Minseok si s tou myšlenkou pohrával již delší dobu. A pod událostmi, které se dnes staly, došel ke konečnému rozhodnutí.
Zavolá mu.
Netrvalo pak dlouho, než to k jeho velkému překvapení Chanyeol vzal.
Chanyeol: Minseoku?
Optal se, ujišťující se, že je na druhé straně opravdu ten, jehož oslovil.
Minseok: Jo, to jsem já.
Zamumlal.
Chanyeol: Proč voláš? Stalo se něco?
Minseok: Představ si, že ano.
Chanyeol: Baekhyun-.
Minseok: Je úplně na dně.
Skočil mu do řeči.
Minseok: A ty jsi jeden z těch, co za to může.
Byl to silná slova, ale pravdivá.
Chanyeol: Ta vina se vždycky musí na někoho, že?
Minseok: Poslouchej, nechci se s tebou hádat.
Pokusil se o smířlivý tón.
Chanyeol: Tenhle hovor ale jen těžko povede k něčemu jinému. Vždycky jsi na jeho straně.
Minseok: Copak ti na něm už vůbec nezáleží? Moc dobře víš, čím si prošel, ale ty jsi ho nakonec stejně nechal samotného a odešel, protože to pro tebe prostě bylo jednodušší.
Chanyeol: Nechtěl mou pomoc.
Namítl.
Minseok: A zeptal ses vůbec někdy? Bál se před tebou zmínit o svých problémech, měl za to, že by ses na něj kvůli tomu vykašlal.
Na chvíli se odmlčel.
Minseok: Ale to jsi udělal i tak.
Chanyeol: Jenže ani pro mě to není lehký. Netušíš, jaké to bylo.
Minseok: A ty zase netušíš, jaké to je teď.
Chanyeol: A co tedy? Mám se vrátit? Jen tak?
Minseok: To by bylo ideální řešení, i když ti to teď přijde nejspíš úplně nesmyslné. Ale on tě potřebuje. Svého nejlepšího přítele.
Chanyeol: Jasně. Překvapuje mě, že jsi mé místo ještě nenahradil.
Utrousil ironicky.
Minseok: Kdy jsi se vůči němu začal chovat tak pochybovačně?
Chanyeol: Od doby, co se i jeho chování změnilo.
Minseok: Chane-.
Chanyeol: Nevrátím se. Ne teď. Necítím se na to. Mimo to, jsem si jistý, že ty se o něj dokážeš postarat dobře. Mě k tomu nepotřebuješ.
Minseok: Vůbec nic jsi nepochopil.
Chanyeol: Promiň. Měj se. A... Spíš už mi nevolej.
Minseok nevěřícně sledoval displej svého mobilu, který pohasl, stejně jako jeho tvář, na níž se usadilo nespokojené zamračení.
Baekhyun: Mohl jsi se ho zeptat, kde je.
Minseok doslova nadskočil leknutím, když spatřil ve dveřích jeho pokoje Baekhyuna.
Minseok: Baeku? Tys-.
Baekhyun: Jo, všechno jsem slyšel.
Zamumlal.
Baekhyun: Děkuju za tvou snahu, opravdu. Ale Chanyeol je tvrdohlavý, jen tak něco s ním nehne, pokud si cokoliv zamane a teď je to právě to, že mě nechce vidět.
Minseok: Mrzí mě to.
Baekhyun: Mě taky. Ale jsem v pohodě. Myslím. Dobrou noc.
A s tím odešel k sobě do pokoje.
ČTEŠ
PRETZELS | bbh x pcy ✔
FanfictionChanyeol a Baekhyun už nějakou tu dobu žijí společně pod jednou střechou. Jejich cesty se však začaly rozcházet. Objevil se totiž někdo třetí. Pokračování příběhu Muffins. Doporučuji, abyste si případně výše zmíněný příběh přečetli, bez něj to nebud...