~23~

4.4K 223 23
                                    

Reggel valami hülye álmom miatt eszeveszetten elkezdtem nyűgölődni, forgolódni.

- Cssshhh! Zoe! Nyugi! - simított bele hajamba Cameron, miközben közelebb húzott magához.

- Ah! - nyitottam ki szemeimet és mivel rájöttem, hogy a szobámba vagyok kissé kezdtem megnyugodni. - Bocsi, hogy felébresztettelek! - mondtam kínosan.

- Semmi baj, lényeg, hogy minden oké. 

- Am hány óra?

- 9 múlt. - mondta. Elkezdtem nézni egy pontot és gondolkodni, majd fél perc múlva arra jöttem rá, hogy annyira éhes vagyok, hogy már a hasam is elkopott.

- Te nem vagy véletlenül egy picikét éhes? - kuncogtam.

- Ezt még kérded is?

- Akkor lemegyünk valami kaját csinálni? - nevettem.

- Aham. - mondta Cam, ezért kiszálltunk az ágyból és csendbe levánszorogtunk a konyhába igyekezve nem felébreszteni a többieket. A reggelikészítés végére a többiek is feléledtek, így közösen megreggeliztünk. Khm... tipikus Magcon reggelinek lehettünk szemtanúi. Mindenki kannibál módjára kap az étel után és vadállatként nyomja magába az utolsó falatokat is. A kajálás utánra megbeszéltük, hogy mindenki összeszedi magát és elmegyünk vásárolni a bulira.

A kissebb vitánk után úgy lett, hogy mivel a fiúk úsznak a pénzben, amit arra kaptak, hogy szállást fizessenek maguknak, meg kaját vegyenek ez az egy hét alatt, ezért most ők vásároltak minden piát, mi Sophie-val álltuk a helyet és Adam hozza a népet.

Ami után mindenki elkészült jött az autós veszekedés. Esküszöm úgy csináltak, mint az 5 évesek. 2 autónk volt és mindenki akart jönni plusz Jennifer, Cara és Emmy is velünk tartottak. Szóval így voltunk 14-en két autóra. Végül páran mentek tömegközlekedésivel Jennifer és Emmy kíséretében. 

A vásárlás az úgy történt, hogy amint mindenki megérkezett a megbeszélt helyre a fiúk legalább 4 kosárral beindultak a bevásárlóközpontba, egyikbe még egy potyautas Taylor is belekerült. És persze mi érettek legelsőnek a piás részt közelítettük meg. Na aztán ott nem spóroltak. Szinte mindenből került a kosárba. Biztos vagyok én ebben a buliban, hogy belementem? 

Utána gondoltunk a másnapra is és vettünk természetesen vizet és valami extra gyorsan elkészíthető kaját. Meg már ha itt voltunk akkor az ebédre is gondoltunk, mert ennyi bélpoklos nem él el a pizza idejéig, szóval ebédre is vettünk valamit. Jól eltöltöttük az időt a vásárlással és a röhögéssel. Annyira gyorsan telt el az idő, hogy a 2 óra 10 percnek tűnt.

- Gyerekek koton is kell! - nyúlt egy jó pár csomag után Taylor a kasszánál, miközben a többiek felpakolták a szalagra a cuccokat.

- Jól beszélsz az olyan gyerekeknek, mint te ilyen nem kell. - vette ki a kezéből Cameron, amire felnevettünk. Igen, Tay, Nash kisbabája, mivel ő tolta a kosárban. Ah akkor is csak páran nézték meg az érett fejünket a problémátlan nyugdíjasok az "ej ezek a mai fiatalok" fejlendítéssel. Na de ki törődött velük.

Amúgy kissé aggasztott, hogy a reggel óta egy szót sem váltottunk Cameronnal, de mindegy.

- Mi az hogy nem? Ki tudja milyen dögös smacák lesznek?! - csillant fel Tay szeme és még egy pár dobozért nyúlt.

- Na most kussolsz be fiam. - röhögött Nash.

- Baszki nem szívatjuk meg azzal a népet, hogy beleteszünk mások kosarába egy csomaggal? - dobta fel a piszkos ötletet Jennifer, amibe persze a fiúk azonnal beleegyeztek. A lopakodások közepette még pár életjel videót is készítettek a rajongóik számára, hogy ők is lássák mennyi hülyeséget tudnak csinálni. Persze ami után beletettük a kis csomagocskákat elhagytuk az üzlet helyiséget és látókörben figyeltük az emberek reakcióit a pénztárnál, amikor észrevették az általuk nem vásárolt dobozkát. Jókat nevettünk az emberek reakcióin és még le sem buktunk. A vásárlás után bepakoltunk az autókba, majd hazafurikáztunk. 

Otthon először egy páran nekifogtunk az ebéd előállításához. Esküszöm nem néztem volna ki Carter-ből, hogy mekkora konyhatündér, persze Cam és Aaron is segédkeztek, így viszonylag hamar meg is lettünk. Mivel még az ebédelésünk után is bőven volt időnk a buliig úgy döntöttünk, hogy meglátogassuk a medencét a kertben. Minden esetre jól eltöltöttük az időt ott is. 

Már nem tudom mit gondoljak a fiúkról. Egyszerűen furák, de ugyanakkor rohadt jó fejek.

A medencézés után a csajok hazamentek mi pedig Sophie-val nekifogtunk a készülődésnek. Ami közben a hajamat vasaltam Sophie bejött, na jó ez így furi.

- Halika! - jött be. - Na mizu??

- Igen Sophie mi kell? - kérdeztem tőle a lényegre törve.

- Véletlenűl nem akarnád begöndöríteni a hajam, mert te olyan szépre megcsinálod? - mosolygott kedvesen.

- Persze. Mindjárt végzek az enyémmel és utána. Addig tedd be, hogy forrósodjon. - utasítottam, amit meg is tett nekem. Amire végeztem a hajammal Sophienak a sütővas kellőképpen felforrósodott, így foghattam neki az ő hajának is.
Ameddig a haját csináltam ő a telefonját nyomkodta és közben kitémáztuk a fiúkat. Nagyon szeretem, hogy van egy kis hugocskám, mert vele tényleg mindent megtudok beszélni... na jó majdnem mindent. Vagyis az én részemről minden gondolatomat nem osztom meg vele.

- Zoee! Tényleg, te láttad Cam-nek a Take you videoklippjét vagyis valami fanja tette ki még anno, de na érteed??

- Néztem felé kíváncsiskodva.

Na jó várjunk csak Cam énekel vagy mi a szösz??

- Cameron énekel??

- Rappel vagyis hasonló, meg Aaron is. - mondta vigyorogva és azt hiszem megkereste a videót Youtube-on és berakta. Mármint a video-t a telefonján.

A video elidnult. Na jó, ezt tutinem fogom kibírni józan ésszel.

- Ahw olyan jól áll rajta ez a kék póló. - áradozott Sophi. És az egész video alatt magyarázgatott. Én néhol pedig nagyot nyelve követtem Cam mozdulatait.

A video körübelül 1:20-nál járhatott, amikor Cam-ről már a póló is lekerült.

- Na aztán a végére teljesen levetkezik vagy mi a fene??

- Nyugi nem. - nevetett Soph. - Amúgy itt még olyan szar volt a haja. Most tökéletes.

- Mi az hogy tökéletes?? - vontam fel a szemöldököm, mert mégis a kis hugom hogy vélekedik már egy 21 éves pasiról.

- Hát most mi? Megkérdeztem és megengedte, hogy beletúrjak. - mondta önelégült vigyorral az arcán. - Gyere megmutatom a többiek zenéit is. - állt fel a székből és kezemet megfogva elindult.

- De a hajad.

- Ahj. Még sok van?

- Kettő tincs.

- Na oké. - ült vissza a székbe. Gyorsan megcsináltam a haját, befújtam hajlakkal, kihúztam a sütővasat mielőtt leégetnénk az egész házat, majd a lefele ugrándozó Sophie után mentem.

Lost in you Cameron Dallas (ff.)Where stories live. Discover now