Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok minden olvasómnak! :)
Másnap reggel nem tudom mikor ébredtem meg, de az volt a nagyon jó érzés hogy teljesen frissnek éreztem magam. Amikor a telefonom kijelzőjére néztem nem hittem a szememnek. Csak reggel 8 óra volt. Nem igazán érdekelt, hogy annyi fiú van a házban, valószínűleg mind alusznak, ezért úgy ahogy voltam a telefonommal a kezemben lementem a konyhába. Nem tévedtem, a fiúk érdekesebbnél érdekesebben voltak szétterülve a kanapénkon.
Bementem a konyhába és mivel a kedvem megvolt, ezért úgy döntöttem, hogy sütök palacsintát. Viszonylag eléggé gyorsan készültem vele. Amint sütögettem és közben néztem az értesítéseimet valaki megszólalt.
-Ezentúl minden reggel ilyen látványban lesz részem? – az ismerős hang belém csapott és azonnal egy 180 fokos fordulatot vettem. Az illető ott állt a bárpultnál és a kócos, de mégis tökéletesen álló hajával és a reggeli álmos arcával engem vizslatott.
- Jó reggelt! – mondtam szarkazstikusan még mielőtt túl sokat elidőztem volna rajta és vissza is fordultam a palacsintákhoz.
- Neked is! – mondta és éreztem, hogy egy óriási vigyor terül el az arcán. Hamarosan Aaron és Nash is melléje csatlakozott és kómás fejjel nyomkodták a telefonjukat és remélem, hogy tényleg azzal foglalatoskodtak, nem a hátsómmal.
- Császtoook! – hallottam meg Soph életvidám hangját.
- Jó reggelt! – mosolyogtam.
- Azta kurva! – kapta szája elé kezét, amint meglátta a három magcon tagot a bárpultnál ülni. Persze mindhárom fiú meztelen felsőtesttel ült ott és kedvesen köszöntek neki, amit Soph először akadozva, majd visszanyert erővel viszonzott.
- Kell valamit segíteni? – pattogott oda mellém és kicsit átadtam neki a sütést, addig előszedtem a nutellát a palacsintákhoz, és megterítettem az asztalt.
- Fiúk légyszi szedjétek össze a többieket is! - szóltam rá a három fiúra. Kérésemre felálltak és el is tűntek.
- Te jó isten! Biztosan akarjuk mi ezt így? – kérdezte a húgom tágra nyílt szemekkel utalva a fiúkra.
- Jajj nem tudom. – vigyorogtam. – Lehet, hogy még egyszer át kellett volna gondoljam.
- Ezen nincs mit gondolni! Így tökéletes ahogy van! Asszem kihalok!
- Próbáld kontrollálni magad! Én is ezt teszem. – nevettem fel.
- Igyekszem, de OMG.
- Jöttünk enni. – hallottam meg a kis eleven JackJ hangját. Megfogtam a két tányér palacsintát és Sophieval a nyomomban odamentünk az ebédlőbe a fiúkhoz. Cam és Aaron között volt két hely. Most tényleg direkt csinálták így?
Amire a két tányért letettem az asztalra, arra persze, hogy Soph is Aaron mellé ült le. Nem kimutatva a nemtetszésemet helyet foglaltam a húgom és Cam között.
A reggelizés jó hangulatban telt. Rengeteget nevettünk és hamar betermeltük a palacsintákat. Gyorsan elmosogattunk Sophieval és addig a fiúk a nappaliban tartózkodtak, vagy a reggeli tevékenységüket végezték.
- Na akkor legyen az, hogy elmehettek ahova akartok. – mondtam nekik az ötletemet, amire rábólintottak, így mindenki ment a dolgára.
Sophieval a megbeszélésünk szerint felöltözés után beültünk egy Starbucks-ba, ahol mindent elmeséltem neki fülitől farkáig, ami velem történt az elmúlt napokban. Persze mindent örömmel és nagy csodálattal hallgatott végig
VOUS LISEZ
Lost in you Cameron Dallas (ff.)
Fanfiction- Szeretem, de félek, hogy pofára esek... - Az emberek követnek el hibákat és azokból tanulnak. De ha nem szegsz meg szabályokat, akkor nem élsz. Valld be magadnak, hogy szereted, ne állíts falat közétek. Élj és vessz el benne... FIGYELEM! A történe...