broke up

151 39 5
                                    

Minseok: Můžeš mi říct, kde jsi sakra byl? 

Baekhyun: Jen jsem-.

Minseok: Ještě ti chci něco povědět, než mi to začneš vysvětlovat, na což jsem ostatně dost zvědavý.

Skočil mu do řeči.

Minseok: Protože jsem se ti snažil dovolat celý den jako pitomec a ty jsi nebyl schopný mi to ani jednou zvednout. Možná tě to nenapadlo, ale měl jsem o tebe strach, ty idiote.

Baekhyun se pousmál.

Baekhyun: Taky tě mám rád, Xiu.

Minseok: Nezlehčuj to, jo? Já byl fakt na nervy.

Protože ho vzhledem ke všemu napadlo dost šílených věcí.

Baekhyun: Dobře, promiň mi to. Byl jsem si zařídit... Nějaké věci.

Minseok: Celý den?

Baekhyun: Jo.

Zamumlal. 

Byl vyčerpaný a v jeho hlavě se odehrávalo tolik věcí. Potřeboval si po dnešku prostě odpočinout, úplně vypnout.

Minseok: Stalo se něco?

Baekhyun: Přijde na to.

Minseok: Přijde na co? Baeku, přestaň s tím a vyklop to. Jde snad o Chanyeola?

Baekhyun: Výjimečně ne. 

Minseok: Takže?

Baekhyun: Hodně jsem od toho našeho včerejšího rozhovoru přemýšlel. Nespal jsem celou noc, chtěl jsem si to celé nějak urovnat a přijít na alespoň částečné řešení, protože už jsem to fakt nemohl vydržet.

Minseok: To by mě zajímalo, k čemu jsi došel.

Založil si ruce na hrudi a podezřívavě si jej měřil.

Baekhyun: Byl jsem ve škole. Na studijním. Zkusím to znovu a nastoupím od příštího semestru.

Minseokovi spadla brada.

Minseok: Nekecej!

Baekhyun: Já vím, šokující. 

Minseok: No, trochu se teď ale obávám toho, co přijde jako další.

Baekhyun nejdřív nic neřekl. Místo toho se posadil na pohovku a chvilku úpěnlivě zíral před sebe, získávající trochu času k posbírání nějaké té odvahy.

Baekhyun: Rozešli jsme se.

Minseok: Cože?! Rozešli?

Baekhyun pouze přikývl.

Minseok: Baekie...

Baekhyun: Neříkej mi tak, není mi deset.

Ohradil se, načež si však hned vzápětí povzdechl, když spatřil výraz Minseoka.

Baekhyun: Promiň, já jen... Není mi zrovna nejlíp, chápeš?

Minseok: Chceš čokoládu?

Zeptal se ho zcela automaticky.

Baekhyun: A šlehačku navrch.

Dodal, než se Minseok vydal do kuchyně a on zůstal sám, otírající si z tváře pár zbloudilých slz.

PRETZELS | bbh x pcy ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat