Baekhyun: Děláte si ze mě prdel?
Oba dva pokroutili hlavou.
Baekhyun: No ták.
Protáhl, no následně se mu ve tváři objevil nevěřícný pohled.
Baekhyun: Počkat... vy dva jste si spolu fakt začali? Vždyť se nesnášíte.
Chanyeol: A na to jsi jako přišel kde?
Optal se.
Jo, možná se to tak mohlo zdát vzhledem k tomu, že předtím spolu prakticky nekomunikovali, až když Chanyeol Baekhyuna donutil odejít, tedy, přímou jej vyhodil z jejich bytu a Minseok mu poskytl útočiště, načež začal Chanyeola zasypávat vyčítavými telefonáty a textovkami.
Baekhyun: Minseoku?
Minseok: A sakra.
Zamumlal.
Minseok: Nikdy mi Minseoku neříká.
Pronesl směrem k Chanyeolovi, pak však přesunul svou pozornost zpět k Baekhyunovi.
Minseok: Nedívej se na mě tak zrazeně, prosím. To se nedá vydržet.
Baekhyun: Jenže já se cítím zrazeně.
Vyhrkl.
Baekhyun: Už jsem si tak nějak zvykl na poměrně častá překvapení od tamhletoho, ale od tebe jsem nic takového nečekal. Proč jsi mi kruci nikdy nic neřekl?
Minseok: Protože ses neptal?
Pokrčil rameny.
Baekhyun: No promiň, ale jen tak mezi řečí mě nenapadne se zeptat, jestli jsi na holky anebo na kluky. Mimo jiné, Chanyeol? To jako fakt? Xiu...
Chanyeol: Je snad na mě něco špatného?
Ozval se okamžitě.
Minseok: O to nejde.
Zasmál se.
Minseok: Neboj, Baekie, všechno bude pořád stejný.
Baekhyun: Neříkej mi Baekie.
Zamračil se.
Baekhyun: A nebude. Nebo chceš snad tvrdit, že to bude i nadále já, komu budeš dělat horkou čokoládu s domácí šlehačkou a čokoládovým posypem? Že až mě tenhle blbeček zase naštve, budu moct být u tebe? Asi těžko, když pak určitě budeš na jeho straně.
Minseok: Prosím tě, u mě budeš mít dveře vždycky otevřené. I tu čokoládu ti udělám, tak přestaň žárlit.
Baekhyun: Já nežárlím!
Ohradil se, načež se Minseok akorát pousmál.
Baekhyun: A co naše muffiny?
Zeptal se Chanyeola.
Chanyeol: Pořád budou naše.
Baekhyun: I preclíky, když bude nouze?
Minseok: Je to jenom můj pocit, nebo toho kluka zajímá jenom jídlo?
Baekhyun: Tak to není. Akorát nechci zůstat odstrčený jen kvůli tomu, že se moji nejlepší kámoši dali dohromady. Už teď si přijdu sám.
Chanyeol: Přestaň s tím. Jasně, že nebudeš sám.
Minseok: Přesně tak.
Přitakal.
Chanyeol: A když budeš chtít, vždycky sek nám budeš moct přidat.
Baekhyun: Ew, Chanyeole.
Zatvářil se znechuceně.
Baekhyun: Z toho jsem fakt odvázanej.
Protočil očima.
Baekhyun: Ale přeju vám to.
Minseok: Dí-.
Baekhyun: Ale to, že jsi se mi nijak nezmínil, to si spolu ještě vyřídíme, nemysli si!
Tvrdit, že v tu chvíli ve výsledku nebyl šťastný, nemohl. Protože byl, zatraceně hodně, i když mu život každý den přinášel jedno překvapení za druhým. Ale o tom to přeci je, ne?
Jinak by všechno byla jedna velká nuda.
|||
Děkuji všem, co dali této druhé řadě šanci, četli, hlasovali, komentovali. ❤️ Původně jsem ji psát vůbec nechtěla, i když nápad byl, každopádně jsem nejspíš od Muffins potřebovala nějakou chvíli pauzu, proto jsem se původně rozhodla jinak. Každopádně já sama za sebe jsem ráda, že jsem se do psaní Pretzels nakonec pustila a dovedla další příběh ke konci a to s vaší pomocí.
A třetí řada?
Hehe.
Nápad opět mám, ale rozhodně nechci nic slibovat. Pokud by však došlo k tomu, že bych se odhodlala psát další pokračování (a byl by o to i zájem), určitě se o tom za včasu dozvíte.
Děkuju moc za podporu!
M.
ČTEŠ
PRETZELS | bbh x pcy ✔
FanfictionChanyeol a Baekhyun už nějakou tu dobu žijí společně pod jednou střechou. Jejich cesty se však začaly rozcházet. Objevil se totiž někdo třetí. Pokračování příběhu Muffins. Doporučuji, abyste si případně výše zmíněný příběh přečetli, bez něj to nebud...