Po zbytek dne jen ležel, přičemž se snažil zahnat žízeň, které se prostě za žádnou cenu nemohl zbavit. Navíc, fakt se necítil dobře.
Baekhyun: Chanyeole?
Sotva se na něj podíval.
Bylo mu jasné, že je na něj naštvaný.
Baekhyun: Nemluvíš se mnou?
Chanyeol: Mluvím. Proč bych neměl?
Baekhyun: To mi pověz ty.
Chanyeol si povzdechl a konečně se na něj podíval.
Chanyeol: Jsem unavený. To je celé.
Baekhyun: Kvůli mně?
Věděl, že Chanyeol nesouhlasí s tím, co dělá a taky věděl, že mu dá velkou práci o tom před ním nahlas nemluvit, ale Baekhyun to už takhle nechtěl.
Chanyeol: Nemám náladu o tom mluvit.
Baekhyun: Jenže takhle to dál nejde.
Namítl, čímž si od Chana vysloužil okamžitou reakci.
Chanyeol: Přesně!
Vyhrkl.
Chanyeol: Přesně. Je to tak, jak to říkáš. Takhle to dál nejde!
Baekhyun: Nekřič.
Zamumlal.
Baekhyun: Prosím.
Chanyeol: Tak se nad sebou konečně zamysli. Protože já už se na tohle dál dívat nebudu.
Baekhyun: A co je na tom tak hrozného? Co?
Chanyeol: Všechno. Jenom ty to nevidíš. Nejspíš kvůli tomu, že ti to přijde v pořádku, ale ve skutečnosti není. Nic z toho co děláš není v pořádku a je to hlavně kvůli ní.
Baekhyun: Kvůli ní? Děláš si ze mě srandu?
Pocítil hněv.
Jak mohl něco takového říct?
Chanyeol: Nedělám.
Na to Baekhyun nic neodpověděl. Nechtěl a neměl ani sílu se s Chanyeolem hádat, přestože slova mířená proti jeho dívce, jej naštvala.
Baekhyun: Fajn. Jak chceš.
Zvedl se z pohovky a bez dalších slov zamířil k domovním dveřím s úmyslem vzít si bundu, obout se a odejít.
Možná že čerstvý vzduch mu teď pomůže víc než cokoli jiného.
Chanyeol: Kam jdeš?
Baekhyun za sebou slyšel jeho kroky.
Baekhyun: Hádej. Můžeš dvakrát.
Chanyeol: Stačí jednou. Je mi to jasný.
Baekhyun: Tak se neptej. A nech mě radši být.
Chanyeol: Baekhyune, já-.
Baekhyun: Co? Co ty? Je to líto, že se přede mnou pretvařuješ? Protože jestli ano, tak mně je potom líto, že mi lžeš do očí. Tohle já nechci.
Kroutil hlavou ze strany na stranu, zatímco se snažil potlačit pocit zklamání.
Baekhyun: Nečekej mě.
ČTEŠ
PRETZELS | bbh x pcy ✔
FanfictionChanyeol a Baekhyun už nějakou tu dobu žijí společně pod jednou střechou. Jejich cesty se však začaly rozcházet. Objevil se totiž někdo třetí. Pokračování příběhu Muffins. Doporučuji, abyste si případně výše zmíněný příběh přečetli, bez něj to nebud...