Následující dny nepřinesly nic nového.
Vstával společně s bratrem, jemuž pomáhal se vypravit do školy. Když jej pak odvedl, potloukal se několik hodin po městě, nejvíce času trávící v knihkupectví, kde sháněl knihy do školy, ale i pro zábavu a poté v nejbližší kavárně s neměnnou objednávkou a to v podobě dvou káv a domácí malinové limonády.
Bylo mu však pořád stejně.
Stejně blbě.
První dny ještě chodíval kolem domu Chanyeola a přemýšlel nad tím, zda to zkusit znovu a pak zase znovu , jenže představa dalšího vyhnání byla až příliš nesnesitelná, a tak svůj okruh každodenního toulání značně zúžil, až se k tomu domu nepřiblížil ani na krok.
Brácha: On s tebou pořád nemluví?
Baekhyun: Pořád.
Přiznal.
Brácha: A co budeš dělat?
Baekhyun: To nevím.
Přiznal znovu.
Baekhyun: Ale o tomhle nemá cenu mluvit. Jak bylo ve škole?
Brácha: Nemůžu uvěřit, že ses mě na to opravdu zeptal. Jak asi bylo ve škole? Nebo jak vůbec může být ve škole? Samozřejmě, že strašně. A dnešní oběd byl fakt nechutnej.
Baekhyun: Takže máš hlad?
Brácha: Jo, něco bych si dal.
A já zase kafe, pomyslel si Baekhyun. Dnes už sice třetí, ale co na tom?
Baekhyun: Tak pojď.
Úplně ideální náhrada za oběd to sice nebyla, ale on ten pistáciový koláč prostě chtěl, a tak mu ho koupil společně ještě s jedním vanilkovým košíčkem plněným ovocem a ani kakao k tomu chybět nemohlo.
Brácha: Víš, jsem fakt rád, že jsi zpátky.
Baekhyun: To říkáš jen kvůli jídlu zadarmo.
Pousmál se.
Brácha: Možná.
Pokrčil rameny.
Brácha: Ne, dělám si srandu. Jasně, že-.
V okamžiku se zarazil.
Baekhyun: Co je?
Zamračil se.
Brácha: Máš tady toho svýho troubu.
Baekhyun se otočil směrem, kterým se dívaly oči jeho bratra, díky čemuž hned pochopil.
Měla snad tohle být náhoda?
Protože ten trouba nebyl nikdo jiný než Chanyeol.
ČTEŠ
PRETZELS | bbh x pcy ✔
FanfictionChanyeol a Baekhyun už nějakou tu dobu žijí společně pod jednou střechou. Jejich cesty se však začaly rozcházet. Objevil se totiž někdo třetí. Pokračování příběhu Muffins. Doporučuji, abyste si případně výše zmíněný příběh přečetli, bez něj to nebud...