bir umut

4.1K 227 24
                                    

Odaya ulaştılar ve striknina hemen punkyi birakip gizli dolaba koştu.Anahtarı sokup açtığında dolaptan beş anahtarın bulunduğu bir anahtarlık ve birkaç mektup bulunuyordu.

"Arkadaşlar bunları alıp gizli yerimize gidelim orada okumak daha güvenli."dedi striknina.

"Bencede."dedi punky.

Punky yatakta oturmuştu ve ağrısının geçmesini bekliyordu.

Diğerleri kapıya yöneldi.

"Striknina beni çok çabuk unutuyosun."dedi punky

"Bu sefer ben sana yardım edeyim."dedi mayk. Ve punky'i kaldırıp kütüphaneye doğru yöneldi.Kütüphaneden gizli geçitlerine girdiler.Hepsi yere striknina'nın karşısına oturdu.Ve striknina mektupları ve tuhaf görünümlü kağıdı okumaya başladı.

"Hangisinden başlıyım.Sanırım mektuplardan başlamak daha doğru olucak.İlk mektup jess diye birine yazılmış.Aslında hepsi ona yazılmış.Sonuncusu hariç.Sonuncusu feysi diye birine yazılmış.Ilk defa böyle bir isim duyuyorum.ilk mektubu okuyorum.Jess bana yaptıklarından sonra sana bu mektubu yazmam çok saçma olsada her şeye rağmen yazıyorum.Seni o kadar seviyorum ki senin istediğin her şeyi yaptım ama bunun karşılığı çok acımasız oldu.Bu ev ben ve arkadaşlarımın elinde sonsuza kadar kalıcak.Jake bu sıralar dediklerime uymuyor.Onu kendim gibi yetiştirdim ama bana ihanet etmesinden korkuyorum.Zazmira'nın ruhunun benimle yaptığı anlaşmaları biliyorsun.Sonsuza kadar bu evde ruh olarak kalabilmesi için onunla anlaşmalar yaptık.Ama o jake'yi kullanıyor gibime geliyor.Eğer jake ile anlaşırsa beni yok etmek için elinden geleni yapıcaktır.Jakenin annesi babası ve kardeşlerini öldürdükten sonra her şey daha iyi olucak.Ben artık çok yaşlandım elimde olanlarla yaşımı belli etmiyor rahat hareket ediyor olabilirim ama artık bir ruh olarak devam etmek istoyorum.Böylece istediklerimi yapmak çok daha kolay olucak.Bunu istemediğini biliyorum ama bunu yapmak zorundayım.Ayrıca zazmira'dan bu şekilde korunabilirim.O bu evin sahibi olmak istiyor.Kurbanının içinde sonsuza kadar bu evde kalıcak.Anlaşmayı bozabilirim ama yardımın gerek.Jake ile gizli gizli konuşuyorlar.Bana ihanet edebilirler.Ben önlem almak istiyorum.Bu böyle devam ederse zazmira ile olan anlaşmayı bozmak istiyorum.Bu hiç kolay olmasada bunu yapmak istiyorum.kurbanlar bulmam gerek.Anlaşmayı bozmak için işe yarayacak kurbanlar.Bunu sadece bu evdekileri göndererek yapabilirim.Buda çocuklarımı ve torunlarımı öldürerek olucak.Daha sonra bu eve girenler benim yeni kurbanlarım olabilecek.Ama bunları yapabilmem için senin yardımlarına ihtiyacım var.Tek umudum sensin.Benim zamanım çok değil.Beni bulmak için tavan arasina çık ve sandığı aç sandığı bulmak zor olabilir ama bunu yapabilirsin.Bana yardım edeceğini düşünüyorum.Umarım her şey istediğimiz gibi olur..."

"Buda ne böyle şaka falan olmasın."dedi punky.

"Zazmira o gördüğümüz gecelikli kız olmalı.Jess te arkadasi olabilir.Acaba yardım ettimi hadi jess'in mektubunu okuyalı."dedi striknina.

"Feysi senden ne kadar nefret ettiğimi bilemezsin.Sana yardım edeceğimi sanıyorsan çok yanılıyorsun.Tabi bu işte bir çıkarım olucaksa o zaman işler değişir.Karşılığında bana iyi bir şeyler vaat ediceksen eğer bu mektubuma karşılık ver."

"Bu kadar mı yani."dedi mayk.

"Ama bundan sonra hiç karşılık verilmemiş.Bu feysinin öldürüldüğü zamana denk geliyor olmalı.Feysi hala o tavan arasında olmalı.Onunla biz anlaşmalıyız böylece jake ve zazmiradan kurtulup evden çıkabiliriz.Ama önce girmemiz gereken iki oda kaldı.Onlara da baktıktan sonra tavan arasında gideriz."dedi striknina.

"Ama tavan arasına çıkan hiç merdiven görmedik ki."dedi alis.

"İşte bir sorun daha.Onu da buluruz bir şekilde."dedi striknina.

"Hadi o zaman şu koridora girelim."dedi punky.

Hep birlikte koridora girdiler.Diğerleri gibi buradada aşşağı doğru bir merdiven iniyordu.Ama bu merdiven diğerlerinde olduğu gibi kısa sürede bitmedi hala inmeye devam ediyorlardı.

"Bu merdivenler bitmiyor ama."dedi alex.

"Diğerlerine görede daha dar.Bu daha farklı bir odaya gidiyor olmalı."dedi striknina .

"Striknina ben daha fazla inemiyorum.Sol tarafım çok ağrıyo."dedi punky.

"Biraz burada dinlenelim o zaman"dedi striknina.Punky'i bir basamağa oturttu.

"Punky sırtının sol tarafı ağrıyo öyle değilmi."diye sordu alis.

"Evet."dedi punky.

"Bende bir krem gibi bir şey var iyi gelebilir istersen bir deneyelim."dedi alis.Ve çantasından bir kutu çıkartıp strikninaya uzattı.Striknina da punkynin kazağını kaldırıp sürmeye başladı.

"Resmen mosmor olmuş alex sende nasıl bir ayak var."dedi striknina.

"Ayağım kaydı ne yapayım."dedi alex.

"Neyse tamam sürdüm zaten yakında geçer."dedi striknina.

Biraz daha dinlendiler.Ve tekraradan merdivenlerden inmeye başladılar.Merdivenler sanki hiç bitmiyecek gibi aşşağı doğru devam ediyordu.

"Punky resmen tepeme çıktın.Tüm ağırlığını bana verme."dedi striknina

"Ne yapıyım çok ağrıyo."dedi punky.

"Birdahikinede biri benim üstüme bassın böyle gidiceksem acı çekmeye razıyım."dedi mayk.

"Nasıl acı çektiğimi görsen hiç istemezdin."dedi punky.

"Yoo isterdim hem hiç yorulmadan gidiyosun.Hem striknina gibi güzel bir bakıcın var."dedi mayk.

"Yani evet bir yandan güzel."dedi punky.

Striknina punky'nin kolunu çekti ve punky basamakların üstüne sırt üstü düştü.

"Striknina ne yaptığını sanıyosun.Çok acıdı."dedi punky.

"Kendine başka bir bakıcı bul."dedi striknina ve en öne geçip punkyi orada birakti.

"Gel punky bir süreliğine bakıcılık yapabilirim."dedi mayk ve punkyi kaldirdi.Merdivenler hala inmeye devam ediyordu.sonunun nerede olacağını ve kendilerini neyin beklediğini bilmeden ilerlemeye devam ettiler...

korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin