad nekünk a bátorságot, hogy lekapjam.
- Jaaa, tényleg, valami rémlik. És huu baszki, asszem rányitottam Adamre, miközben akcióban volt. - mondtam, amire mindkét fiú elnevette magát. - Sophie vajon hol van? Szegénykém úgy kiütötte magát... - mondtam.
- Fasz tudja... - mondta flegmán Cam... és nekem ekkor villant be... hogy a kurva életbe.
- Te lefeküdtél a hugommal? - néztem Cameronra. A picsába, ezt nem kellett volna, épp most árultam el, hogy hallgatóztam. Na de szuper. Tapsot neked Zoe!
Na végre itt van a következő rész egy hónap múltán valahogy nagy nehezen. Annyira sajnálom ezt a sok idő kihagyást, csak egyszerűen semmi ihlet nem jött, de ma reggel valahogy összekaptam ezt a részt. Szóval remélem tetszett. Többet ennyi kihagyás nem lesz megígérem!
YOU ARE READING
Lost in you Cameron Dallas (ff.)
Fanfiction- Szeretem, de félek, hogy pofára esek... - Az emberek követnek el hibákat és azokból tanulnak. De ha nem szegsz meg szabályokat, akkor nem élsz. Valld be magadnak, hogy szereted, ne állíts falat közétek. Élj és vessz el benne... FIGYELEM! A történe...