TO NIE ROZDZIAŁ

3.8K 50 4
                                    

1

Jakoś niedawno dowiedziałam się, że Amy Winehouse ma piosenkę, która ma taki sam tytuł jak moja książka. 😀 Piosenka ma już pewnie parę lat, a ja o jej istnieniu dowiaduję się dopiero teraz... fantastycznie Małgorzato... (ugh... czemu ja mam tak na imię? Nienawidzę tego imienia...) a tu macie piosenkę ;)

2

Piszę tą kolejną książkę cały czas i mam dopiero cztery rozdziały :/ (czwarty nawet nie jest skończony) idzie jak po gruzie, ale to nic, ona musi być dopracowana w stu procentach!!! Oczywiście marzę o tym, żeby była już skończona, ale można powiedzieć, że owoc ten potrzebuje dużo czasu, potu i burzy mózgów. Chciałabym wam powiedzieć o czy będzie, ale ja sama nie wiem o czym będzie (XD). Jestem osobą, która ma tysiąc pomysłów na minutę, więc wszystko co mi przyjdzie do głowy zapisuję i później staram się scalić to w spójną całość. Na pewno chciałabym zrobić taki miks, coś paranormalnego, jakieś choroby i jakaś śmieć. Ogólnie jedna, wielka, wciągająca i szokująca drama. Premiera (jak zdążę) będzie jakoś w wakacje. I can't wait!!!

3

Jestem BARDZOOO zadowolona z liczby wyświetleń tej książki!!! Kontynuacja ma się trochę gorzej, ale spróbuję przymknąć na to oko i cieszyć się chociaż z prawie sześciu tysięcy wyświetleń!!! Mam nadzieję, że moje przyszłe dziecko potraktujecie tak samo wspaniale ❤ I to by było w sumie na tyle ;)

Just friendsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz