doubt me

131 30 0
                                    

Jestli byl naštvaný?

Jo, to teda byl.

Jestli byl zklamaný?

Jo a to zatraceně moc.

A jestli se mu chtělo brečet?

Ano.

A tak brečel a ani se s tím nesnažil nijak bojovat. Protože jestliže se předtím cítil špatně, tak to bylo zase o něco horší. Všechno to na něj dopadlo opět o něco více.

Měl dvě možnosti.

Jenže jedna se mu nezamlouvala a ta druhá byla podle všeho nereálná.

A vůbec...

Potřebuje ještě nějaký čas?

Jak dlouho by měl čekat, než bude ochotný s ním znovu normálně komunikovat?

Z toho byl Baekhyun unavený.

On přece udělal dost.

Nebo snad ne?

Snaží se být lepším. Zahnat všechny ty špatné myšlenky a přestat o sobě pochybovat. Najít směr, který najednou ztratil. Mít nějaký smysl. Jelikož hledat sám sebe na místě, na nějž podle spousty do očí bijících indicií pouze stěží patřil, nebylo nic lehkého a potom už nebylo nic jednoduššího než tomu propadnout, což se taky bezpochyby stalo.

Potřeboval si proto s někým promluvit.

Baekhyun: Je tady.

Minseok: Cože? Kde tady? A kdo jako?

Nechápal a Baekhyun si byl jistý, že jej svým naprosto nečekaným telefonátem v pozdní večerní hodině musel vzbudit. Únava a ospalost z jeho hlasu společně se zmatením byla nepochybně patrná.

Baekhyun: Chanyeol.

Minseok: Ale to je přece skvělý, ne?

Hned ožil.

Baekhyun: To jsem si taky myslel.

Minseok: Ale?

Baekhyun: Co myslíš?

Minseok: Promiň.

Baekhyun: Ty přece za nic nemůžeš.

Ujistil ho, načež se neubránil povzdechnutí.

Baekhyun: Nevím, co mám dělat.

Minseok: Rád bych ti poradil, jenže... Už netuším jak. Chceš nějaká slova povzbuzení? Speciálně pro tebe jich mám připravenou hromadu.

Baekhyun: Ne, to je dobrý.

Zamumlal.

Protože se při zmínce o hromadě povzbuzujících slov se cítil ještě víc uboze.

Baekhyun: Nebudu tě dál otravovat-.

Minseok: Neotravuješ mě.

Skočil mu hned do řeči.

Baekhyun: Dobře. Já... Se ještě pokusím něco vymyslet. Ozvu se ti. Třeba zítra. Nevím.

Minseok: Budeš v pořádku?

Baekhyun: Jasně, neměj žádný strach.

Ujistil ho.

Minseok: Rád bych cítil přesvědčení, ale spíš mám obavy.

Baekhyun: Pochybuješ snad o mě?

Minseok: Ne. Jen to s tebou myslím dobře. To je celé.

PRETZELS | bbh x pcy ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat