Merhaba arkadaşlar. Arkadaşım Dian'ın yeni açtığı ,kitap kapağı tasarlamak için olan kitabı 'Austarina Cover' ı ihtiyacı olan herkes bakabilir.Gerçekten kapak tasarımları harika bakmanızı öneririm.Hepinize iyi okumalar😊😊😊❤AustarinaCover
Striknina,içi huzursuz bir şekilde merdivenlere yöneldi.Aşşağı ışık tutarken ,diğerleri de arkasından geliyordu.Sessizlik,hepsini huzursuz ediyordu.Yavaş yavaş darlaşan ve git gide ilerlemesi zor merdivenlerden aşşağı doğru inmeye devam ettiler.Uzun bir süre sessizlik içinde ilerledikten sonra merdivenlerin sonuna gelmişlerdi.Striknina,burada yaşadıklarını hatırlayarak ürperdi ama diğerlerine bunu sezdirmemeye çalışıyordu.Yavaş,temkinli adımlarla oda da ilerlerken,çıkan en ufak bir ses hepsini ürpertiyordu.Oda da ilerleyip koridora girdiklerinde,karşılarına sol tarafta üç kapı ve koridorun karşısında bir kapı çıktı.Tabi ki Striknina bu koridoru çok yakından tanıyordu.Karşıda ki kapı hala aralık duruyordu ve bu yaptığının kötü bir fikir olduğunu şimdi daha fazla düşünmeye başlamıştı.
Kötü düşünmemeye çalışarak hep birlikte koridorda ilerlediler."Striknina her odaya bakıyor muyuz?"dedi Alex alçak bir sesle.
"Sanırım evet."dedi Striknina.Gözü hala yarı açık kapıdaydı.
Bunun üzerine eski zamanlardan kalma,mahzen kapısına benzeyen kapıyı açtılar.Kapı büyük bir gürültüyle açıldıktan sonra içeriden ağır bir toz ve pas kokusu ortama yayıldı.Uzun bir süre bu kapının açılmadığı belliydi ama yine de içeriye girdiler.Şu an da amaçları başka olsa da aynı zamanda bulmaları gereken bir anahtar ve çatı katıya açılan bir kapı vardı ama her şey sandıklarından daha zordu.
İçeriye girip incelediklerinde çok büyük bir yerle karşılaştılar.Çok eski bir yerdi ve bir tür hapishane gibiydi.Çok incelenecek bir şey olmadığından buradan çıktılar.Hemen yan tarafındaki oda da aynı şekildeydi.Onun da yanında ki odayı, Striknina zaten biliyordu.Yine de göz ucuyla baktılar ama bıraktığı gibi hiçbir farklılık yoktu.İşte şimdi Striknina'nın heyecanı,merakı ve korkusu artmıştı.Temkinli adımlarla ilerleyip son kapıyı daha fazla açmak için uzandı.Gıcırdayarak açılan kapı,daha da heyecanlanmasına sebep oldu.
İçeriye el fenerini tuttuklarında,görünürde hiçbir şey yoktu.Biraz daha içeriye girdiklerinde,Striknina,o topu odanın en köşesinde gördü.Biraz gerilse de oda da gezinmeye devam etti.
Bu oda çok ta büyük bir oda değildi ama içerisine yoğun bir küf kokusu hakimdi.İçerisinde bir dolaptan başka bir şey yoktu.Alis,gidip dolabı açtığında boş bir dolapla karşılaştı.Striknina,dolabı boş görse de gizli bir yerlerin olacağı umuduyla aramaya devam etti.Bu eski dolabı ararken,dolabın üzerinde paslanmış bir anahtar buldu."Bu anahtar,önemli bir yerin olmalı."dedi ve cebine koydu.
"Belki de dış kapının anahtarıdır."dedi Alex heyecanla.
Striknina,dolabın iç kısmını iyice ittirdiğinde,çürümüş tahta içine göçtü ve aşşağı doğru ,dibi gözükmeyen bir çukur karşılarına çıktı.
"Çok derin olmalı."dedi Punky hayretle.
"Evet ama merdiven var."dedi Striknina.
"O merdiven hiç sağlam değil Striknina.Baksana çürümüş."dedi Alis.
"Öyle mi?"dedi Striknina ve dolabın içine girip merdivenden inmeye başladı.
Merdivenler,gerçekten de hiç sağlam değildi ama Striknina inmeye devam etti."Striknina,geri çıksan çok iyi olur."dedi Alex, ama Striknina'nın onu asla dinlemeyeceğini çok iyi biliyordu.
Punky,Striknina giderken onu yalnız bırakamazdı.Hiç düşünmeden arkasından yavaşça inmeye başladı.Çok dar ve derin olan bu çukurun ne zaman biteceği hiç belli değildi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
korku evi
TerrorKorku dolu bir eve girmek isteyen 5 arkadaşın korku ve macera dolu anları.Ama bu evde çok daha fazlası olduğu kesin....