Hirtelen fogtam a telefonom és beraktam a fülhallgatom a fülembe és csatlakoztattam a készülékhez. Csatlakoztam a wifi-re. Rengeteg értesítés megjelent a tweeter és instagram felületeimről. Most nem érdekeltek, ezért nem mentem rá. Beírtam a google keresőbe, hogy 'Magcon boys'. Számtalan képet kiadott róluk főleg a nevükkel. Nash, Hayes, a tesója, Cameron, Aaron, Jack Johnson, akitől a sapit kaptam, Jack Gilinsky, aki jött képet csinálni, Matt, Shawn, Carter, Taylor. Rámentem a youtube-ra. Ugyanezt beírtam és kiadott pár vine videójukat egy válogatásban. Be kell valljam, hogy amit csinálnak azt kétség kívűl nagyon jól csinálják. Annyira bírom, hogy rengeteg hülyeséget csinálnak nyilvánosan és egyszerűen ez nem érdekli őket... várjunk csak bírom?... Áh istenem rossz hatással vannak rám ezek a videók.
A következő video egy magcon goals volt. Rámentem. Nem kellett volna... annyira átérződött az a kedvesség, törődés a rajongókkal, amit a VIP részlegben tesznek. Megölelik őket, a rajongók meghalnak egy pusziért én meg nem is foglalkoztam ezekkel az apró dolgokkal, amik mások és a Magcon fiúk számára is jelentősek...
Lehet, hogy igaza van Nash-nek. Tényleg én miért csak rossz oldalukat láttam? Miért hiszem azt, hogy mind beképzeltek, nagyképűek, egoisták, bunkók, barmok...? Egyszerűen csak másképp kellene viselkednem velük, és megismernem jobban őket, mert ezek a fiúk kedvesek és rohadt viccesek, de én nem ezt értékeltem bennük, nem vettem észre, hogy mitől lettek híresek, csak azt láttam bennük hogy híresek.
A következő video egy Cameron Dallas goals videó volt...
Annyira helyes az a srác, hogy az már fáj... de gratulálok Zoe! Minden esélyed odalett... milyen esélyeket osztok itt... Nincs semmi esélyem velük szemben. Én, Zoe Black egy átlagos lány, aki leszólta őt, de mégis megkedvelte csak a videóin keresztül és Ő, Cameron Dallas a híres Viner, Youtuber, aki nap mint nap lányok hadát ölelgeti és puszilgatja. Miért is képzelném azt, hogy ez lehetséges lenne. Én ugyanolyan vagyok mint a többi. Max. egy éjszakára kellenék neki, hogy kihasználjon, de én nem hagyhatom magam... vagy mégis. Ahj Zoe szedd össze magad!! Azt hiszem pár video alatt a rajongójuk lettem... ez lehetséges? Csak néztem azt a videót, amiben aláfestésnek az egyik kedvenc zeném ment és éreztem ahogy egy könnycsepp utat nyert és lecsordult az arcomon... Miért sírok? Fáj amit tettem, megbántam, bárcsak ne úgy viselkedtem volna velük. Eléggé kivoltam miközben néztem, hogy milyen boldogok és örömükben sírnak a rajongok.
Hirtelen kopogást hallottam. Basszus basszus!! Ilyen állapotban senki előtt nem mutatkozhatok. És a telefonomon elkezdett villogni Sophie neve. Még ez is! Pompás! Most mi legyen?
- Zoe! Cam vagyok!
- A picsába! - suttogtam.
Ó te jó ég! Miért pont Cam és miért pont most, amikor fanvideo-t nézek róla... bakker megérezte? És a húgom hív! Cam előtt meg még ennyire sem mutatkozhatok a jelenlegi állapotommal és külsőmmel. Szerencse, hogy csak egy pár apró ártatlan könnycseppnek jutott ideje utat kapni magának, ami remélem, hogy nem rontotta el a sminkem.
És most hogy nézek a szemébe e video után? Azonnal felcsusszantam az ágyon, kikaptam fülemből a fülhallgatót és... Benyitott. A kurva életbe!
Oké... nyugi Zoe... minden rendben... légy kedves!
- Zoe minden rendb...? - jött oda mellém, de elakadt a szava. Ennyire rondán nézek ki? - Jól vagy? - tette kezét combomra, ami érintéstől a hideg kirázott, átjárta egész testem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost in you Cameron Dallas (ff.)
Hayran Kurgu- Szeretem, de félek, hogy pofára esek... - Az emberek követnek el hibákat és azokból tanulnak. De ha nem szegsz meg szabályokat, akkor nem élsz. Valld be magadnak, hogy szereted, ne állíts falat közétek. Élj és vessz el benne... FIGYELEM! A történe...