buluş

3.2K 172 150
                                    

Arkadaşlar,bugün size bir kitap önerim var.BlueDenizz'in yazdığı 'Apartmandikiler' kitabı.Korku sevenler için okunması gereken bir kitap.Korku ve heyecan dolu bu kitabı okumanızı tavsiye ediyorum.Herkese iyi okumalar..😊   

Uğultu,hala devam ederken,Martin,neler olduğunu anlamaya çalışıyordu.Striknina,etrafa ışık tuttuğunda,dönemeçli bir tünelin uzayıp gittiğini fark etti.Burası, onlara tren yolunu andırsa da yer de raylar yoktu.Çok yüksek tavanlı bu ürkütücü yerin zemininde su birikmişti.Şu an da bileklerine kadar suyun içerisindeydiler ve su,gerçekten çok pis kokuyordu.

"Biz neredeyiz böyle?"dedi Martin.Halinden hiç memnun değildi.

"Bilmiyorum ama yakında öğreniriz."dedi Striknina ve tünelin içinde yürümeye devam ettiler.Striknina,Martin'den uzaklaşarak Punky'e yaklaştı.

"Punky,ona her şeyi anlattın mı?"dedi Striknina,neredeyse fısıldayarak.

"Biraz bahsettim ama galiba inanmadı."dedi Punky gözlerini devirerek.

"Normal,hem şu anda bilmemesi daha iyi."

"Zaten yakında öğrenir."dedi Punky,sırıtarak.

Striknina dirseğini,koluna geçirince hemen kendine geldi.

"Özür dilerim."

"Burası neresi?Sen bizi nereye getirdin Striknina?"dedi Martin sinirle.

Striknina,buna sevinmişti.Sinirli de olsa onunla konuşmaya başlamış sayılırdı.

"Ben de bilmiyorum."

"Genel olarak bahsediyorum.Burasının,bize vaat ettiğin yer olmadığını biliyorum."

"Bunu kendin de öğreneceksin ama istersen biraz bahsedeyim."

"İyi olur.En azından nerede olduğumu bilirsem ,kendi başımın çaresine bakabilirim.Yani birilerine güvenmek zorunda kalmam."

Ne demek istediğini anladıysa da,Striknina anlamamazlıktan gelip konuşmasına devam etti.

"Tamam ama lütfen bize inan."

Martin,gözlerini devirdi ve dinlemek için,tüm isteksizliğine rağmen,dikkat kesildi.

"Burası-"Striknina,lafına tam olarak başlayamadan, kendilerine yaklaşan birinin suda çıkardığı ayak seslerini duydular.Onlara doğru koşan biri.Striknina yutkundu.Punky ve Martin olacakları bekliyorlardı.Hem korkarak hem merakla bekledikleri bu ses,şimdi kendini göstermişti.Kendilerine doğru koşarak gelen,Alis'ti.Ellerin de kan vardı ve titriyordu.

"Yardım edin!!Çabuk!."dedi Alis ve suyun içine düştü.
Punky ve Striknina koşarak yanına gittiler.Martin ise hala ne olduğunu anlayamamıştı.

"Alis,ne oldu?"diye sordu Punky telaşla.O ,bunu sorarken Striknina çoktan ayağa kalkmış ve koşarak onlardan uzaklaşmıştı.

"Alex...yardım edin."diyebildi Alis ve ağlamaya başladı.

"Martin,Alis'le kal."dedi Punky ve o da Striknina'nın arkasından koşarak gitti.Yerdeki su git gide artıyor ve işlerini zorlaştırıyordu.Martin ise tanımadığı bu yabancıya yaklaşmakta tereddüt ediyordu.Sonra yanına gelerek.

"İyi misin?"diyebildi ve onu sudan kaldırdı.

"Alex Alex."diye tekrarlamaya devam etti,Alis.Martin de yanında beklemekle yetindi.
Striknina ve Punky, olabildiğince hızlı bir şekilde ilerlemeye devam ettiler.Hepsi çok korkmuştu.Bir arkadaşlarını daha kaybetmek istemiyorlardı.Punky,önünde koşan Striknina dışında,başka bir şey görmüyordu.Uzun bir süre,ellerinden geldiğince hızlı koştular.Sonunda,Striknina aniden durdu.Punky,az kalsın çarpıyordu,son an da durmuştu.Striknina,bir anlık duraksamasını hemen bitirip ,yeniden hızlanarak Alex'in yanına koştu.Neredeyse tamamı suya batmış şekilde öylece duruyordu.Bilinci tamamen kapalı değildi.Striknina,hemen yanına gelip,onu sudan,bir nebze olsun, çıkardı.Punky,donup kalmıştı.Sadece izleyebiliyor,sanki oraya onu biri sabitlemiş gibi hareket edemiyordu.Striknina,sürekli yardım etmesini söylüyordu ama o sadece izliyordu.Striknina,durumu fark edince,Alex'i bırakıp Punky'nin yanına gelip,onu sert bir şekilde sarstı.

korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin