resim

5.3K 230 136
                                    

Odada bulunan her köşeye baktilar.dolaplardan bir çok kitap çıkmıştı ama hiç bir işe yaramadilar.Hepsi çok yorulmuştu bu yuzden biraz dinlenmeye karar verdiler.Striknina hariç hepsi yatağın uzerine oturdu.

"Ee şimdi ne yapicaz.Görünürde hiç bir şey yok."dedi mayk

"Elbet bir şey bulunur."dedi punky.

"Bence boşuna zaman harciyoruz."dedi alis.

Bu arada striknina elindeki kitaba bakiyordu.Bir sonraki sayfayi çevirdiğinde içinde bulunduklari odanin resminin bulunduğu bir kağıt buldu.Resimde yatak başlığının hemen üzerine asilmiş resim dışında her şey renksizdi.Ve yatağin üzerinde bir kız yatiyordu.Uyuyormu ya da ölmüş mü bunu anlayamadi.Biraz daha resmi inceledi.

"Striknina bir şey bulamadik diyoruz.Şimdi ne yapicaz."dedi alex

"Her zamanki gibi strikninanin hiç bir şey umrunda değil."dedi alis.

Striknina resme o kadar odaklanmisti ki hiç bir şey duymuyordu.Bunun üzerine punky yanina gidip omuzuna dokundu.Strikna adeta yerinden sıçramıştı.

"Striknina iyimisin?"dedi punky.

"Bu tür şeyler yapmazsan daha iyi olucam"dedi striknina.

"Bu resim bu odaya ait."dedi punky.Resmi görünce şaşırmıştı.

"Evet şu duvardaki tabloda bir şeyler olmali."dedi striknina.

"Siz neyden bahsediyosunuz.Bizide dahil edebilirmisiniz acaba."dedi mayk.

Striknina resmi herkese gosterdi.Ve onlar bakarken gidip tabloyu incelemeye başladı.bu tablo oldukça normal gözüküyordu.Normal bir manzara resmiydi.bu yüzden tablonun kenarindan tutup tabloyu ilerletmeye başladı.Tablonun arkasinda kilitli bir kasa duruyordu.

"Arkadaşlar bakin."

"Hey bu da ne boyle."dedi punky.

"Sence?"dedi striknina.

"Kilitli mi?"

"Evet.Hemen anahtar bulmamiz gerekiyo.Burlarda bir yerlerde olmali."dedi striknina.

"O kadar aradik hiç bir şey yoktu.Belkide bu odada değildir."dedi alex

"Olabilir.diğer tablolarada bakalim.Ben de şu kitabı biraz daha inceliyim."dedi striknina.

Onlar diğer tablolara bakarken striknina kitabin her köşesinde bir ip ucu ariyordu.Ama hiç bir sonuç yoktu.

"Hiç bir şey yok.Sizde bir şeyler var mi?"dedi striknina.

"Maalesef"dedi punky.

"O zaman gruplara ayrilip başka odalara bakalim.Ne dersiniz"dedi striknina.

"Bencede öyle yapalim.Bazi kişilerle ayni odada bulunmak bile rahatsiz edici."dedi alis.

Striknina onu anlamazdan geldi.Ve odadan dışarı çıktı.Diğerleride arkasindan gitti.

"Şimdilik şu koridordaki 8 odaya girebiliriz.dördüne bir grup dördüne diğer grup girsin."dedi striknina

"Tamam alex ve ben iyi takim arkadaşıyız.Biz ikimiz olalim."dedi alis.

"Strikninaylada ben"dedi punky.

"Hey ozamn ben ne olucam?"dedi mayk.

"Farketmez mayk seç birini."dedi striknina.

"Mayk sende bizle gel.Seni onlarla yalniz birakmak hiç içimden gelmiyo."dedi alis.

"Neden?yoksa onu öldürüp parçalara ayiracağimi falanmi duşünüyorsun."dedi strinkina.

korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin