i need my best friend

121 33 2
                                    

Baekhyun: Opravdu to muselo dopadnout takhle?

Chanyeol: Na to si zkus odpovědět sám. Opravdu muselo?

Baekhyun si povzdechl.

Chanyeol: Měl jsem za to, že jsme nejlepší přátelé.

Baekhyun: Však taky jsme!

Chanyeol: Vážně? Tak proč jsi mi nikdy nic neřekl? Proč si mi neřekl, že ti není dobře, že chceš skončit se školou a že prostě nevíš kudy kam? Z jakého důvodu jsi se mi o ničem nezmínil, když bys měl moc dobře vědět, vzhledem k tomu, že jsme nejlepší přátelé, že bych se ti bez váhání snažil pomoct, ať už by šlo o cokoli?

Baekhyun: Bylo to moc složitý.

Chanyeol: A to má být tvé vysvětlení? Baeku...

Baekhyun: Já vím.

Zamumlal.

Baekhyun: Ale nedovedeš si vůbec představit, čím vším jsem si prošel. Já bych to nikdy nedokázal vysvětlit, nikomu a ani tobě, i kdybych chtěl sebevíc, protože ani já sám jsem to zcela nepochopil. Snažím se to nějak zvládnout, jenže se někdy zničehonic cítím tak hrozně, že všechno ztrácí smysl a já nevím, co dělat, protože nemám byť i jen chuť k tomu, abych jednal. Věř, o něčem takovém se mi hodně špatně mluví.

Chanyeol: Jenže já ti rozumím. 

Baekhyun: Fakt?

Chanyeol: Jo, svým způsobem jo. Ale dal si přednost jiným přede mnou, uvědomuješ si to? Nikdo z tvých nových přátel ti nepomohl. Byli naprosto všechno, jen nic dobrého pro tebe. To kvůli nim jsi se každou noc vracel, pokud ses teda vrátil, v tak příšerném stavu. Nemluvě o všech těch dalších věcech. Snažil jsem se ti pomáhat, nejspíš si to však neviděl. Dával si mi najevo, že mě nepotřebuješ, zatímco já se o tebe akorát bál.

Bylo tolik věcí, co ho trápily, nebylo lehké je vyslovit, dát je do souvislých, smysluplných vět.

Baekhyun: Omlouvám se.

Řekl potichu.

Baekhyun: Vážně mě to moc mrzí. Nikdy jsem nechtěl... aby ses cítil odstrčeně. Nechtěl jsem, abys odešel. Kdyby nebylo Xiumina. Sakra, já nevím já nevím. Promiň mi to.

Chanyeol: Baeku-.

Baekhyun: S nikým z nich už nemluvím.

Skočil mu do řeči. 

Baekhyun: A s ní jsem se rozešel.

Chanyeol: Cože?

Vyhrkl.

Baekhyun: A taky jsem se přihlásil zpět ke studiu. 

Pokračoval, protože o mluvit nehodlal, teď by to nezvládl. Měl ji navzdory všemu rád, ano, jenže se setkal s krutou realitou, kdy veškeré jeho iluze byly zničeny.

Baekhyun: Chci to všechno zkusit znovu.

Dodal nakonec.

Baekhyun: A taky potřebuju, aby byl můj nejlepší kamarád se mnou. Prosím.

PRETZELS | bbh x pcy ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat