Sessizlik

3.3K 178 134
                                    

  Alex  ve Alis'in,önceden girdikleri,o güzel oda da olduklarını  biliyorlardı,çünkü bu evdeki en güzel odaydı ve diğer odalarda durmayacakları zaten belliydi . Punky, Striknina'dan önce davranıp kapıyı tıklattı ve içeriye girdi.

"Bakın arkadaşlar,size kimi getirdim." dedi Punky, Striknina'yı  işaret ederek. Alex ve Alis önce şaşırsalar da hemen yerlerinden kalkıp Strikina'ya doğru koştular.

"Striknina ,seni gerçekten çok özledik." dedi Alis,Striknina'ya sarılarak.

"Ben de." diyerek karşılık verdi Striknina.

"Neler yaptın?Bize hemen anlatmalısın."

"Tamam,hızlı bir şekilde anlatıyorum."dedi Striknina ve yatağa oturup,ilk günden başlayarak yaşadıklarını,Martin'i,Olivia'yı,Richard'ı,
David'i, Eva'yı,Emma'yı   anlattı.Diğerleri,onu bazen şaşırarak,bazen üzülerek,bazen de sevinerek dikkatle dinlemeye devam ettiler.Striknina,anlatacaklarını bitirip,ne yapabileceklerini söylemeleri umuduyla diğerlerine döndü ama hepsi çok düşünceli ve çaresiz gibi görünüyordu.

"Onları nereye götürdüğünü bilmiyorum ama onları kurtarmak bizim elimizde. Jake , bize zarar veremez,yani tek çare biziz."dedi Striknina.

"Öyle diyorsun ama bize zarar vermeye devam ediyorlar Striknina.Jake olmasa bile bize zarar vermeye devam edenler var.Başımıza gelenleri unuttunuz mu?."dedi Alex.

"Hayır,ama en azından ben üçünü kurtarmak istiyorum.David ve Richard ,kurtarılmayı hak etmese de diğerlerinin hiç bir suçu yok.Onları,yalan söyleyerek buraya getirdim ve ölümlerini de izlemeye hiç niyetim yok."

"Striknina,bu ,senin suçun değil.Bunu yapmak zorundaydın.Bu yüzden daha fazla düşünmesek daha iyi olacak."dedi Alis.

"En azından bunu denemek zorundayız.Siz,yardım etmeseniz de ben onları bulmak için elimden geleni yapmaya hazırım."dedi Striknina ve kalkıp odadan çıktı.

 Diğerleri,Striknina'nın bu çıkışlarına alışkın oldukları için karşılık vermeden arkasından gittiler .Striknina , Jake'nin odasındaki çantasını yerden alarak sırtına geçirdi ve odadan çıkıp hızlı bir şekilde merdivenlere yöneldi.

"Striknina,dur bekle!Biz de geliyoruz."diye bağırdı Alis,Striknina'nın arkasından.

"Çabuk olun." dedi Striknina merdivenlerden inerken ,sırıtarak. 

  Hepsi, aceleyle çantasını alıp Striknina'ya yetişti.

"Eee Striknina,nereye gidiyoruz."dedi Punky.

"Ben de tam olarak bilmiyorum ama şu ana kadar girdiğimiz odaların birinde olmadıkları kesin."

"Ama hiç belli olmaz,belki de düşündüğün gibi değildir."

"Hayır,Alis,biraz zekanı kullanmayı dene.Sence o bunu akıl edemez mi?"

 Alis,Striknina'nın bu dediğine bozulsa da belli etmemeye çalışarak sözüne devam etti.

"Belki de baktığımız yerlere bir daha bakmayacağımızı düşünerek hareket etmiştir."

"Alis,gerçekten hiçbir şey bilmiyorsun.Böyle şeytani ve kötü kişiler senin o dediğini yapmayacak kadar zekidir."

"Ne alakası var.Bu,sadece bir seçenek."

"Hayır,bu tamamen stratejik ve planlanmış bir gerçek.Yani sadece bir seçimden ibaret değil."

"Tamam,artık şu tartışmayı bitirin." dedi Alex.

 Striknina da daha fazla uzatmak istemiyordu.Bu yüzden diğer tarafına döndü ama bu sefer de Punky'nin sırıtışıyla karşılaştı.

"Ne bakıyorsun öyle?" dedi sinirle.

"Hiç,Dalmışım."

"Başka tarafa doğru dal o zaman."dedi Striknina ve ondan uzaklaşıp diğer tarafa geçti.

"Aslında şu an da nereye gideceğimizi sanırım biliyorum."dedi Striknina ve arakasına döndü.

"Nereye?"

"Beni takip edin." dedi ve girişteki,çok fark edilmeyen deliğin önünde durup diğerlerine gösterdi.

"İşte burası."

Onlara, yaşadıklarını tam olarak anlatmamıştı ve yaşadıklarını düşününce oraya gitmek hiç iyi bir fikir gibi gelmiyordu ,ama onu oraya çeken bir şeyler vardı.Nedenini bilmese de bir şeyler hissediyordu.

"Striknina ,bu bahsettiğin delik mi?"

"Evet öyle.Bence denemeliyiz."dedi ve çantasından el fenerini çıkardıktan sonra çantasını Alex'e fırlatıp delikten sürünüp karşıya geçti.Etrafı incelediğinde hiç bir şey yoktu ve bu onu şimdilik rahatlatmıştı.Diğerleri de tek tek geçtikten sonra, Sessiz,ürpertici ve tuhaf şekillerle bezenmiş koridorda ilerlemeye devam ettiler.Hiçbiri konuşmadan sadece inceliyordu.Uzun ve sessiz bir yolculuktan sonra önlerinde koridor uzanmaya devam ederken,aynı zamanda sol tarafta, aşşağı inen merdivenler karşılarına çıktı.Striknina,tedirgin bir şekilde merdivenlere bakarken,ne tarafa gideceğini bilmiyordu.

"Şimdi ne yapıyoruz?"dedi Alis neredeyse fısıldayarak.

Striknina,merdivenleri işaret ederek;

"Hadi,gidelim."dedi ve merdivenlerden sessizce inmeye devam ettiler...


korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin