POV. LUKE
Ik zucht luid. Shit waarom zei ik dat ook?
'Michael, ik geloof wel in ons. Het is alleen...'
'Nee Luke, het maakt niet uit wat anderen van ons denken. Ik ben gelukkig met jou. Ik heb jou ingeprent voor een reden. En als ik niet geaccepteerd wordt in mijn roedel dan zoek ik wel een ander of wordt ik wel Rogue. Luke ik wil bij je zijn. Als jij je niet voor je geluk instelt dan vraag ik me af waarom je zo oud bent geworden,' onderbreekt Michael me. Voor zijn doen is dit een hele uitbarsting en ik ben trots op hem, afgezien de situatie waar we inzitten. Hij heeft wel gelijk. Ik heb al die jaren op de ware gewacht, nu heb ik hem gevonden en maak ik er een probleem van.
Michael staat nog steeds voor en hijgt nog even na na zijn uitbarsting. Ik pak zijn handen en trek hem op mijn schoot.
'Je hebt gelijk Michael. Je hebt helemaal gelijk. Ik heb jaren op de ware gewacht en nu doe ik zo. Ik voel me zo stom,' zeg ik.
'Het maakt niet uit Luke,' zegt Michael.
'Ik voel me zo stom. Kan ik niet iets voor je doen?' Vraag ik terwijl ik mijn ogen neersla.
'Nou,' zegt Michael met een speelse grijns. 'Ik heb wel wat ingedachte.' Oh nee he.
'Michael...' zucht ik.
'Nee Luke, ik weet dat je het wilt,' zegt Michael.
Calum is al weg, volgens mij is hij naar een vriend van school.
Ik weet dat ik ook wil, maar het gaat niet.
Michael drukt zijn lippen lustig op de mijne. Ik doe mee en sla mijn armen om hem heen.De zoen wordt wilder en zonder erbij na te denken til ik hem op en leg hem op bed neer. Michael grijnst tegen mijn lippen aan.
'Oke Michael, ik wil die ene nacht bewaren voor als we getrouwd zijn, ik ben nog vrij ouderwets. En ik kan je niet uhm helpen met mijn hand,' meldt ik. Hij knikt.*smut* (niet lezen als je er niet tegen kan. Er staat aangegeven waar het eindigt en het gebeurt ook in het echte leven dus het hoort er eigenlijk wel in.)
'Waarom kan je me niet aftrekken?' Vraagt Michael.
'Ik uhm, zal je ding eraf trekken.'
Michael grinnikt even.
'Ik weet dan nog wel wat,' zegt hij. Ik kijk hem hoopvol aan.
'Schuren,' zegt hij met een volmaakte grijns.
'Uhm misschien is dit een domme vraag, maar wat is dat?' Vraag ik beschaamd.
'Dat is dat we tegen elkaars heupen bewegen,' zegt Michael. 'Kan met kleding of in ondergoed.'
'Ondergoed doen?' Vraag ik. Over het algemeen zijn weerwolven erg gespierd, dus zal Michael dat ook wel zijn ;).
Een glimlach groeit op zijn gezicht. Voorzichtig pakken we elkaars shirt vast die we hoger trekken. Ik bekijk zijn bovenlichaam en automatisch gaat mijn mond open. Hij heeft een lichte sixpack! Ook Michael staart me aan. We trekken het shirt uit.
'Weet je het zeker?' Vraagt Michael lief.
'Ja Michael,' zeg ik en kijk hem recht aan. Ik druk mijn lippen op die van hem en begin met zijn broek. Ook hij prutst met mijn broek. Al snel ligt die op mijn enkels en schop ik hem uit. Nu liggen we beide nog in ondergoed. Plots begint Michael te lachen. Onzeker kijk ik hem aan.
'Ik vind je boxer sexy,' Lacht hij. In kijk naar mijn boxer met vleermuisjes erop. Ik gniffel eens en kijk Michael dan even aan.
'Zegt degene met wolven op zijn boxer,' glimlach ik. Michael grinnikt, daarna duwt hij me zachtjes op bed en gaat boven me hangen. Zijn armen staan voor steun naast me tegen het bed aan. Hij gaat over mijn heupen met de zijne waardoor zijn vriend tegen de mijne aankomt. Het voelt raar maar toch weer goed. Michael plaats zijn lippen in mijn nek. 'Luke dit kan pijn doen maar ik moet je even markeren zodat iedereen weet dat je van mij bent,' zegt hij. In mijn ooghoek zie ik zijn mond veranderen in de bek van een wolf. Zachtjes zet hij zijn tanden in de mijn nek op mijn sweetspot. Het doet een beetje pijn maar toch voelt het goed. Michael haalt zijn tanden uit mij en kust mijn mark. Ik kreun zacht en hij gaat weer verder met zijn heupen.Opeens verlaat een kreun mijn mond. Michael gaat op dezelfde manier als net over mijn heupen en weer verlaat een kreun mijn mond. Ook hij kreunt.
Onze vriend staat rechtovereind en het voelt geweldig. Michael gaat heerlijk door en dan komen we beide. Hij gaat hijgend naast me liggen.
'Dat... was... geweldig...' hijgt hij. Ik stem met hem in terwijl mijn borstkas ook snel op en neer gaat. 'Uhm luke? Moet ik je even van een probleem afhelpen of ga je wachten totdat hij daar liggen?' Vraagt Michael onzeker.
'Help maar' zucht ik van genot aan die gedachte. Michael grijnst en help me even. Daarna loopt hij naar de badkamer om zichzelf te helpen.Einde smut
Een tevreden zucht verlaat mijn mond. Michael komt terug en gaat naast me liggen.
'Dankjewel Michael,' fluister ik. Michael glimlacht en gaat in mijn armen liggen.
'Ik hou van je, Mikey.'
'Ik hou ook van jou, Lukey,' zegt Michael en geeft me een kus op mijn mark. Ik sluit mijn ogen van genot. Als ik ze weer open doe zie ik dat Michael al slaapt. Ik leg mijn armen om hem heen en kust zijn voorhoofd.Dit wordt een lange nacht met een mooie herinnering.
JE LEEST
The Dark Side Of Two Kinds
Hayran KurguTwee rassen. Twee stammen. Twee mythisches. Een eeuwige ruzie. Een liefde. Wat als weerwolven en vampieren echt bestaan? Wat als ze tussen ons in leven en we hebben het niet door? Wat als er stiekem wordt gevochten tussen twee rassen waar we geen w...