get rid of me

165 37 4
                                    

Po celou cestu si opakoval řeč, kterou si pro Chanyeola připravil. Jenže jakmile stanul před jeho domem, všechna pečlivě nachystaná slova se mu z hlavy během okamžiku vypařila. Mohl odejít, samozřejmě, že mohl a jeho zbabělé já ho k tomu i navádělo, ale rozhodl se svou paniku ustát a navzdory všem rozvířeným pocitům stiskl zvonek.

Netrvalo pak nijak dlouho a dostalo se mu odpovědi skrze repráček.

Chanyeol: Co tady děláš?

Baekhyun: Chanyeole!

Vyhrkl překvapeně.

Baekhyun: Já... Přišel jsem za tebou. Co jiného?

Chanyeol: Tak zase odejdi.

Baekhyun se zhluboka nadechl. Jak mohl říkat taková slova s takovým klidem? Ten přístup jej bolel, ale nehodlal se zase jen tak vzdát. 

Baekhyun: Hodláš to dělat ještě hodně dlouho? Proč se mě snažíš dostat ze svého života? To jsem opravdu dělal až tak hrozné věci, že mi teď kvůli tomu takhle ubližuješ? Měl jsem za to, že my dva dokážeme problémy řešit jinak.

Chanyeol: To bylo dříve. Promiň mi, Baekhyune, ale já ještě potřebuju nějaký čas.

Baekhyun: Čas k čemu?

Zněl zoufale? Zněl. A zatraceně moc.

Chanyeol: K tomu, co ty očividně pořád neděláš. K přemýšlení.

Baekhyun: Přijdu ti snad jako hlupák?

Zamumlal.

Baekhyun: V tom případě se omlouvám za to, že se snažím zachránit naše přátelství.

Chanyeol: Baeku-.

Baekhyun: Nemůžu uvěřit, že se to děje podruhé a s tebou. Kdybys mi to aspoň řekl jasně, ale ne, nejspíš se bavíš nad tím, jak se naivně snažím, zatímco jsi mě už dávno odepsal. A zbaběle se přede mnou schováváš. Nemáš ani dostatek kuráže, aby jsi mi čelil z očí do očí.

Smutek se v něm mísil se zlostí.

Baekhyun: Zklamal jsi mě, Chanyeole. Z jednoho problému jsi udělal jeden obrovský a takhle to dopadlo. Možná jsi jen nevěděl, jak se mě zbavit a tohle byla tvá skvělá příležitost.

Chanyeol: Takhle to není.

Namítl však.

Baekhyun: Že ne? Máme teda tohle všechno vůbec zapotřebí?

Žádná odpověď.

Baekhyun: Tak vidíš. Ale chápu, snažím se o to. Protože já jsem tě taky zklamal. 


PRETZELS | bbh x pcy ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat