pretzels

112 33 2
                                    

Všechno se zase zdálo ideální. 

Oba dva se snažili jejich přátelství napravit a překonat krizi, kterou si prošli, s čistou hlavou. 

Všechno odpuštěno byla stvrzenka jejich usmíření po několika hodinách mluvení.

Baekhyun pak opravdu nastoupil na nový semestr znovu do školy a tak nějak celkově se snažil dát svůj život opět dohromady. A relativně se mu to dařilo.

Chanyeol: Ty už jsi doma?

Zavolal na něj, jakmile za sebou zavřel domovní dveře.

Chanyeol: Dělej, mluv! Jaké to bylo?

Baekhyun: No... jako ve škole? Co bys chtěl slyšet?

Chanyeol: Všechny podrobnosti.

Baekhyun: Fajn.

Protočil očima.

Baekhyun: Učebny jsou pořád stejně hnusný, profesoři pořád stejně nepříjemný-.

Chanyeol: Zastav.

Skočil mu do řeči.

Chanyeol: Máš vůbec nějaké pozitivum, nebo jsi hodlal pokračovat v tomhle stěžování si?

Baekhyun: Mhh.

Zamyslel se.

Baekhyun: V tom jednou bufetu kousek od školy dnes prodávali zmrzlinu s příchutí manga. A vzhledem k tomu, že nikde ve škole pořád nefunguje klimatizace-.

Chanyeol: Dobře.

Podruhé ho zastavil.

Chanyeol: Už se na nic dalšího ptát radši nebudu.

Baekhyun: Díky.

Nebylo to zase tak hrozné, to musel uznat. Jenže bavit se o škole jen co z ní odešel, fakt nechtěl.

Baekhyun: A jak ses měl ty? Mimo jiné mě tahle otázka přivádí k další a to té- co tady sakra tak páchne? Neříkej mi, že jsi navštívil kuchyň a pokusil se tenhle byt podpálit.

Chanyeol: No... Jak se to vezme.

Zasmál se.

Chanyeol: Opravdu jsem kuchyň navštívil. A opravdu jsem nechtěl tenhle byt podpálit, jen se mi to trochu vymklo z pod kontroly.

Baekhyun: Nezněla dohoda tak, že se nemáš pokoušet nic vařit ani péct? Protože oboje neumíš.

Chanyeol: Chtěl jsem jen něco vyzkoušet.

Baekhyun: A co, jestli to teda můžu vědět a pochlubíš se.

Nemohl uvěřit tomu, co viděl. 

Baekhyun: To jako vážně? Co to má být?

Chanyeol: Já vím, že z nás dvou jsi to ty, kdo má tyhle věci na starosti, ale já jsem to chtěl taky zkusit, akorát jsem na to trochu pozapomněl a celé se to spálilo a předtím ještě trochu rozbleptalo-.

Baekhyun: Takže to vypadá hrozně.

Chanyeol: Měly to být preclíky.

Baekhyun: Proč zrovna- aha. 

Došlo mu vzápětí.

Baekhyun: No, snaha se cení. Škoda, že se to nedá jíst... a ani se na to dívat.

Chanyeol: Proto jsem zašel do obchodu!

Zvesela se zazubil a do rukou z kuchyňské linky sebral papírový pytlík s preclíky.

Chanyeol: Určitě budou lepší než tyhle. A taky než ty, co jsi... tenkrát přinesl ty.

Baekhyun si povzdechl. 

Baekhyun: Víš co?

Chanyeol pokroutil hlavou.

Baekhyun: Zůstaňme radši u muffinů.

PRETZELS | bbh x pcy ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat