whimper

194 47 4
                                    

Nebylo to tak, že by Chanyeolovi bylo líto, co udělal. Naopak. Hrozně se mu ulevilo, že ze sebe dostal to, co jej tak dlouho tížilo i navzdory tomu, že přese všechno špatné, mu Baekhyun chyběl.

Nevěděl, kde teď je a taky ani nevěděl, co s ním je. Bylo mu ale jasné, že mu ublížil a že je teď na něj s určitostí naštvaný. I přes to však svá slova vzít zpět nehodlal. Ne, dokud Baekhyun alespoň z části neuzná jeho podíl viny a neuvědomí si, jak moc to vše, co se mu podařilo získat, bezhlavě zahazoval.

I tak se musel ujistit.

pcy: Je u tebe?

Chanyeol věděl o Minseokovi a o tom, jací přátelé s Baekhyunem jsou. Proto se rozhodl napsat zrovna jemu.

kms: Jo, celé čtyři dny.

Chanyeolovi se ulevilo. Opravdu. Baekhyun je aspoň na dobrém místě.

pcy: Jak mu je?

kms: Jak asi...

kms: Nechápu, že se na to vůbec ptáš. Potom, co jsi udělal.

kms: Přemýšlel jsi vůbec nad tím, co mu tím způsobíš?

kms: Chtěl si s tebou ten den promluvit.

kms: Dal jsi mu k tomu vůbec šanci?

Nedal. Nedal mu ji. Ale on už to prostě déle snést nemohl. Copak to nikdo nechápe?

pcy: Je to všechno mnohem složitější, než si myslíš.

pcy: Každopádně díky, že jsi mi vůbec odpověděl.

pcy: Neříkej mu ale, že jsme spolu mluvili, prosím.

Potom už mu Minseok nenapsal. Pochopitelně. Chanyeolovi bylo jasné, že stojí na straně Baekhyuna a jako ten špatný z toho vychází pouze on. Vyhodil svého nejlepšího přítele na ulici, a to je dostatečný důvod pro to, aby o něm ostatní v tomto světle smýšleli.

***

Minseok: Děláš si ze mě srandu?

Baekhyun: Proč jako?

Minseok: Kolik si toho vypil?

Baekhyun: Nevím.

Zasmál se.

Baekhyun: Není to jedno?

Minseok: To teda není.

Zamračil se.

Baekhyun: Máš stejný kecy jako Chanyeol. Nech mě aspoň ty žít.

Protočil oči.

Minseok: Napadlo tě vůbec, že tohle je jeden z důvodů, proč tě vyrazil?

Baekhyun: Nemluv o tom.

Zamumlal.

Minseok: Proč bych neměl? Poslouchá se ti to snad těžko?

Baekhyun sklopil hlavu k zemi. Celé jeho tělo bylo těžké a on sotva stál na nohou. Chtěl jen na malou chvíli zapomenout. Vyčistit si myšlenky. Vždycky to fungovalo. Tak proč ho to teď bolí akorát víc?

Baekhyun: Chtěl jsem jen... Teda, jak bych to řekl. Já totiž... Ono to fakt bolí. A já nevím co dělat. Kdybys ho slyšel. Mluvil se mnou jako s cizím. Se znechucením. Xiu, já netuším... Nemůžu za ním přece jen tak jít. Nebo jo?

Mluvil páté přes deváté lámajícím se hlasem, zatímco se pokoušel vysvětlit všechno, co se mu honilo hlavou.

S Minseokem to však ani nehlo.

Minseok: Přestaň fňukat, jasný?

Baekhyun na něj v tu chvíli zůstal hledět uslzenýma očima, no nijak raději neprotestoval. Tón hlasu, jímž k němu Minseok promlouval, ho dokonale uzemnil.

Minseok: Dej se co nejdřív dohromady a pak něco vymyslíme. Teď to nemá cenu.

PRETZELS | bbh x pcy ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat