MAM JUŻ ROCZEK! I MAM JUŻ PRAWIE DWADZIEŚCIA PIĘĆ TYSIĘCY WYŚWIETLEŃ!!!

2.8K 19 1
                                    

Moi drodzy! To właśnie ten dzień! Ten wyjątkowy dzień! Dla mnie, nawet bardziej wyjątkowy niż własne urodziny. Chciałam Wam podziękować z całego serca za te wszystkie wyświetlenia. Zawsze powtarzałam, że nie ważne ile ich będzie i tak będę pisała dalej. I to robię! Może i nie jestem jakaś świetna w pisaniu, może i nie jestem świetna w podnoszeniu na duchu, może nie zawsze jestem dobrą przyjaciółka. Nie wiem kim będę za dziesięć, piętnaście, dwadzieścia lat. Nie wiem co będzie jutro. Nie jestem wróżka, czarownicą czy czymkolwiek. Ale wiem jedno, nie ważne co robicie, nie ważne czy wam to wychodzi czy nie, jeśli sprawia Wam to przyjemność to praktykujcie to i nigdy nie myślcie, żeby to zakończyć. Jeśli potrzebujecie przerwy, zróbcie ją (ja zrobiłam). Życie mamy jedno, pamiętajcie. Starajcie się, żeby każdy przeżyty dzień był jeszcze lepszym dniem. Jeśli bardzo się czegoś chce, da się to zrobić. Wystarczy się nie poddawać.

To taki mały wstęp do którego próbuje się stosować. Dzisiaj mija rok od opublikowania pierwszego rozdziału tej właśnie książki. Tak szybko to zleciało. A wyświetlenia tak szybko dobiły takiej pięknej liczby. Na ten moment jest 24, 900 wyświetleń! Miałam nadzieję, że będzie ich chociaż dwadzieścia tysięcy... a tu taka liczba! Dzięki kochani! Bez Was nic bym nie miała. Nie będę już dłużej zanudzać. Częstujecie się tym pysznym tortem na dole😋🍰

 Częstujecie się tym pysznym tortem na dole😋🍰

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Just friendsOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz