"Şimdi ne yapıcaz?"dedi punky.
"Bilmiyorum.Bir kaçış yolu bulmalıyız."dedi striknina.
"Sanırım bu oda kütüphane gibi bir şey."dedi alis.
Oda fazla buyuk değildi ve üç duvarda tavana kadar kitaplıkla kaplıydı.
"Evet arkadaşlar çoğu filmde gördüğüm üzere kütüphane odalarında gizli geçitler mutlaka vardır.Umarım yanılmam "dedi striknina.
Kapının kulbuna tahta geçirip kaçış yolları aramaya başladılar.Bu arada kapı zorlanmaya devam ediyordu.
"Bence çabuk olmalıyız.Bu şey çok güçlü."dedi alex.
Striknina o kadar çok korku ve kaçış filmleri izlemişti ki sanki biliyormuş gibi doğrudan sağ duvardaki kitaplığa gidip yerdeki merdiveni aldı ve en üstte diğerlerinden farklı görünen kitabı ittirdi.Sol duvardaki kitaplığın bir bölümü öne doğru gelmişti hemen gidip çıkan bölümü açtı ve karşısına zifiri karanlıkta içinde ne olabileceğini bilmediği bir oda çıktı.Diğerleri onu hayrete düşmüş bir şekilde izliyordu.
"Hadi ne duruyosunuz girin!"dedi striknina.
"Vay be "dedi punky.
Hepsi bir anlık şoktan sonra odaya girdiler.Hepsi girdikten sonra striknina da girdi ve kapıyı kendine doğru çekti.Kapıyı tam kapamadan önce odanın kapısının kırıldığını ve jake'in elini gördü.Çok ucuz atlatmışlardı ama bu daha ne kadar fazla devam edebilirdi hiç biri bilmiyordu.
Oda zifiri karanlıktı.Kimse birbirini göremiyordu."Hepiniz iyisiniz değilmi?"dedi striknina.
"Ben burdayım alex burdamisin?"dedi punky.
"Evet aliste burda mayk burdamisin?"dedi alex.
Hiç ses çıkmamıştı.Strikninanın bir an midesi bulandi.
"Mayk mayk nerde"dedi sesi titriyordu.
"Mayk orda kalmış olamaz değilmi?"dedi alex çok korkmuştu.
"Mayk şaka yapmaya çalışıyorsan hiç komik değil."dedi alis.
"Tamam tamam burdayım"dedi mayk.
"Seni aptal!şu ışıgı çıkarayım seni öldürücem."dedi striknina.
"Komik miydi bu mayk bizi çok korkuttun"dedi alex.
Striknina çantasindan el fenerini çıkarıp odaya tuttu.Hepsi karşısındaydı ve şaşkın şaşkın bakıyorlardı.
Oda ise büyük bir oda değildi.Karşıda masa ve duvarda buyuk bir dolap vardı.ayrıca sağ tarafta bir koridor vardı."Striknina nasıl buldun burayı hala çok şaşkınım"dedi punky.
"Çok film izlemenin yararları."dedi striknina gülümseyerek.
"Ama buralarda bir yerlerde olduğumuzu biliyor.Eminim yakında bizi bulur."dedi alis.
"O zaman siz ikiniz şu dolaba bakın biz üçümüzde masanin çekmecelerine bakalım sonra hemen şu koridora girelim"dedi striknina.
Oda masa ve dolaptan ibaret olduğu için pek sorun yaşamadilar
"Bu kitapta evin odaları ve evin tarihi ile ilgili bir şeyler var."dedi alex.
"Çok iyi çıkış yollarını gizli yerleri artık bulabiliriz."dedi striknina.
"Şimdi ne yapıyoruz?."dedi punky.
"Kitaba bir bakalım.Bizi kötü bir şey bekliyor mu acaba"dedi striknina.
Kitaba baktiklarinda koridor ve koridorun sonunda bir oda gözüküyordu.O odanın içinden de altı farklı koridora gidiliyordu.Her koridorun sonunda başka odalar vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korku evi
HororKorku dolu bir eve girmek isteyen 5 arkadaşın korku ve macera dolu anları.Ama bu evde çok daha fazlası olduğu kesin....