Merak

2.6K 150 37
                                    

"O kim ki?"diye sordu Striknina endişelenmişti.

"Bilmiyorum."dedi Martin odanın kapısını kapatırken.

"Umarım Luke değildir.Seni gerçekten kaçırdı mı?Buna hala inanamıyorum."dedi Martin.

"Evet yani iri yarıydı."

"Peki tamam ben gidip baksam iyi olur hiç ses yok."

"Tamam ama bana haber ver.Merak ediyorum."dedi Striknina.

"Tamam ama biz gelene kadar bu odadan çıkma.Anladın mı?"dedi Martin.

"Tabiki de çıkmam."dedi Striknina.Ama onu dinlemeyeceğini kendisi de biliyordu.

"Tabiki de seni anlamadım.Kendini ne sanıyor.Kendi başımın çaresine bakabilirim."dedi striknina kendi kendine.

Oda da gözlerini gezdirdiğinde bir kez daha şaşırdı.Bu oda gerçekten çok güzeldi.Striknina'nın tarzında olmasa da burayı sevmişti.Tam karşıda büyük bir yatak yanında da iki küçük çekmeceli dolap vardı.Yatak örtüsü sadeydi.Perdeler ise yatak örtüsünün renginde ama çiçekliydi ve birbirlerine çok uyuyorlardı.Oda da yürümeye başladı.Duvarlarda küçük bir kızın bir sürü resmi vardı.Bir az daha ilerledi.Odanın sonundaki masanın üzerinde bir defter vardı ve açık duruyordu.Striknina tabiki de merak etti ve okumak için eline aldı.Tam bu sırada aşşağıdan kalın ve sert bir ses yükseldi ve Striknina defteri elinden düşürdü.Eğilip defteri aldı ve hemen yerine koydu.Hızlıca kapıya yaklaştı ve dinlemeye başladı.

"Onu hemen bulucaksınız anladınız mı beni..Hepsi sizin hatanız.Eğer dediğimi yapmazsanız bedelini ödersiniz.."

Striknina neler olduğunu anlamadı.Şimdiyse ses geliyordu ama bir türlü ne dendiğini anlamıyordu.Kapıyı kapattıklarını ya da başka bir odaya geçtiklerini düşündü.Gerçekten neler olduğunu çok merak etmişti.Burada böyle duramazdı.Bu yüzden kapıyı açtı ve merdivenleri doğu yaklaştı.Hala ses net değildi.İki basamak aşşağı indi.

"Tamam anladık artık gidebilirsin."dedi Emma.Sesi çok sinirli geliyordu.Striknina daha fazla merak etmeye başlamıştı.Bir kaç basamak daha indi.

"Yarın tekrardan gelicem.Dediklerimi sakın unutmayın.Anladınız mı beni?"

Striknina fark etmeden bir kaç basamak daha inmişti.Ne kadar ileri gittiğini karşısına iri yarı,yaşlı ve çok sinirli bir adam çıkınca anladı.Adam striknina'ya dik dik bakıyordu.

"Bu da kim böyle?"dedi adam sinirli,şaşkın ve ürpertici bir sesle...


korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin