chocolate

173 46 8
                                    

Chtěl jít k ní, ale moc dobře věděl, že u ní doma pro něj místo není. A tak se vydal tam, odkud ráno přišel. Za Minseokem.

Minseok: Co tady sakra děláš?

Baekhyun: Můžu dál?

Hlas se mu stále klepal, no nemohl s tím nic dělat. A Minseok jej pustil.

Minseok: Co se stalo?

Zeptal se.

A v ten moment to Baekhyun ztratil podruhé. Rozbrečel se jak malá holka, ale on prostě jinak nemohl. Nemohl uvěřit tomu, že když se už tedy snažil věci nějak vyřešit, tak mu k tomu Chanyeol nedal vlastně ani žádnou příležitost, protože to jediné, co udělal, bylo, že celou dobu vedl monolog, na jehož konci jej vyhodil a to bylo vše.

Minseok: No sakra.

Hlesl.

Baekhyun: Ch-Cha-Chanyeol...

Bože, tak moc se za sebe v tu chvíli styděl.

Minseok: Co je s Chanyeolem?

Baekhyun: V-vyrazil mě. Ne-nechce, abych... D-dokud se prý n-nevzpamatuju. N-nechce-.

Minseok: Dobrý, nemusíš mi víc říkat.

Baekhyun pak seděl mlčky na pohovce s dekou přehozenou kolem ramen, zatímco si v duchu stále dokola přehrával to, co se událo už před hodinou. 

Chanyeol.

Se k němu zachoval takhle.

Chanyeol!

Baekhyuna to zatraceně moc bolelo. 

Věděl, že dělá věci, které se Chanyeolovi nelíbily. Věděl, že není nadšený z toho, jak tráví svůj volný čas a taky především s kým. Věděl, že ho to štve. Ale jeho život to není. A i navzdory tomu, že je jeho nejlepší přítel... Nemá žádné právo na to, aby mu do čehokoli mluvil.

Až nyní.

Přestávám v tobě vidět toho starého Baekhyuna, kterého jsem znal a který byl můj nejlepší přítel.

Vždyť je stejný. Je to pořád on. Byun Baekhyun, co potřebuje Parka Chanyeola.

Baekhyun: Xiu?

Minseok: No?

Baekhyun: Mohl bych... Dostat čokoládu?

Minseok: Čokoládu?

Baekhyun: Jo, čokoládu, prosím. Jinak dned neusnu.

Jak chtěl, tak Minseok udělal. Během pár minut mu donesl horkou čokoládu s trochou šlehačky navrchu. 

Baekhyun: Díky moc.

Minseok: Za málo. Hlavně už nad tím dne nepřemýšlej. Jsem si jistý, že to Chanyeola přejde. Až se mu to rozleží v hlavě.

Baekhyun: Snad jo.

Zamumlal. 

Protože jinak nevím, co budu dělat, pomyslel si.


PRETZELS | bbh x pcy ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat