maybe

195 47 1
                                    

Vracel se domů snad s ještě horší náladou, ale musel v hloubi duše uznat, že měl Minseok pravdu. Tohle společně s Chanyeolem musí vyřešit. A proto po cestě do jejich apartmánu neplánovaně zamířil do pekařství s jasným úmyslem, který by Chanyeola mohl ve výsledku alespoň trochu obměkčit. Nedošlo mu však, že k večeru, kdy se vracel, zřejmě moc nepochodí.

Prosté zavíráme způsobilo, že na malou chvíli pocítil úzkost.

A tak smlouval. A smlouval. A vysmlouval úplně něco jiného, co s muffiny, s jejich muffiny, nemělo vůbec nic společného.

Měl chuť ty preclíky několikrát zahodit a na všechno se vykašlat, ale pokaždé překonal sám sebe a v překvapivě relativním klidu nakonec dorazil až domů.

Baekhyun: Chanyeole?

Zavolal, ale nedostalo se mu žádné odpovědi.

Baekhyun: Jsi doma?

A pak si jej všiml dříve, než stačil rozsvítit světlo. Seděl v obýváku a ve tmě místnosti viděl pouze jeho siluetu.

Chanyeol: Já jo, za to mě překvapuje, že jsi vůbec dorazil.

Baekhyun: Nech si to, jo?

Chanyeol: A proč bych měl? Protože se ti nelíbí, co říkám? Jestli ano, tak je mi to líto, ale je to tvá vina, můžeš si za to sám.

Baekhyun: Chanyeole-.

Chanyeol: Nebo jsi už konečně vystřízlivěl a došlo ti, co děláš, jelikož-.

Baekhyun: Drž už hubu, jasný?!

Zakřičel na něj, čehož hned vzápětí zalitoval, no vzít zpět to nemohl stejně jako spoustu jiných věcí.

Baekhyun: Promiň.

Zamumlal tiše.

Baekhyun: Chtěl jsem to nějak v klidu řešit, promluvit si tak, jako dřív. Ne se hned začít dohadovat.

Povzdechl si.

Baekhyun: Ale asi to nemá cenu.

Dodal a s tím se vydal k sobě do pokoje. Za této situace na to totiž opravdu neměl.

Chanyeol: Počkej, prosím tě.

Řekl však a natáhl se z gauče k vypínači na stěně a místnost zalilo ostré světlo. Baekhyun tiše zakuhral a s vyčítavým pohledem na Chanyeola pohlédl. Ten to ale zceka ignoroval.

Chanyeol: Možná si můžeme promluvit.

Baekhyun: možná?

Povytáhl obočí.

Baekhyun: Jak jako možná?

Chanyeol: No prostě možná. Nechci... Nic slibovat, chápeš, ne?

Samozřejmě.

Může to dopadnout tak, že ani ne za pět minut se jejich dům změní ve válečné pole, kde oni budou stát proti sobě a nevyřeší absolutně nic.

A tak Baekhyun přikývl.

Baekhyun: Tak teda možná.

PRETZELS | bbh x pcy ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat