Druhého dne na něj v kuchyni čekala snídaně a horká čokoláda, vše připraveno od Minseoka. I tak se však Baekhyun přes jeho veškerou starost pořád necítil dobře. Jak by taky mohl?
Je v tomhle podělaném bytě bez Chanyeola se všemi těmi hnusnými pocity. A Minseok bohužel nic z toho spravit nedokáže, i když se bude sebevíc snažit.
Minseok: Řekni mi, jak to vlastně bylo. To, co se stalo.
Vyzval jej zničehonic.
A Baekhyun jeho žádost nechápal. Vždyť mu už pověděl vše, co mohl. Co jiného by ještě chtěl slyšet?
Baekhyun: Myslím si, že už není nic, co bych ti k tomu mohl říct.
Minseok: Nemyslel jsem tebe a Chanyeola.
Baekhyun: Aha?
Pozvedl obočí.
Baekhyun: A co jsi teda myslel?
Minseok: To, co se stalo s tím starým Baekhyunem.
Co. S. Tím. Sakra. Všichni. Mají?
Není žádný starý Baekhyun. Je to pořád on. Jeden a ten samý.
Minseok si okamžitě všiml jeho naštvaného výrazu, a tak se rozhodl pokračovat dřív, než by Baekhyun stihl zareagovat ještě nějak jinak.
Minseok: S tím, kterého jsem tenkrát potkal na přednášce a který byl na tolik ztracený, že se bál, jestli je vůbec ve správné budově. Tehdy jsi byl plný energie, nadšení, bylo vidět, že tě to baví, že tě baví úplně všechno a že máš radost ze svého života a věř, byl to skvělý pohled. Ale pak se to všechno někam ztratilo. A dopadlo to takhle. Chci jen vědět, co se stalo. Abych ti mohl lépe pomoct, protože já teď fakt nevím kudy a kam a je mi jasný, že ani ty netušíš co dělat.
Baekhyun: Xiu...
Pokroutil zlehka hlavou.
Nečekal od něj taková slova.
Minseok: Odešel jsi ze školy. Odešel jsi od svých kamarádů a našel si jiné. Naprosto jsi změnil styl života. Nevím, co to za to mohlo, jasně, že ne, ale mám za to, že to rozhodně nebylo nic příjemného.
Je pravda, že Baekhyun o tom nikdy s nikým nemluvil. Nerozuměl tehdy ani sám sobě. Nevěděl, proč mu bylo tak, jak bylo. Najednou prostě. Zčistajasna.
Minseok: Pokud o tom chceš mluvit, i po tak dlouhé době, a věříš mi, tak mluv. Jsem tu pro tebe.
Baekhyun: Jako vždycky.
Zamumlal vděčně.
Minseok jej totiž i přesto všechno jako jediný neopustil.
ČTEŠ
PRETZELS | bbh x pcy ✔
FanfictionChanyeol a Baekhyun už nějakou tu dobu žijí společně pod jednou střechou. Jejich cesty se však začaly rozcházet. Objevil se totiž někdo třetí. Pokračování příběhu Muffins. Doporučuji, abyste si případně výše zmíněný příběh přečetli, bez něj to nebud...