keşif

4.4K 231 16
                                    

Kapıyı hemen kapatıp merdivenlerden üst kata çıktılar.

"Evet arkadaşlar geriye beş koridor kaldı iki odayı zaten biliyoruz.Gitmemiz gereken üç oda kaldı.Kitapta gördüğüme göre sol tarafta ki koridor diğerlerine göre küçük bir oda sanki tuvalet gibi.Bence ilk önce hepimiz gidip bakalım eğer dediğim gibiyse sırayla girelim."dedi striknina.

"Harika bir fikir bu eve girdiğimizden beri hiç temizlenme fırsatı bulamadım."dedi punky.

"Hadi gidelim."dedi striknina.

Koridora girdikten sonra yine aşşağı doğru inen bir merdivenle karşılaştılar.kapıyı açıp içeri girdiler.tahmin ettikleri gibi burada bir tuvalet bir küvet bir lavobo ve küçük bir dolap bulunuyordu.Hepsi oldukça eskiydi ama altın rengi kaplamalarıyla çok güzel görünüyordu.Duvarın yukarısında küçük bir pencere bulunuyordu.Bu girdikleri kapıda önceki oda gibi gizliydi ve kapandığında duvar gibi görünüyordu.Tuvalete giren gerçek kapı ise kapalıydı.Punky gidip dolabı açtı.

"Bakın burda havlu ve sabun var.şu eve girdiğimizden beri ilk defa bu kadar mutlu oldum."dedi.

"Evet o zaman ilk kim giriyorsa diğerleri yukarı çıksın."dedi mayk.

"İlk kim girmek istiyor?"dedi alis.

"O zaman kızlar öncelik sizin.Siz aranizda karar verin."dedi alex.

"Alis sen gir.Ben en sonda girsem olur."dedi striknina.

"Tamam o zaman görüşürüz."dedi alis ve diğerleri dışarı çıktı.Alis çıktıktan sonra sırasıyla alex mayk punky ve striknina girdi.Striknina'nın da işi bitmişti aynada kendine baktı.Kendini en son jake'nin odasinda gördüğünden beri oldukça değişmişti.Sanki yüzu canlanmış.Saçları parlamış ve dolgunlaşmıştı.Bir an aynada arkasinda o kizi gordu hemen arkasini döndü ama kız yoktu.Kendini çok kötü hissetti ve hemen arkadaşlarının yanına çıktı.Striknina'nın tedirginliğini görünce diğerleride ayağa kalktı.

"İyimisin sen.bir şey mi gördün?"dedi mayk.

"Yo hayır.Sadece bir an tedirgin oldum."dedi striknina .Kendini cok kotu hissediyordu.Bir an delirdiğini düşündü.

"Striknina böyle çok daha güzel olmuşsun.Yüzünün rengi açılmış resmen."dedi punky gülümseyerek.

Ama sonucunda strikninanin sert bakışlarıyla karşılaştı ve bir şey diyemedi.

"Burada biraz dinlenelim bence gerçekten çok yorulduk."dedi striknina.

"Harika bir fikir.en çok ihtiyacım olan şey dinlenmek."dedi mayk.

Hepsi yere oturdu ve alisin çantasından çıkardığı bisküviyi yemeye başladılar.

"Kaç gündür burada olduğumuzu bilen var mı?"diye sordu alex.

"Bence üç gün çoktan geçmiştir."dedi alis .

"Yani bizim sınavlar iptal."dedi punky.çok uzun süredir bu sınav için çalışıyordu ve sonucunda hiç bir şey elde edemiyordu.

"Artık birdahikine gireriz tabi çıkabilirsek."dedi mayk.

"Sınavı unutun.Şimdi düşünmemiz gereken çok daha önemli şeyler var."dedi striknina.

"Evet ama dışarıdaki hayatımızı bırakıp buraya geldik.en azindan beş dakikalığına rahat bırakta dışarıdaki hayatımızı düşünelim.En azından bazı şeyleri hatırlamak bize moral verir."dedi punky.

"Moral mi verir.Sınavı düşündüğünde çok mutlu olduğunu göremedim.Bu nasıl bir moral."dedi striknina.

"Sana asla laf yetişmez."dedi punky.

korku eviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin